"İşte sonrada öpüştük. " Dedim arkadaşlarıma. Dün Taehyung'la öpüştükten sonra bir kaç saat orada vakit geçirdik ve daha sonra otele geri döndük. Sabah gözümü açtığımda Taehyung'la sarılarak uyuduğumu fark etmiştim. Şimdi ise kahvaltı için arkadaşlarımın yanına gitmiştim ve dünkü olanları onlara anlatıyordum.
Beni büyük bir merakla dinliyorlardı.
"Kardeşim ne yalan söyleyeyim senden böyle bir hamleyi beklemezdim. " Dedi Jin hyung. "Bende kendimden beklemezdim hyung. " Diye karşılık verdim.
"Yani siz şimdi sevgili oldunuz. "
"Yanii sanırım öyle oldu Jimin. "
"Bunun sanırımı var lan! "Demişti Hoseok.
"Tamam Hoseok kızma sevgili olduk işte. "
"Hah şöyle açık ol. "
Gözlerimi devirdim ve tabağımdakileri yemeye devam ettim.Aklıma gelen şeyle Jimine baktım.
"Yoongi ile siz nasıl oldunuz? " Bunu demem ile yüzü düşmüştü.
"Sürekli benden kaçıyor. " Elimi omzuna koydum yanındayım dercesine o ise gülümsemişti.
"Boşver bizi sen sizden bahset. "
"Yani şuanlık bu kadar. "Demiştim.Hoseok sonunda telefonundan başını kaldırmıştı ve bize bakıp heyecanla konuştu.
" Otelin arkasında bir bar varmış. "Merakla onu dinledik.
" Sen nereden biliyorsun? "Jin hyung söylemişti.
" Bir arkadaş söyledi. "
"Dur tahmin edeyim baş harfı Eun-Woo"
Jiminin bunu demesiyle Hoseok kızarmıştı biz ise bu haline kahkaha atmıştık."Geliyor musunuz gelmiyor musunuz?! "
Birbirimize baktık ve onaylarcasına kafamızı salladık.
"Geliyoruz." Hep bir ağızdan geliyoruz dedikten sonra Hoseok sırrıttı ve bir şeyler söyledi.
"Akşam fena dağıtıcazz. "
***
Akşam olmuştu ve bende odamda Taehyung'la oturuyordum.
"Birazdan bizimkilerle otelin arkasındaki bara gidiceğiz istersen sende gel. " Bunu dememle Taehyung kaşlarını çattı. Elini belime koydu ve beni kendine bastırdı.
"Yavrum zaten bensiz gidemezsin." Diyip dudaklarıma sert bir öpücük bıraktı. Hızla kendimi geri çektim.
"Sensiz gidemem derken, hayırdır delta ilişkimizin ilk gününden benimi kısıtlayacaksın yoksa hm? "Parmakları ile çenemi tuttu, bakışları çenemdeydi.
" Tek başına bara gitmek yok. "
"Tek başıma gitmeyeceğim ki bizimkilerle gideceğim. "
"Jungkook? " uyarırcasına konuştu Taehyung. Gözlerimi devirdim.
"Tamam tamam. Hazırlanıyorum ben. "
Diyip dolaptan bir kaç parça kıyafet aldım ve banyoya girip giyinmeye başladım. Transparan dar bir badi ve siyah bir kot pantolan giyip çilekli nemlendiricimi sürdüm. Saçıma şekil verdim ve banyodan çıktım. Taehyungu süzdüm. Siyah bol bir tişört ki tişort her ne kadar bol olsa bile yapılı bedenine dar gelmişti ve benimki gibi siyah kot bir pantolon giymişti.Bakışları bana geldiğinde yüzündeki sırıtması kaybolmuştu. Dik bir şekilde bana bakmaya başladı.
"Ne bakıyorsun be? "
" O üzerini değiş hemen. "
"Pardon? "
"İnsanların bedenine bakmasını istemiyorum Jungkook. "
"Abartıyorsun."
"Abartmıyorum." Kelimelere bastırarak söylemişti.
"Hiç bir güç bana bunları çıkartamaz! "
***
Çıkartırmış. Taehyung yüzünden kıyafetlerimi değiştirdim. Altıma dar ve yortık bir kot üstüne bir gömlek ve üstüne bordo bir ceket giymiştim.🥵🥵🥵
Karşısına geçtim ve ona dik bir şekilde baktım.
"Pantolon biraz-"
"DELTA! "
"Tamam tamam sustum. " Gözlerimi devirdim ve odadan çıktım. O'da peşimden çıktı ve arkadaşlarımın yanına gittim. Yoongi ve Eun'da buradaydı.
"Hadi gidelim. " Dedi Eun. Bizde otelden çıktık ve arkadaki bara gittik.
Bardaydık. Taehyung ile bar masasının orada oturuyorduk ve bir şeyler içiyorduk.Diğerlerinden haberim yoktu pekte umrumda değillerdi şuan. Taehyung bana arada iltifat ediyordu. Gönlümü almaya çalışıyordu ama oralı bile olmuyordum.
Yanımıza bir kız geldi. Kızı süzdüm.Koreli olmadığı belliydi. Kısa ve dar bir elbise yoğun bir makyajı vardı. Aslında kız güzel duruyordu. Kız Taehyung'un yanına gitti ve gülümsedi.
"Selam."Taehyung kıza bakmak yerine önüne döndü ve kıza karşılık vermedi. Aferin diye geçirdim içimden.
Kız bozulmuştu. Kendini bozmadan devam etti.
" Ben Adeline. "Dedi kız. Taehyung ise sert bir iç çekti ve beni öpmeye başladı. Sırıtarak ona zevkle karşılık verdim. Göz ucuyla kıza baktım. Kız şok olmuştu. Kıza göz kırptım ve Taehyung'a baktım. Nefes almak için benden ayrılmıştı. Kıza baktığımda kız sinirden kızarmıştı. Bir şey demeyip gitti.
Ben ise sırıtarak Taehyung'a baktım ve içkimi içtim. O'da bana göz kırptı ve içmeye başladı.
Bu kadar yeter. Taehyung'un Hareketi>>>>>>
*Fic reklami*
Şuna bir el atın pls😔Ha bu arada yazım yanlışı varsa sorry.
Ben kaçar🏃🏻♀️🏃🏻♀️🏃🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanfictionOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024