bölüm 10

74 4 0
                                    


+05** kişisini Atakan olarak kaydettiniz.

Atakan : beni bu kadar çabuk bulabileceğini tahmin etmemiştim, hâlâ inanamıyorum.

Atakan : bana bir şans verdin.

Ahu : kendini çok belli ettin anlamamak elde değildi.

Atakan : yine kıyamadım sana, o yüzden.

Atakan : ama merak etme bundan sonra o herif senin yakınına bile yanaşamayacak.

Ahu : saçma sapan şeyler yapıp başını belaya sokma.

Atakan : ne belası kız, ben onun gibileri bakkala ekmek almaya yolluyorum.

Atakan : Burak da kimmiş.

Atakan : pezevenk herif.

Ahu : shahajajakakksd

Ahu : bakıyorum da çok sevgi dolusun.

Atakan : hayvan sevgim vardır evet :)

Ahu : seni hiç görmedim derslerde.

Atakan : bana baktın ama evet, beni hiç görmedin Ahu sen.

Atakan : öyle çok vermiştin ki kendini dünya derdine, dünya yansa bir odun da sen atarmışsın gibiydi.

Ahu : babamı kaybettik.

Atakan : biliyorum.

Atakan : babalar evin çınarıdır derler. sizde de öyleydi. baban yıkıldı, yapraklar döküldü.

Atakan : geriye bir sen kaldın.

Ahu : beni nasıl bu kadar tanıyabildin?

Atakan : inan bana çok zor oldu ama değdi.

Atakan : 3 yıldır gözünün içine baktım beni sev diye ama sen kafanı çevirdin her seferinde.

Atakan : kısmet bugüneymiş.

Ahu : sana bir şans vermem seni seveceğim anlamına gelmiyor, biliyorsun değil mi?

Atakan : biliyorum, olsun.

Atakan : buna da razıyım ben.

Atakan : hem o bardağa yazdığım post-it kağıdını ağzıma tıkmadığına göre bence sen de bana karşı boş değilsin :)

Ahu : yalnız ben onu beni Burak'tan kurtardığın için tıkmadım ağzına bilgin olsun :)

Atakan : olsun yine de ucuz yırttım desene.

Ahu : delisin sen.

Ahu : sana şans vermekle iyi mi yaptım kötü mü sorguluyorum şuan ne yapacağım seninle?

Atakan : sev gitsin be Ahu'm.

Atakan : sev gitsin.

yaşat beni | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin