⁰³ SWEETS YOU ONCE MADE

49 4 62
                                    

5 lat wcześniej, wiosna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

5 lat wcześniej, wiosna

CO DZISIAJ OGLĄDAMY? — spytała Ochako, przekręcając się na brzuch. Leżała na pomarańczowym kocu, który Bakugō kładł na pościelone łóżko. Głowę opierała na dłoniach, a jej zgięte łokcie miękko zapadały się w materac.

— Daj mi włączyć projektor — mruknął Katsuki. Siedział pod biurkiem i próbował odnaleźć w plątaninie kabli ten odpowiedzialny za połączenie rzutnika z komputerem.

— Pomóc ci? — zapytała szatynka.

— Nie, radzę sobie. Możesz dalej machać nogami i zadawać głupie pytania.

Ochako posłała mu spojrzenie pełne dezaprobaty.

— To ja w tym czasie wybiorę, co będziemy oglądać. Podaj swój telefon — poprosiła.

Nie odrywając się od szukania kabla, Katsuki sięgnął ręką i po omacku chwycił komórkę leżącą na blacie biurka.

— Złapiesz?

Ochako skinęła głową, siadając po turecku i wyciągnęła ręce, przygotowana na rzut.

Odblokowała urządzenie i weszła w aplikację serwisu streamingowego subskrybowanego przez państwo Bakugō. Kliknęła w profil nazwany KATSUKI i w listę zapisanych pozycji filmowych. Składały się na nią nie tylko filmy dodane przez blondyna, ale też przez Ochako; zarówno te, już znała i lubiła, jak i takie, których jeszcze nie oglądała, a chciałaby. — Co powiesz na... Historię Kopciuszka?

— Nie — blondyn bez namysłu odrzucił propozycję. — Po samym tytule jestem w stanie stwierdzić, że nie chcę nawet pytać, co to za film.

Zakochana złośnica?

— Hmm... nie.

— To może Titanic?

— A dodałaś na moją listę coś, na czym nie będziesz ryczeć?

— Właśnie miałam proponować Pamiętnik...

— Przecież oglądaliśmy to dwa tygodnie temu!

— Tak, ale bardzo mi się podobało...

— Tak płakałaś, że jestem pewien, że przez te łzy nawet nie widziałaś zakończenia — mruknął, mocując się z projektorem.

W odpowiedzi oberwał różową poduszką, którą Ochako przyniosła ze swojego pokoju.

— Hej! A to za co?

𝐋𝐈𝐕𝐈𝐍𝐆 𝐋𝐄𝐆𝐄𝐍𝐃, kacchakoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz