II

87 13 5
                                    

~Jisung'un ağzından
."Ertesi günün sabahı saat 7'de kalkmıştım çünkü okulum evime biraz uzaktı, yarım saat falan sürüyordu. İlk önce yüzümü yıkamak için banyoya girdim, yüzümü yıkadıktan sonra üniformamı giydim ve saate baktığımda henüz 7:16 olduğunu gördüm. Bugün bir değişiklik yapıp bu saatte evden çıktım çünkü otobüsle değil de yürüyerek gitmek istiyordum. Yolda zorbam, yani aşık olduğum Lee Minho'yu gördüm; yanında ise bir kız vardı, ismi hatırladığım kadarıyla Somin'di.

Minho'nun üzerinde okul üniforması yoktu. Tabii, okul babasının olunca böyle oluyordu. Ha, size söylememiştim, evet, okulun sahibi yani müdür Minho'nun babası. Nerede kalmıştım... Minho'nun üstünde mavi bir hırka, içinde ise beyaz bir tişört vardı, pantolon olarak ise siyah bir pantolon giymişti.

 Minho'nun üstünde mavi bir hırka, içinde ise beyaz bir tişört vardı, pantolon olarak ise siyah bir pantolon giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Somin'in üzerinde ise beyaz bir crop top vardı, altında ise bej renginde bir mini etek vardı.

Somin'in neden üniforma giymediğini soracak olursanız, ben de bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Somin'in neden üniforma giymediğini soracak olursanız, ben de bilmiyorum. Galiba Minho onu korur sanıyordu ama Minho, tek gecelik ilişkiler yaşadığı birini hiç umursamazdı.

Minho beni fark etmiş olacak ki bana doğru yürümeye başladı, arkasında ise Somin, Minho'nun kuyruğuymuş gibi peşinden geliyordu. Tam yönümü değiştireceğim sırada okul saatimin geldiğini gördüm ve hemen oradan koşmaya başladım. Arkamdan Minho'nun "Buradan kaçabildiğin gibi okulda da kaçmaya çalış." diye bağırışını duydum.

~ Minho'nun ağzından

"Somin, siktir git başımdan, sana dedim sadece tek bir gecelik ilişki olacak diye."
"Ama Minho, seni içimde hissetmek çok güzeldi, son bir tane daha gece, sonra seni rahat bırakacağım."
"Hayır, istemiyorum."

Somin beni anlamak istemiyordu. Evet, Somin benim tek gecelik ilişkilerimden biriydi ama beni rahat bırakmıyordu. Ona bir gece daha onunla geçirmeyeceğimi anlatmaya çalışıyordum. Tam yürümeye başladığımda karşıda sürtük Jisung'u gördüm. Sürtük diyorum çünkü her gün okula göz altları morarmış ve yorgun geliyor. Jisung'a gidiyordum ki tam o anda koşmaya başladı, arkasından şöyle bağırdım: "Buradan kaçabildiğin gibi okulda da kaç."

———
~~~~~
Merhaba nasılsınız
Umarım iyisinizdir
~~289 kelime
Bay bay

Hate to love ~ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin