Yazar
"Siz gerçektende komiksiniz. "Dedi Jungkook arkadaşlarına. " Tabiki de öyleyiz Jungo. " Dedi Hoseok. " seninde bizden aşağı bir yanın yok Kookie. "
Bunu söyleyen Jimindi.Jimin ve Jungkook aslında eskiden beri arkadaşlardı. Bu yüzden Jimin, Jungkook'u arkadaş gruplarına dahil etmekte bir sakınca görmemişti. Bunu arkadaşlarına sorduğunda arkadaşlarının onayını almıştı Jimin.Jin kolunda ki saate baktı ve konuştu. "Ders başlamak üzere sınıflara girsek iyi olur. " "Ben sana girsem? " Jimin yine bozuk esprilerinden birini yapmıştı. O sırada Jin tekrar konuştu. "Ha ha ve ha ne kadar güldüm bu bozulmuş esprine. " Hoseok alışık olduğu ikiliye gözlerini devirdi. Jungkook ise çocukluktan beri duyduğu Jimin'in garip esprilerini kafasını olumsuz anlamda salladı.
Jimin sinirle bağırdı. "Siz ne anlarsınız espriden puştlar! "Bu laflarını diğer üç kişi gülerken Jungkook bir an aldığı feromonlarla nefes alamadığını hissetti. Bunu gören arkadaşları ona iyi olup olmadığını sordu ama Jungkook iyi olduğunu söyleyip geçiştirdi. Aslında arkadaşları sebebi anlamıştı çünkü bu feromonlar delta ya aitti. Hemen arkalarına dönüp baktığında tanıdık simalar ile göz devirmemek için kendilerini zor tutmuşlardı.Çünkü delta ve ekibi milleti zehirlemek istercesine feromon salgılıyorlardı. Delta yürümeye devam ederken gözleri bir omegaya kaymıştı. Çünkü bu omegayı okulda daha önce görmediğine emindi. Bir kaç saniye baktıktan sonra sırıtarak önüne döndü. Çünkü uzun zamandır (bir kaç gün?) kimseyle uğraşmamıştı. Eh haliyle keyfi yerinde gelmişti bu yüzden. Nihayet delta ve ekibi sınıflarına girmişlerdi. Herkes derin bir nefes alırken bir anda Jungkook'a baktılar çünkü deltayla bakışmışlardı. İnsanlar hemen kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı. Jungkook bu durumdan rahatsız olmuştu. Hemen Jimin ile sınıfına ilerlemişti. Jiminle aynı sınıftalardı. Zaten o girdikten hemen sonra profesörü de girmişti sınıfa.
***
Jungkook
Sonunda ders bitmişti. Nefes almak için jimin ile birlikte bahçeye çıkmıştık. Jin hyung ve Hoseok da bir bankta oturuyordu. Tam onların yanına gitmek için adım atmıştık ki önümde koca bir cüssee buna engel oldu. Kafamı kaldırıp bu bedenin sahibine baktığında sessizce yutkundum. Bu oydu.Delta.
Bir şey olmamış gibi kenara geçmeye çalıştığımda iri bedeni buna engel olmuştu. Tekrar geçmeye çalıştım ama yine engel oldu. Tanrı aşkına ne istiyordu bu şerefsiz benden? Derin bir nefes alıp verdim ve deltanın yüzüne sorarcasına baktım. Bana boş gözlerle bakıyordu. Zaten yakın değilmişiz gibi bir adım daha attı ve ayakkabımızın uçları birbirine deydi. Bana alay eder gibi bakmaya başladı. Kaşlarımı çattım. İçimden bir ses büyük bir olay olacak diyordu. Aniden derin ve gür sesiyle konuşmaya başladı.
"Sen hangi hakla koskoca delta Kim Taehyung'un gözlerine bakarsın! "
(Hrr🥵🔥💨)Anlamamıştım anlamaz gözlerle ona baktım ve konuştum.
"Anlamadım? "
Delta alaylar kahkaha attı ve konuştu.
"Demek anlamadın? Sorun değil ben sana anlatırım. " Diyip yumruğunu havaya kaldırdı. Unuttuğu birşey vardı o deltası bende boksördüm.Elim refleksle yumruğunu tuttu. (Aferin gerizekalı şimdi senin gelmişini geçmişini sikecek🙄)
Ben dahil herkes şaşkınlıkla bakmıştı. İşte şimdi sıçtım. Gebertecekti beni. Öldürecekti. Parçalara ayıracaktı. Ne diye bu sikimsonik okula gelmiştim ki? Offff bittim ben. Elim hala yumruğunu tutuyordu bu farkındalıkla hiç bir korku belirtisi belirtmeden deltanın yumruğunu sinirle bıraktım. En azından gururumla ölmeliydim. (Salaksın çünkü)
Delta etkilendiğini belli eden bakışlar atmıştı bir anlığına içimde sevinç nidaları kopmuştu ama.
"Bir deltaya kafa tutmak ha? Cesurca ama yetersiz! " son kelimesini bağırarak söylemişti. Sıç-tım. Tam bana ikinci yumruğunu atmak üzereyken bir ses duyduk ve yumruğu havada asılı kalmıştı
"Taehyung dur! " uzun boylu gamzeli bir çocuk bağırarak onu durdurmuştu ve koşarak yanımıza gelmişti. Deltanın kulağına bir şeyler fısıldadı delta bana daha seninle işimiz bitmedi bakışları attı ve Jimin ile bakışan diğer alfasını alıp gittiler. Yani sıçmadım. Yani yaşıyorum.Yani ölmedim!
Büyük bir mutlulukla arkadaşlarımın yanına gittim.
"Şimdi ki kurban sensin Kook" dedi Jin hyung. "Ne bahtsız çocuksun Kookie. " dedi Jimin. "Hep zaten beni bulur. " Dedim.O gamzeli adam kahramanım olmuştu resmen. Ve başka konuları konuşmaya başladık.
Tamam bu kadar yeter.
Her neyse bölümü yorumlamaya üşeniyorum.
Alf1Ridaamm kaçar baysss👻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanfictionOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024