Taehyung
Bardaydık ve Jungkook tam önümdeki pistte arkadaşlarıyla dans ediyordu. Ben ise ağır birşeyler içip onu izliyordum. Yanımdaki koltuğa birisinin oturması ile o tarafa baktım. Bu Yoongi'di.Onun yanına döndüm ve hayırdır dercesine ona baktım. O ise iç çekti ve bir shot dikti. Daha sonra kısık sesi ile konuştu."Jimin." Bunu demesiyle gözlerimi devirdim.
"Üç yıl oldu hala unutamadın şu Jimini. "Dedim.Bunu dememle kaşlarını çattı.
" Sanki elimde. "
"Ama unutmak için çabalamıyorsun. "
"Onu unutmak istemiyorum. "
"Sana karşılık vermediğini söylemiştin. " Bunu dememle önüne dönüp bir shot daha içti ve bana tekrar döndü.
"Beni seviyor.... galiba. Konuşurken gmzlerimin içine çok derin bakıyor. "
"Konuş onunla. "Bunu dememle gözlerimin içine bakmıştı.
" Ya red ederse? "Omuz silktim.
"Kendi kaybeder. "
"Hayır ben kaybederim. Yaşama sebebimi kaybetmek istemiyorum. " Bunu demesi ile elimi omzuna koydum ben yanındayım dercesine gülümsedim.
"Sen demedin mi gözlerimin içine bakıyor diye konuş işte. " İç çekti.
"Onunla..... Konuşacağım. " Gülümsedim ve Jungkook'u izlemeye devam ettim. Şapşal şey çok güzel dans ediyordu.
***
Jungkook
Dans etmekten yorulmuştum ve Jiminin yanına gittim."Jin nerede? "
"Telefonuna mesaj geldi ve gitti. "
"Nereye gitti acaba?"
"Bilmiyorum." İç çektim ve deltamın yanına gittim. Koltuğa yayılmıştı adeta. Tam yanına oturacaktım ki bir eliyle belimi tuttu ve kucağına oturttu beni.
"Ya Taehyung! "Kıkırdadı ve yüzünü boynuma koydu. Orayı öpmeye başladı. Bir kaç dakika sonra yüzünü bıynumdan çekmeden konuşmuştu.
" Yavrum ne yapacağım ben seninle? "
Sustum. Yüzünü boynumdan çekti ve dudağıma atulfı. Beni tutkuyla öpmeye başladı. Bende ona büyük bir zevkle karşılık verdim.Daha sonra benden ayrıldı ve kulağıma fısıldadı."Geç oldu hadi otele dönelim. " kafamı onaylarcasına salladım ve ayağa kalktım. Hoseok'a döneceğimin haberini verdim ve bardan çıktık. Taehyung ile el ele tutuşmuştuk ve karanlık sokakta yürüyorduk.Otele girdik ve odamıza girdik. Daha sonra ise kıyafetlerimizi değiştirdik. Ben yüzüme biraz bakım yaptım ve yatakta uzanan Taehyung'un yanına gittim. Taehyung beni yine tek eliyle tuttu ve yanına yatırdı. Büyük ve kaslı kollarıyla bana sarıldı ayaklarını belime doladı.
"Oha Taehyung. " Kıkırdadı ve beni yumuşakça öpüp yüzünü boynuma gömdü. Bir kaç dakika sonra deltamın düzenli nefes alışından uyuduğunu anlamıştım. Gülümsedim ve bende kendimi uykuya verdim.
Bitti. Ne romantik bir bölümdü ksksnsnzndjdksls
Biraz kısa oldu ama olsun. Tiktokada gelinn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanfictionOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024