III

84 11 4
                                    

~ Jisung'un ağızından

Okula varmıştım ve dersin başlamasına 7 dakika vardı. Hemen sırama oturup kitaplarımı çantamdan çıkardım. Kitaplarımı çıkardıktan sonra içeri Minho girdi ve bana ölümcül bakışlarını yolladı. Teneffüste başım belada; ya beni dövecek ya da yine rezil edecek. Ama bu sefer galiba dövecek çünkü çok sinirliydi. Sanırım Somin onu sinir etmişti.beni düşüncelerimden hocanın sesi ayırmıştı.
~~~ Zil çalar

Hemen ayağa kalkıp tuvalete koştum ki Minho bana bir şey yapmasın. Ama düşünemediğim bir şey vardı bir şey vardı: Minho tuvalete gelirse beni döverdi. Düşündüğüm gibi oldu; Minho tuvalete geldi ve kapıyı kilitledi. Keşke tuvalete kaçmasaydım.

"Benden kaçabileceğini mi zannettin?"

"H-hayır."

"Kaçtın ama," dedikten sonra karnıma bir tekme attı.

Sonra yüzüme bir yumruk attı. Kendimi yerde buldum ama Minho'nun tekmeleri durmak bilmiyordu. En sonunda gözlerim karardı.
—————1 saat sonra —————

Gözlerimi revirde açmıştım yanımda ise arkadaşım Felix vardı ve abim gibi gördüğüm Changbin. 

Lee Felix'i tanıtayım: 16 yaşında, benden 1 gün daha küçük. Felix ile 3 ay önce teneffüste tanışmıştık. Gene Minho bana zorbalık yaparken, beni onun elinden kurtarmıştı. Minho ile kardeşler ama o Minho gibi değil; Felix daha sevimli ve çok daha iyi.

Changbin hyung ise 18 yaşında, 11. sınıfa gidiyor. Changbin hyung da 1 sene sınıfta kalmıştı. Changbin hyung ile ben çocukluğumuzdan beri tanışıyoruz. Bana hep abilik yapar ve elinden geldiğince beni korur.

Changbin hyung sordu, "İyi misin, Jisung?"

"İyiyim, hyung. Sen nasılsın?"

"Jisung, benimle dalga geçme. Ağrın var mı diye soruyorum."

"Ha, biraz karnım ağrıyor ama yoksa iyiyim."

——jis uyuduktan biraz sonra——-

Changbin: "Jisung, iyi misin?"

Jisung, gözlerinden yaşlar süzülürken hafifçe başını salladı.

Jisung: "Sanırım... Minho'nun yaptıkları... aklımdan çıkmıyor."

Changbin sessiz kaldı, Jisung'un duygusal olarak zorlandığını görmek onu derinden etkiliyordu.

Changbin: "Birlikte üstesinden geleceğiz, Jisung. Sen yalnız değilsin."

Jisung, hıçkırarak konuştu.

Jisung: "Beni koruduğunuz için teşekkür ederim... gerçekten."

Felix: "Ne zaman ihtiyacın olsa buradayız, Jisung. Seninle birlikteyiz."

Jisung, duygusal bir an yaşayarak gözlerini kapadı ve hıçkırıklar arasında uykuya daldı. Yatağında, arkadaşlarının sıcaklığı ve desteğiyle huzurlu bir uyku geçirdi

——
~~~~
Changbin:

——~~~~Changbin:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felix:

Sonu biraz kötü oldu gibi Neyse Bay bay ⭐️⭐️340 kelimee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonu biraz kötü oldu gibi
Neyse
Bay bay ⭐️⭐️
340 kelimee

Hate to love ~ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin