Yoongi
Taehyung ve Jungkook'un gidişini izledikten sonra iç çektim ve koltukta Hoseok ile birlikte oturan Jimine baktım. Ayağa kalktım ve yanına gittim. Gitmem ile ikilinin bakışları bana dönmüştü. 'Bunu yapabilirsin. 'Dedi kurdum. Onun verdiği teselliler ile Jimine baktım ve "konuşabilir miyiz? " Diye sordum. O ise yutkundu ve kafasını evet anlamında salladı. Arkamı döndüm ve barın çıkışına doğru yürüdüm. O'da beni takip ediyordu. Sonunda bardan çıktık ve sessiz bir parka geçtik.Bankalardan birine oturdum. O'da yanıma oturdu. "Ne konuşacağız? " Diye çekinerek sordu. Ben ise bir iç daha çektim ve konuştum. "Üniversitenin ikinci yılın başlarında şans eseri arkadaşımın sınıfına giderken seni gördüm ve o an içimde tuhaf bir şeyler hissettim. " Bunu dememi beklemiyordu sabırım çünkü donup kalmıştı. Bu haline gülümsedim ve devam ettim. "O zamanlar saçın pembe ydi ve seni çok tatlı gösteriyordu gerçi hala tatlısın orası ayrı bir konu. Lafı uzatmayın hiç bir zaman sevmen ilimdir bu yüzden direkt söylüyorum. Jimin ben sana aşık oldum. " Gözlerini kocaman yapmıştı Jimin. Şaşkınlıkta ağzı açılmıştı.
"Benimle çıkar mısın? " Diye sordum.Gözlerünin dolduğunu gördüm. Yanlış birşey mi söylemiştim? Kafasını olumlu anlamda sallamasıyla ben ve kurdum rahatlamıştık.
"Evet.Seninke çıkarım. " Dedi. Bende gülümseyerek ona sarıldım o ise bir süre bana karşılık verdi. Geri ayrıkdığımızda gözlerim benden izin almadan dudaklarına kaymıştı. Gözlerine baktığımda onunda bakışları benim dudaklarımda olduğunu gördüm.
Birbirimize yavaşça yaklaştık ve sonunda dudaklarımızı birbirine deydirdik.Parkın ortasında uzun bir öpüşmeye girmiştik......
Biraz kısa oldu ama ne yapayım ilham yok. Sonunda Yoonmin de oldu🥳
Sırada Namjin var. Bir kaç bölüme fınal veririm.......
Yazım yanlışım varsa sorry aşklarımm
Neyse ben kaçar bayyy🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanficOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024