15

59 5 2
                                    

"Acaba gitmesek mi? " Dedi Hoseok.

"Biz ne güzel birbirimizle kalacaktık araya girdiler of. " Dedi Jimin.

Yemekten sonra biraz oteli gezmiştik ve sonunda hava kararmıştı. Şimdide odalarımıza gitmek istemiyorduk.

"Ben Namjoon'dan korkuyorum. " Deri Jin hyung. Kaşlarımı çattım.

"Neden? " Dedim.

"Çünkü bana avına bakan avcı gibi bakıyor. Her an üzerime atlayabilir. " Kin hyungun bunu demesiyle büyük bir kahkaha attık.

"Yoongi de öyle pis pis sırıtıp kaş göz hareketleri yapıyordu."

"Valla kanka Eun hiç böyle değil çok utangaç. " Hoseok'un bunu demesiyle adeta ilkokul çocukları gibi o'ladık. O'da utanmıştı ve kagasını yere eğip bize küfürler yağdırdı.

Derin bir iç çektim ve konuştum.

"Kardeşlerim ben gidiyorum hakkınız helal edin. " Dedim hepsi üzgün ve bana bakıp 'helal olsun' dediler. Korkudan hepimiz imana gelmiştik....

Odama çıktım. Taehyung yatakta uzanmış telefona baktığını gördüm. Beni görünce telefonu hemen yatağa bıraktı ve bana sırıtmaya başladı. O'na gözlerimi devirdim ve banyoya girdim. Bir duş alsam iyi olurdu.

Kısa bir duşun ardından dolaptan bir bornoz alıp giydim ve kıyafetlerime doğru yürüdüm ama yoklardı. Koca bir siktir çektim çünkü kıyafetlerimi unutmuştum. Bir şey olmaz diyip içeriye girdim.

Taehyung'un bakışları bana dönem ve beni süzmeye başladı.   Onu umursamadan yerdeki valizime ilerledim ve içerisinden bir kaç kıyaget alıp ayağa kalktım. Arkamı dönmem ile Taehyung'la burun buruna gelmiştik.Bana çok derin bakıyordu.

"Beni zor durumda bırakıyorsun Jeon. "

Kaşlarımı çattım.

"Neden? "

Sırıttı. Burun uçlarımızı birbirine değildi.

"Nedenini biliyorsun. "

Bir kaç saniye bakıştıktan sonra hiç beklemediğim bir haraket yaparak yanağıma makas attı ve odadaki balkona gitti. Gözlerimi devirdim. Banyoya girdim tekrardan.

"Aptal delta. " Diye mırıldandım ve kıyafetlerimi giydim.

***

Saat 12'yi geçiyordu. Taehyung bana sırıtarak bakıyordu ve yatağa gelemem için kaş göz hareketleri yapıyordu. Onu takmamaya çalıştım ve kitabımı okumaya devam ettim. Bir sayfa daha okudum ve sıkılıp bıraktım.

Taehyung eliyle yatağın yanını işaret etti ve orada elini gezdirdi.

"Gelsene Jungkook. "

Derin bir içektim ve yatağa girdim. Uzanmaktadır o'da uzandı ve bana sarıldı.

"Taehyung! "

"Ne var be? "

"Sarılma bana! "

"Hadi ya eşime sarılmam için sanamı soracağım. " Diyip yüzünü boynuma gömdü. Sanki bir an nefessiz kaldım. Bana daha sıkı sarılıp boynumu öpmeye başladı.

"Çok güzel kokuyorsun. " Cevaplamadım. O'da kafasını boynumdan çıkarttı ve beni göğsüne çekti. Günün yorgunluğu ile fazla sorguşamadım ve yumuşak göğsünde uyuyakaldım.

Bittiii Yeeyyy...

Yazım yanlışım varsa sorry🤭

Yazarınız kaçar😩

Love Of Delta/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin