5

114 5 0
                                    


Heyyooooo everyone!
Hatırlatma!
Bölüme gelmeden önce bu bölüm kavga şiddet ve kan içerir!
Hatırlatma bitmiştir!

Hadi okuyunn...

Yazar
Bir saat geçmişti aradan ve Jungkook daha şimdiden sarhoş olup Jiminle dans pistinde dans ediyorlardı. Onlar vucütlarını haraket ettirdikçe alfalar onları ağzı sulu bir şekilde hayranlıkla izliyordu. Tabi tek alfalar değil.

Deltada.....

Delta içinden lanet etti. Bir omega nasıl bu kadar mükemmel olabiliyordu? İlk defa bir omegayı mükemmel bulmuştu. Ona karşı bir his vardı içinde. Farkındaydı. Deltası şuan omega için tepiniyordu adeta. İlk defa böyle bir şey olmuştu. Çünkü Taehyung'un kurdu hiç bir zaman insan sevmemişti. Ama o omega için çok heyecanlıydı.

Jungkook'un karşısına bir alfa geldi ve onunla dans etmeye çalıştı. Jungkook bu durumdan rahatsız olacak ki yer değiştirdi ve  Jimin yanına geldi. Bu sefer alfa ikisinin önünde durdu ve onlarla konuşmaya çalıştı. Jikook ikilisi bu yüzden dans etmeyi bıraktılar.Hızlıca koltukta oturan Hoseok ve Eun Woo çiftinin yanıma gidip oturdular. Bu sırada onları rahatsız eden alfa arkadaşınıda aldı ve onların karşısında ki koltuğa oturdular ve sorular sormayan başladılar. Bu sırada Taehyung

Kuduruyordu....

Anlaşılan tek kuduran o değildi çünkü arkadaşı Yoongi,Jimini rahatsız etmeye çalışan adama adeta dalmıştı. Yumruklarını havada uçuşturuyordu.
Taehyung da daha fazla dayanamadı ve Jungkook'u rahatsız eden alfayı bir güzel yumruklamaya başladı. Yanii kaos çıkmıştı. Alfanın arkadaşlarıda kavgaya müdahele olmuştu. Bir çok kişi ise canlı yayın açmıştı izlenme uğruna.

Deltanın mahvettiği adam zorla konuşmutu."O senin neyin oluyorda onu koruyorsun! "Delta bunun üzerine kan beynine gitmişti adeta. Delta kotü biriydi , insanları aşağılar ve onlara zorbalık yapardı bunu kabul ediyordu ama tacize asla göz yummazdı. Kim olursa olsun onu oracıkta gebertirdi.Gür sesiyle konuşmaya başladı.

" isterse yedi kat yabancı olsun tacize asla göz yummam seni adi it! "Ve elini alfanın boğazına dayayıp sıkmaya başladı. Öyle sert sıkıyordu ki kemik kırılma sesleri gelmişti.Alfa oracıkta  ölürken Yoongi ise Jimini rahatsız eden alfanın kafasını duvara vurmaya başlamıltı. Kafası ezilmişti ve kanlar akmaya başlıyordu. Öyle bir gözü dönmüştü ki kafatası kırılan alfanın öldüğümü fark etdememişti. Vurmaya devam ediyordu adamın resmen beyni gözükmüştü.

Bu sırada olaylardan bağımsız olan Namjoon ve Jin çifti ise üst kattalardı. Yüksek bağırış seslerinden bir terslik olduğunu anlamışlardı ve hemen aşağıya inmişlerdi.Aşağıya iner inmez yüksek ve sert olan feromolardan bir an öleceklerini düşündüler. Öyleki feromonlar yüzünden salondaki insanlar partiyi terk etmişti. Jungkook ve Jimin ikilisi ise bir köşede  ağlıyorlardı.

Saat gece 03:45'di

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saat gece 03:45'di . Olaylardan sonra evden çıktıkları gibi bir parka gitmişlerdi ve banklarda oturup birbirlerine bakıyorlardı. Namjoon dayanamamıştı daha fazla ve konuşmaya başladı

" Neden? "

Bunun üzerine alfa namjoon'a bağırdı.
"Ne demek neden! " Delta ise Jungkook'u gözünü kırpmadan izliyordu. Jikook ikilisi şoka girmişlerdi adeta. Gözlerinin önünde adam öldürülmüştü. Hemde onların yüzünden. Suçluluk hissediyordu. Delta konuştu bu sefer.

"Bıraksaydık ta onları rahatsız etmeye devam mı etselerdi? " Etrafta yine bir sessizlik oluştu. Bu sefer Jungkook konuştu.

"Evet öyle yapsaydınız. " Tüm bakışlar Jungkook'a döndü. "Anlamadım" dedi Yoongi. Jimin devam etti. "Siz farkındamısınız? adam öldürdünüz adam! "Sesi yüksek çıkmıştı. Delta boş gözlerini Jimine döndürdü. " Yani? "

"Ne demek yani! Sizden kimse yardım istemedi. Adamlar bir kaç dakika daha dururdu sonra sıkılıp giderlerdi. " dedi Jungkook.

"Bu dediklerinizi şaşırmız olmanıza veriyoruz. " Dedi Yoongi. Jimin ağzını açıp bir şeyler diyecekti ki Jin konuştu.

"Hadi herkes evine gitsin. ".Ardından Hoseok konuştu. " Jin haklı çok absürt bir gündü evlere dağılsak iyi olur. "

Herkes ayaklandı ve arabalarına binip evlerine gittiler.

Jungkook eve gelince uzunca bir duşa girmiş ardından pijamalarını
giyip uyumaya çalışmıştı. Çünkü eğer şimdi uyumasa sabaha kadar düşünecekti olanları.O yüzden günün yorgunluğuyla kendini uykunun tatlılığına verdi.

Bu kadar yeter. bu bölüm içime sinmedi😵‍💫

Love Of Delta/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin