6

79 5 0
                                    

Omegalara adalet 🥺✊🏻
Whatsapp grubu

Hoseok
Beyler nasılsınız?

Jimin
Aynı

Jin hyung
Yapma böyle çilekli mochim.

Jimin
Bir şey yapmıyorum hyung.

Hoseok
1 hafta oldu....

Jungkook
O adamların ölümü gözümün
Önünden gitmiyor.

Jin hyung
Bakın ne diyeceğim
Bugün bana gelin eskisi gibi
Eğleniriz.

Hoseok
İyi olurdu aslında
Ben okeyim.

Jimin
Bende.
Jungkook sende geliyorsun değil mi?

Jungkook
Evet.

Jin hyung
Bana bakın veletler gelirken
Abur cubur getirin.

Hoseok
Tamam.
×3 kişi tarafından görüldü.

Bir kaç saat sonra

Jiminin dizine elimle vurarak kahkaha atıyordum. Jin Hyungun evinde bulunmuştuk ve 1 haftadır düşük olan moralim bir anda yükselmişti. Arkadaşlarım bana iyi geliyordu.Jimine de.Elimdeki baharatlı cipsiyi yiyip Hoseok'un açtığı komedi dizisini izliyorduk. Tabikide yanında bira içiyorduk.Birdenbire binada yüksek bir ses yankılandı. Hepimiz birbirimize baktık. Hızla ayaklandık ve kapıyı açtık. Yan daireye bir kaçtane iri adamlar eşya taşıyorlardı. Yaklaşık 1.80 boylarında ki bir adam yerdeki düşen koliyi kaldırdı. Sonrada bize baktı. Bu kişi beni delta dan kurtaran gamzeli çocuktu.

"Özür dilerim sizi rahatsız ettiğim için koliyi yanlışlıkla yere düşürdüm de."
Demişti. Jin Hyunguma baktığımda şaşkınca ona baktığını gördüm. "Sorun değil. Sen mi taşınıyorsun oraya? " demişti Jin Hyung. Bunun üzerine gamzeli çocuk konuştu. "Evet." dedi. Son bir kez özür diledi. Bizde kapıyı kapatıp içeriye girdik. Bakışlarımı Jin hyunguma  çevirince düşünceli olduğunu gördüm.Umursamadan içeri girdik ve eğlenmemize kaldığımız yerden devam ettik.

***
Aradan bir saat geçmişti ve biz sarhoş olmuştuk. Hoseok'un açtığı şarkıyı sarhoşluğumun verdiği etkiyle bağırarak söylüyordum. Jimin koltukta zıplıyordu, Hoseok ise kumandayı mikrofon gibi kullanıp yerinde zıplayarak şarkıyı söylüyordu. Jin hyıngum elindeki birasıyla bir şeyler düşünüyordu. Ve ben.....

Ben yerde uzanıyordum ve şarkıya eşlik ediyordum. Aniden kapı çaldı. Biz pek umursamadık ama Jin hyung ayağa kalkıp kapıyı açtı. Salonla evin kapısı aynı Yerdeydi. Bu yüzden kapıyı çalan kişi kafasını biraz uzatsa rahatlıkla bizi görerdi. Jin hyınga bağırmıştım. "Kimmiş? " dedim. Ve ayağa kalkıp zayıf adımlarımla yanına gittim. Gördüğüm kişi karşısında şok olmuştum. Bunlar

Delta ve alfaydı.....

Onları en son 1 hafta önce görmüştüm. Doğal olarak şaşırmıştım. Onlara şaşkın gözlerle baktığımda delta kalın sesiyle konuşmuştu.

"Müziğin sesini biraz kısın rahatsız oluyoruz. " demişti. O sırada yanındaki alfa koltukta zıplyan jimine baktığını gördüm. Ve gülümsüyordu. Jin hyung özür dileyip  kapıyı üstlerine kapatmıştı.Şaşkın bakışlarımın hedefi bu sefer hyungumdu. Ama o umursamadan içeriye gelip müziği kapatmıştı. Hoseok ve Jimin biraz itiraz etseler de daha fazla karşı gelmediler. Daha sonrasında pizza sipariş edip yemiştik.

Pizzayı yerken deltayı düşünüyordum. Çok kabaydı ama çokta yakışıklıydı.
Derin bir iç çektim ve arkadaşlarımın konuşmalarına dahil oldum.

Yeter bu kadar. Biraz kısa oldu ama olsun. Herneyse ben kaçarım🏃‍♀️






Love Of Delta/ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin