Naber gençlik?Ya amk wattpadi geçen bölüm ki düzeltmeleri mi silmiş. En son ne yazdığımı hatırlamak için geçen bölüme girdim tüm düzeltmelerim gitmişti bu yüzden eğer anlamadıysanız tekrar okuyabilirsiniz bölümü. Yani ben öyle öneririm ama sizin tercihiniz.
Neyseee bölüme başlayalım hadiii.
Taehyung
Evime gelmiştim ve salondaki koltukta yatan bedene gözlerimi devirdim.Ellerimle saçlarını karıştırdım ve bende karşısına oturdum."Ne işin var burada Nayeon. "
Nayeon hiç umursamadan telefonuna bakmaya devam etti.Bir kaç dakika sonra konuştu.
"Babam yine moralimi sikti."
"Gerçekten mi? "
"Maalesef gerçek. "
"Ah lanet adam, onu geçen sefer güzelce (!) uyarmıştım. "
"Onun hiç bir zaman sözünde durmadığını biliyorsun abi. "
"Maalesef biliyorum. "
Bir kaç dakika düşündüm ve tekrar konuştum.
"Sen daha fazla sıkma canını ben onunla konuşurım bir dahada sana karışamaz. "
"Gerçekten mi! "
Diyip üzerime atladı ve bana sarıldı. Daha sonra bir şeyden memnun kalmamış gibi üzerimden çıktı ve yüzünü buruşturdu.
"Tanrım berbat kokuyorsun yoksa bir çöp konteynerının içine falan mı girdin? "
Kısaca kıkırdadım ve O'na herşeyi anlattım. Tabikide biricik kardeşimden yaşadıklarımı saklamayacaktım. Ben anlattıkça o heyecanlandı. Daha sonra ise aniden kaşlarını çattı ve bana sinirli bir şekilde bakıp konuştu.
"Bana bak abi eğer eşinin kalbini kırarsan karşında beni bulursun. "
Bende yapmacık bir şekilde kaşlarımı çatıp konuştum.
"Yoksa o alfa halinle bir deltayı tehdit mi ediyorsun? "
"Evet! Hem senin çiçeğin nerede? "
Söylediği şeyle ensemi kaşıdım. Sahi ben onu unutmuştum.
"Imm bilmiyorum. "
"Ne! "
"Bakmaya vaktim olmadı. "
"Ah hemen bakmalısın. "
"Emriniz olur prenses. "
Diyip ona bir makas attım ve arkamdan bana söylediklerini umursamadan odama çıltım. Banyoya girip kıyafetlerimi çıkardım ve kurdumun yardımıyla çiçeğimi aradım. Arkama döndüm ve kürek kemiğime(umarım doğru yazmışımdır adını tam bilmiyorum) baktım ve gülümsedim.
İşte çiçek burasında.
Günün yorgunluğuyla bir duşa girdim ve kıyafetlerimi giyip kardeşimin yanına indim. Hızlıca beni koltuğa itmeye çalıştı ve çiçeğime baktı ve sevinç çığlıkları attı. Gülümsedim.Pizza siparişi verip bir film açtık ve izlemeye başladık. Nayeon filme odaklanmış bir şekilde konuştu.
"Jungkook çiçeğinin yerini öğrenince ne dedi? "
"Haberi yok. "
"Ne, ciddi misin! "
"Hala söylemedim ona. "
Nayeon beni azarlamaya başlayınca daha fazla dayanamayıp odama çıktım.
Yatağıma uzandım ve Jungkook'a mesaj attım. Onu biraz sinirlendirecektim.Taehyung
Naber eşim?Eşim
???
Eşim derken?Taehyung
Eşim değil misin?Eşim
Taehyung bu fazla hızlı
Olmadımı sence hani daha
düne kadar düşmandık.Taehyung
Evet öyleydik ama sonuçta
öyle yada böyle eşim değil misin?
sırf önceden düşmandık diye benden uzak mı duracaksın?Eşim
Hayır ama sanki her şey fazla
hızlı oldu.Taehyung
Amk 10 bölüm hızlımı|
Endişelerini anlıyorum.
GörüldüTamam belki tam anlamıyorum
ama eğer istersen sana süre vereceğim
Sen düşünene kadar seni rahatsız etmiyeceğim ama biliyorsun ruh eşim olduğundan senden fazla ayrı duramam.Eşim
Aslında bu iyi olur.Taehyung
Peki öyleyse hoşçakal.Eşim
Hoşçakal.Bittiİİ. Sanki biraz az oldu ama olsun. Bölüm nasıldıı?
Ha bu arada
Çiçekleri böyle görünüyor.
Görüşürüzzz🚶♀️🚶♀️🚶♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanfictionOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024