14. Bölüm

23 3 0
                                    



Jisung ve Minho, etkinlikten sonra okulda değişen atmosferin farkına varmışlardı. Sınıf arkadaşları, daha açık ve samimi bir şekilde birbirleriyle iletişim kurmaya başlamıştı. Özellikle, duygu ve deneyimlerini paylaşmanın getirdiği rahatlama, herkesin yüzüne yansıyordu. Jisung ve Minho, bu olumlu değişimlerin bir parçası olmaktan dolayı gururluydular.

Bir akşam, ikisi birlikte bir kafede oturup geleceklerini konuşmaya karar verdiler. Minho, derin bir nefes alarak, "Biliyor musun, bazen zorbalığın ve acının bu kadar yaygın olması beni gerçekten üzüyor. Ama belki de bunu değiştirmek için bir fırsatımız var," dedi.

Jisung, kahvesinden bir yudum alarak, "Evet, belki de sadece kendi hikayelerimizi paylaşmakla kalmamalıyız. Bu konuda daha fazla insanı bilgilendirmek için bir kampanya başlatabiliriz. Sosyal medya üzerinden duyurular yapabilir, okuldaki etkinliklere katılabiliriz," önerisinde bulundu.

Minho, "Bu harika bir fikir! İnsanları bilgilendirmek, daha fazla destek bulmamıza yardımcı olabilir. Okulda zorbalığın nasıl bir etki yarattığını göstermek için belki de bir belgesel bile çekebiliriz," dedi heyecanla.

Ertesi gün, okulun rehberlik servisine giderek fikirlerini paylaştılar. Rehber öğretmenleri, Jisung ve Minho'nun önerilerini dikkatle dinledi ve onlara destek olacaklarını söyledi. "Bu konuda bir kampanya düzenlemek, öğrenciler arasında farkındalık yaratmak için çok önemli bir adım," dedi öğretmenleri. "Sizlere bu süreçte yardımcı olabilirim."

Kampanya hazırlıkları başlamıştı. Jisung ve Minho, diğer arkadaşlarıyla birlikte birkaç toplantı düzenleyerek, fikirlerini geliştirdiler. Sosyal medya hesapları oluşturdular ve zorbalıkla ilgili bilgilendirici paylaşımlar yapmaya başladılar. Herkesin hikayesini paylaşabileceği bir platform yaratmak için bir web sitesi kurdular.

Bir hafta içinde, kampanya büyük bir ilgiyle karşılandı. Okulun koridorlarında afişler asıldı ve sınıflarda, zorbalığın etkileri ve başa çıkma yolları hakkında sunumlar yapıldı. Jisung ve Minho, bu süreçte yalnız olmadıklarını ve birçok insanın destek vermeye istekli olduğunu görmekten mutluydular.

Bir gün, kampanya sırasında duygu dolu bir an yaşandı. Jisung, sosyal medya üzerinden gelen mesajlardan birinde, bir öğrencinin kendisiyle paylaştığı zorbalık hikayesini okudu. Öğrenci, zorbalığın hayatını nasıl etkilediğini, yalnızlık ve çaresizlik hissiyle nasıl başa çıktığını anlatıyordu. Jisung, mesajı okurken gözlerinin dolduğunu fark etti.

Minho, Jisung'un yüzündeki ifadeyi görünce, "Ne oldu?" diye sordu.

"Bir arkadaşımız, yaşadığı zorbalığı ve bunun hayatında yarattığı etkileri paylaşmış. Duygularını bu kadar açık bir şekilde ifade etmesi beni etkiledi. İnsanların bu süreçte kendilerini ifade etmeleri, belki de başkalarına ilham verecek," dedi Jisung.

Minho, "Bu harika! Belki de onu etkinliğimize davet edebiliriz. Böylece diğerleriyle de paylaşma fırsatı bulur," önerisinde bulundu.

Bir hafta sonra, kampanya çerçevesinde büyük bir etkinlik düzenlediler. Okulun spor salonunda, zorbalık karşıtı bir panel yapacaklardı. Jisung ve Minho, birçok öğrenciyi davet ettikleri gibi, öğretmenleri de katılmaya teşvik ettiler.

Etkinlik günü geldiğinde, salon tıka basa dolmuştu. Öğrenciler, aileleri ve öğretmenleri, zorbalıkla ilgili deneyimlerini paylaşmak ve destek olmak için bir araya gelmişti. Jisung ve Minho, panelin moderatörlüğünü üstlenmişti. Sahneye çıkmadan önce, birbirlerine bakarak cesaretlerini artırdılar.

Jisung, mikrofonu eline alarak, "Hepimiz buradayız çünkü zorbalığın hayatlarımız üzerindeki etkisini anlamak istiyoruz. Yaşadığımız zorlukları paylaşarak, başkalarına yardım edebiliriz," dedi.

Panelin ilk konuşmacısı, Jisung'un etkinlik sırasında tanıdığı öğrenciydi. Hikayesini paylaşmaya başladığında, salonun sessizliği derinleşti. Genç, zorbalığın hayatında yarattığı derin yaraları ve bu yaralarla nasıl başa çıktığını anlattı. Anlattığı her cümle, dinleyicilerin kalplerine dokunuyordu.

Minho, arada bir Jisung'a bakarak onun da duygulandığını fark etti. Bu hikayeler, ikisi için de oldukça kişisel hale gelmişti. Duyguların paylaşıldığı bu anlar, onları daha da yakınlaştırıyordu.

Etkinlik sonunda, Jisung ve Minho, tüm katılımcılara teşekkür ederek sahneden indiler. Salon, alkışlarla inliyordu. "Bu harika geçti," dedi Minho, gülümseyerek. "İnsanların hikayelerini paylaşmaları, sadece kendileri için değil, başkaları için de önemli."

"Evet, bence de. Birbirimizi daha iyi anladık. Bu bağları güçlendirmek ve birlikte mücadele etmek, bizim için çok önemli," dedi Jisung.

İkisi, bu etkinliğin getirdiği motivasyonla birlikte, kampanyayı daha da ileri taşımaya karar verdiler. Her hafta yeni içerikler oluşturup, topluluklarına daha fazla ulaşıp destek sağlamak için çalışmalara devam ettiler.

Günler geçtikçe, okuldaki atmosfer tamamen değişmişti. Öğrenciler, birbirlerine daha duyarlı ve destekleyici bir tavırla yaklaşıyorlardı. Jisung ve Minho, bu olumlu değişimin bir parçası olmaktan dolayı mutluydular.

Bir akşam, kampanya ile ilgili yeni projeleri üzerine düşünürken, Minho, "Bu yolculuk bizim için sadece başlamakla kalmayacak, aynı zamanda büyümemizi ve güçlenmemizi sağlayacak. Birbirimize destek olarak, bu süreçte daha iyi insanlar haline geleceğiz," dedi.

Jisung, Minho'nun bu sözleriyle gülümsedi. "Seninle bu yolda yürümek gerçekten harika. Birbirimize olan desteğimizle, hayatta karşımıza çıkabilecek her zorluğun üstesinden gelebiliriz."

Bir gün, Jisung, içindeki duyguları bir şiirle ifade etmeye karar verdi. Kalemi eline alarak, duygularını kağıda dökmeye başladı:

Karanlık bir yolculuk, adımlarım sessiz,
Hayatın acımasız döngüsünde kaybolmuş bir çocuk,
Kalbimdeki yara, zamanla derinleşir,
Ama ben hala umutla dolup taşarım.

Bir ses ararım derinlerde,
Kendime ait bir parça,
Kaybolmuş kalabalıklar içinde,
Bir gün, belki bulurum seni yeniden.

Gözlerimdeki yaşlar, bir deniz gibi,
Kendimi savunmasız hissetsem de,
Bir el uzanır, karanlığı deler,
Ve beni yeniden hayata döndürür.

Zorbalığın gölgesinde,
Birçok hayal kırıklığı yaşadım,
Ama her bir düşüşümde,
Kendimi yeniden buldum.

Minho, yanımda durduğunda,
Dünyam aydınlandı,
Birlikte yürüdüğümüz yolda,
Korkularımızı yenip, hayata sarıldık.

Bu şiir, sadece benim değil,
Hepimizin hikayesi,
Birbirimize destek olduğumuzda,
Karanlık günler geçip gider.

Şimdi birlikte yürüyelim,
Zorbalığın ortasında,
Sesimizi yükseltelim,
Karanlıkları aydınlatalım.

Şiirini bitiren Jisung, derin bir nefes aldı. Bu kelimelerle, kendi duygularını ve Minho'yla olan ilişkisini daha iyi anlayabilmişti. Onun yanına oturduğunda, "Bunu seninle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsin," dedi.

Minho, şiiri dikkatle dinledikten sonra, "Bu harika! Duygularını bu şekilde ifade etmen beni etkiledi. Seninle bu yolculuğu paylaşmak benim için de çok anlamlı," dedi.

Jisung, bu anın verdiği cesaretle, "Belki de birlikte bir şiir kitabı bile yazabiliriz. Duygularımızı ve hikayelerimizi paylaşabileceğimiz bir eser.

Hate to love ~ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin