Bir kaç gün sonra
"Hadi çocuklar binin artık! " diye bağırdı müdür. Bu gün okul gezisinin olduğu gündü. Valizimi görevliye verdim ve servise bindim. Arkadaşlarımın yanına hemen oturdum.
Hoseok heyecandan yerinde duramıyordu. O'na gülümsedim ve kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım. Cama yaslandım ve yolu izledim.
***
Uzun bir yolculuk sonunda Daegu'ya gelmiştik. Etrafı incelerken omzumda bir kol hissettim. Jin hyangun koluydu bu.
"Vay amına koyayım. " dedi Hoseok. Gözlerimi devirdim.
"İlk defa mı şehir görüyorsun Hoseok? "
Dedi Jin hyung. Kıkırdadık."Sadece en son çocukken gelmiştim.... Değişmiş. " Dedi Hoseok.
"Değişen tek şey şehir değil Hoseok. " Diyip göz kırptım.
"Çocuklar oyalanmayın geçin otele!"Diye bağırdı fizik hocası. Otele geçtik. Hoca konuşmaya başladı.
" Herkes kiminle kalacağını seçsin. Odalar çift kişilik. "
Tam Jimine dönecektim ki Yoongi yanımoza geldi.
"Selam."
"Selam." Diye karşılık verdi Jimin.
"Eğer birisiyle eşlenmediyen aynı odada kalabiliriz........yani istersen. " Jimin şok olmuştu. Asla böyle bir şeyi beklemediği belliydi. Kulakları kızarmıştı. Sırıttım o'na.
"Aslında ben Jungk-"
"Sorunsuz eğil Jimin ben başkasını bulurum. " Diyip göz kırptım. Daha fazla utandı. Hemen onun yanından ayrıldım ve Hoseok 'un yanına gittim. Jin hyung O'na kahkahalar atıyordu.
"Kanka birlikte kalalım. " Dedim. Hoseok sanki şok geçirmişti. Jin hyung da nihayet kahkahasını bıraktı ve konuştu.
"O seninle kalamaz. "
"Neden? "
"Çünkü Eun Woo ile kalacak. "
"O'da kim?"
"Hatırlasana salak partide Hoseok'u dansa kaldıran çocuk. "Anlık aydınlamayla Hoseok'a döndüm ve kahkahalar atmaya başladım.O sırada Hoseok enseme sertçe vurdu.
" o çocuk bizim okulda mıydı? "Diye sordum.
" Öyleymiş. "Dedi Jin hyung.
" o zaman ben seninle kalıyorum dedim. "
Jin hyung eliyle ensesini kaşıdı ve konuştu.
"Ş-şeyy..... "
"Namjoon ile kalacak o. " Diyip kahkaha atmaya başladı Hoseok.
Sinirle bağırdım.
"O zaman ben kiminle kalacağım amına koyayım! "
"İstersen benimle kalabilirsin. "Diyerek yanıma geldi Yugyeom.
Yüzüm asılmıştı. Yugyeom ile kalmak istemiyordum ama yapacak bir şey yoktu. Tamam dedim.
Tam o sırada derim bir ses bağırdı.
" o benimle kalacak! "
Bu derin sesin sahibi Taehyung'du. Şaşkınlılla O'na baktım. Malum günden sonra hiç onunla denk gelmemiştik.
Ben O'na bakmaya devam ederken o resepsiyon'dan oda kartını alıp bana doğru yaklaştı. Elimi sıkıca tuttu ve hızlıca yürümeye başladı. Bende O'na ayak uydurmak için adeta koşuyordum çünkü çok hızlıydı şerefsiz.
Odamıza girdik ve kapıyı arkadan kapattık. Ben O'na anlamadan bakıyordum. O ise odada ki çift kişilik yatağa oturdu ve bana baktı.
"Ne öyle bakıyorsun? O herifle aynı odada kalacağını düşünmüyorsundur umarım. "
"Sen olay çımarmayana kadar öyle düşünüyırdum. "
Gözlerini devirdi.
"Sana düşünmen için zaman verdim sadece, benimle eşken onunla aynı odadan kalamazsın! "
"Tamam ya bağırma. "
Bakışları yumuşadı.
"Hazır süreden bahsetmişken bence zaman doldu hm? "
Utandım. Ben hala bir karara varamamıştım ki.....
Odayı incelemeye başladım. Konuyu değiştirmek için konuştum.
"Bu odada neden 1 tane yatak var? "
Sırıttı.
"Bilmem.Denk gelmiş. "
"Denk gelmiş? Yada birileri bilerek mi denk getirdi hm? " sırıtması bozuldu.
"Konuyu değiştirme Jeon. Sürenin sonu ne kararı verdin? "
"Şey ben Umm....... Bir karar vermedim. "
İç çekti.Ayağa kalkıp yanıma geldi ve bana sarılmaya başladı. Yüzünü boynuma gömdü ve oraya küçük öpücükler atmaya başladı.
"Üzgünüm.Kurdumun sana ihtiyacı var." Dedi. Anlayışla başımı salladım. Haklıydı sonuçta ruh eşiydik. Çocukca bir tavıra giremezidim. Konuşma ihtiyacı duyarak konuştum.
"Sorun değil. " Bunu dememle bana daha sıkı sarıldı ve yüzünü boynundan çekip yanağımdaki yara izimden öptü beni.
Şaşkınlıkla ağızım açıldı. Buu zamana kadar herkesin bir kusur olarak gördüğü o izin öpmüştü.....
Eliyle ağzımı kapattı ve gözlerime baktı.
"Bana şans ver Jungkook. "
"Sen benden nefret etmiyor muydun? "
"Bana bir tek senin karşı gelen hoşuma gitmiyordu değil." Biraz daha gözlerine baktı ben yine şaşkınca O'na bakıyordum.
"Ruh eşimden nefret edemem." Diyip eliyle çenemi tuttu. Bir süre gözlerime baktı ve yüzüne tekrar boynuma gömüp orayı öpmeye başladı. Giderek öpücüleri sertleşmeye başladı. Boynuma izler bırakıyordu. Bir kaç dakika sonra beni bıraktı ve hiç bir şey demeden odadaki banyoya girdi ve kapıyı kapattı.
Su seslerinden duş aldığını anlamıştım.
Vayy bee kendimi aşıyorum. Bir günde iki bölüm🥳
Uğruna öğle tenefüsümü harcadım keşke değeri bilinse😢
Taekook olacak gibi bu tatilde hadi hayırlısı.Her neyse bb. 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanfictionOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024