Oy ve yorum istiyormmmnn
_____________________________
Ertesi sabah, Minho'yu görme düşüncesi içimde tuhaf bir gerginlik yaratmıştı. Kütüphanede yaşadıklarımızın ardından aramızda bir tür anlaşma yapılmış gibiydi. Zorbalık azalmış, ama sessizlik hâkim olmuştu. Fakat bir şeyler değişmeye başlamıştı, bunu hissedebiliyordum. Minho'nun gerçek hisleri su yüzüne çıkmak için bekliyordu, ama o maskenin ardına saklanmaya devam ediyordu.Okula vardığımda, arkadaşlarımın yanında takılırken Minho'yu koridorda gördüm. Birkaç arkadaşının arasında yürüyordu, ama bu kez gözleri benim üzerimdeydi. Bu bakış diğer günlerden farklıydı; içinde bir gerginlik, bir karmaşa vardı. Göz göze geldiğimizde hızla bakışlarını kaçırdı ve uzaklaştı. İçimde yine o garip his uyanmıştı: Neden bana karşı bu kadar karmaşıktı? Beni neden sürekli hedef almıştı?
Gün boyu Minho ile aynı sınıfta ders gördük, ama bir kez olsun bana laf atmadı. Zorbalık yapmasını bekliyordum ama o sessizdi, içine kapanmış gibiydi. Dersten sonra kütüphaneye gitmeye karar verdim. Kitaplar arasında kaybolmak, düşündüğüm her şeyi biraz olsun unutmanın tek yoluydu. Ama kütüphaneye girdiğimde, Minho'nun çoktan orada olduğunu gördüm. Aynı masada oturuyordu, başını ellerinin arasına almış bir şekilde dalgın görünüyordu.
Onu görmezden gelmeyi düşündüm ama ayaklarım beni ona doğru sürükledi. Masaya yaklaşıp sessizce karşısına oturdum. Minho, başını kaldırıp bana baktı. Gözlerindeki o karışıklık hala oradaydı. Sessizlik içinde birbirimize baktık, sanki söylenecek çok şey vardı ama hiçbirimiz konuşamıyorduk.
"Minho," dedim sonunda. "Dün sormuştum, ama cevabını alamadım. Neden bana karşı böyle davrandın?"
Bir süre sessiz kaldı, sonra gözlerini masaya dikerek derin bir nefes aldı. "Belki de... çünkü seni kıskanıyorum," dedi aniden.
Bu itiraf, beklediğimden çok daha karmaşıktı. "Beni kıskanıyor musun? Neden?"
Minho, dudaklarını ısırarak düşündü. "Bilmiyorum... senin hep böyle güçlü olmanı, her şeyi kabullenebilmeni kıskanıyorum. Ben ise her şeyden kaçıyorum. Belki de... bu yüzden seni hedef aldım. Ama bu, doğru değildi. Ben... bunu yapmamalıydım."
Bu sözleri duyduğumda, içimdeki hisler daha da karıştı. Minho'nun kıskançlığı mıydı bu davranışların sebebi? Ama bu sadece yüzeydeki bir neden gibi geliyordu. Daha derinlerde başka bir şey vardı, bunu hissediyordum.
"Minho, sadece bu mu?" dedim, bakışlarımı ona dikerek. "Başka bir şey mi var? Bir şey saklıyorsun."
Minho bir süre gözlerini kaçırdı, elleri titremeye başladı. Derin bir nefes alarak, zoraki bir gülümsemeyle bana baktı. "Jisung... aslında... sana söylemek istediğim başka bir şey var," dedi, sesi titrek bir halde. Ama sözlerini bitiremeden, kapıdan içeri giren birkaç öğrenci o anı bozdu. Minho'nun yüzündeki gerginlik aniden geri döndü. Konuşmasını bitiremeden masadan kalktı ve hızla uzaklaştı.
Kafamda daha fazla soru vardı. Minho'nun ne sakladığını, neyi itiraf etmek istediğini anlayamıyordum. Ama bu kez kaçamayacaktı. O masada söylemek istediği şeyi öğrenmeliydim.
---
O gece, annem eve erken dönmüştü. Ne tuhaf, eve girdiğimde salonda oturuyordu. Yanıma geldi ve yüzüme alıcı gözlerle baktı. Yorgun bir hali vardı, belki de bir şeylerden sıkılmıştı. Ama ne olursa olsun, annemle olan ilişkim her zamanki gibiydi: uzak ve soğuk.
"Bu gece çıkmayacak mısın?" diye sordum, biraz şaşkınlıkla.
Annem kaşlarını çattı. "Herkesin bir dinlenmeye ihtiyacı vardır, değil mi?" dedi sert bir ses tonuyla. Sonra konu değiştirircesine, "Okul nasıl gidiyor?" diye ekledi.
Bu soru beni her zamanki gibi sıkıyordu. Annem, benim hislerimle ya da yaşadıklarımla ilgilenmezdi. Yine de, durumu geçiştirdim. "İyi. Bir sorun yok."
Annem bir süre daha yanımda durdu, sonra umursamaz bir tavırla salona geri döndü. Onun bu ilgisizliği, artık bana daha az acı veriyordu. Çünkü biliyordum ki, babamın hatırası hala yanımdaydı. Ve belki de, Minho'nun bu itirafıyla içimde başka bir parçayı da keşfetmek üzereydim.
---
Ertesi sabah okulda Minho'yla tekrar yüzleşmek için hazırdım. Ne olursa olsun, onun sakladığı o büyük sırrı öğrenmek zorundaydım.
________________________
Lütfen yorum ve oy verinn pliiiiss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate to love ~ minsung
FanfictionJisung minhonun zorbalıklarına karşılık vermeye çalışan 16 yaşında bir çocuk Minho ise jisung'a zorbalık yapan 18 yaşında bir genç Ama kim bilebilirdi ki en sonunda bu ikisini. Birbirine deliler gibi aşık olacağını