*7*

44 1 0
                                    

Wszyscy siedzieliśmy na Łodzi, rozmawialiśmy i piliśmy piwo, czyli wracamy do normalnego życia w outer banks, rozmawiałam z kie na temat środowiska i też na inne rzeczy, naszą rozmowę przerwał jj który zaczął gwizdać.

- Widzieliście Malibu 24 MXZ najlepszy jacht świata. Luksusowy i sprawny. Dwieście koła - powiedział, odwracając głowę w tamtym kierunku.

Już wiedziałam kto jedzie Sarah Cameron, nie znam jej za bardzo wiem że to była przyjaciółka kiary , nie wiem dlaczego się pokłóciły można by żecz że płotki jej nie lubią albo tylko ja tak uważam , wydaję się na straszliwą snobkę.

- Wybrałeś złych rodziców - powiedział Pope do JJ'a.

- Złe wieści to Topper i jego dziewczyna -
powiedziała Kie, kiedy oni przepływali obok nas.

- Nie udawaj, że nas nie widzisz suko - powiedział Kiara.

*********

- Ostrożnie jesteśmy na terenie wroga - powiedział JJ, kiedy John B parkował vana pod hotelem.

Mieliśmy właśnie iść do archiwów żeby zobaczyć czy możemy popłynąć gdzie jest statek Merhanta.

- Ziom odłóż to - mówił John B.

- Ostrożności nigdy za wiele odpowiedział JJ.

- odłóż tą broń albo wrzucę ją do oceanu - powiedziała kie

- a ja chętnie ci pomogę - powiedziałam wychodząc z vana i uśmiechając się sztucznie do blondyna

- chowaj ja - powiedział john b zabierając pistolet jj

- tak się nie łapię broni..

- Gdzie teraz? - zapytał John B.

- Wejdźmy do internetu. Obecnie tylko bogacze mają prąd... tędy odpowiedział mu JJ i wszyscy razem zaczęliśmy kierować się w stronę hotelu.

Weszliśmy do kuchni, w której było bardzo tłoczno, ale wciąż kierowaliśmy się za JJ'em.

Mieliśmy to zrobić dyskretnie, ale w przypadku JJ'a raczej nie było to możliwe.

- Mama L-powiedział JJ i już chciał wziąć coś z talerza, kiedy kobieta walnęła go delikatnie drewnianą łyżką w rękę.

- Agregaty działają podsumował John B, kiedy wyszliśmy już z kuchni.

- Grube Ryby myślą o wszystkim - zaznaczył JJ.

Weszliśmy do głównego pomieszczenia z komputerami i internetem.

- Rany internet. Tęskniłem. Sprawdzę modelki na Instagramie powiedział Pope, siadając do jednego z komputerów.

- Ej Ej Ej mamy mapę powiedział John B pośpiesznie, wyciągając ją z plecaka.

- Mamy współrzędne 34, 57, 30 północ. 75, 55, 42 zachód - powiedziałam a Pope wpisał wszystko do komputera.

- Szef kontynentalny powiedział John B, patrząc się na ekran komputera.

- Jeśli zatonął od strony morza wtedy nici z poszukiwań - powiedział poważnie Pope.

Ja z jj pilnowaliśmy dzwi, ciągle patrzyliśmy czy nikt nie idzie

- myślę że wyrgam zakład - powiedział na tyle cicho żebym tylko ja go usłyszała - oni mają coś ku sobie

- taa wierz w to

- mam pomysł jeśli ktoś przegra zakład, będzie musiał zrobić to co wygrana osoba powie,

- dobra

liczysz się tylko ty / jj maybank Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz