Okuyanlar yorum yapsaydı hayatım:🎉😻👑🩷🪩💖💗💓💞💕💝💘🌺🌸🌷💐🦄🐷💅🏻🐖🦩🌈🎀🎈🎁🧼🧸
Dkjdjdjdkskksks
Bu arada geçen bölüm yaşananlardan devam.
Jungkook
Yaşadığımız garip anlardan sonra Taehyung hiç bir şey demeden banyoya girmişti. Bende odada ki koltuğa oturmuş o anları düşünüyordum.
Düşündükçe de utanıyordum. Eminim yanaklarım kızarmıştı. Oysa Taehyung'dan önce en son ne zaman utandığımı bile hatırlamıyordum.
Birileri ile daha önce çok kez yakınlaşmıştım ama hiç birinde böyle utanmaıştım. Üstelik buna yakınlaşma bile denmezdi. Belkide fazla düşünüyorumdur.
Ben öylece düşünmeye devam ederken banyo kapısı açıldı ve Taehyung tam önümde belirdi. Kafamı kaldırıp ona baktım.
Bakmaz olsaydım......
Üst bedeni çıplak altında ise gevşekçe bağladığı havlu.
Yutkunmam. Bu halime sırıtarak baktı. Daha sonra konuştu.
"Röntgenimi çektin Jungkook. " Dediği şey ile gözlerim açıldı. Hala O'na baktığımı fark edince hiç bir şey demeden ayağa kalktım ve odada ki balkona girdim. Kollarımı gözümde birleştirsin ve dışarıya baltım.
Taehyung 'dan garip sesler duyduğumda üstünü giydiğini anladım. Biraz daha düşündüm O'nu.
Delta olduğu için bedeni çok büyüktü.Boyıda epey uzundu. Mükemmel bir yüzü vardı. O feromanlarını bir salarsa insanı dokunmadan öldürecek türden ağırdı.Göz kapaklarından biri çiftdi. Bu o'na gerçekten çok yakışıyordu. Giydiği tişört bile kaslı bedenine dar oluyordu. Taehyung mükemmeldi.
"Neden bu kadar feromon yayıyorsun Kook?"
BİR DAKİKA BEN FEROMON MU YAYIYORDUM!
Hemen o'na döndüm. Beyaz bol bir tişört-ki tişört bol olmasına rağmen yapılı vucüdunda dar duruyordu ve mavi bir Jean. Bu basit kıyafetler bile onu çok iyi gösteriyor-
Düşğncelerimle kaşlarımı çattım. KENDİNE GEL JUNGKOOK.
Taehyung bana sorıtarak bakıuprdu yanıma yaklaştı boyuma ulaşmak için eğildi. Yüzümüz çok yakındı. Hatta bırınlarımız değiyordu.
"Aklın nerede senin?" Daha fazla kızardım.
"B-ben Umm....Jimin! "
Diyip odadan adeta uçarak çıktım. Söylediğim cümlenin mantıksızlığı ile daha fazla utandım. Lanet olsun. Bizimkileri aradım. Onların otelin yemeklerini yediğini görünce gözlerimi devirdim ve yanlarına otırdum.
"Dostum ne oldu sana böyle? "Dedi Hoseok.
" Yok bir şey. "Dedim.
" O zaman neden domates gibi kızarıksın? "Dedi Jimin.
" Hava sıcak ondandır. "
Beni pek zorlamadılar ve başka bir konu açtılar bende bir şeyler sipariş verip onları yedim.
10 dklık tenefüste yazdım yazım yanlışı varsa sorry.
Ha bu arada beden yorum yapmıyosunuzkine🥺
Her neyse bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Delta/ Taekook
FanfictionOmega Jeon Jungkook yeni geldiği okulda yüzyılın deltası olan Kim Taehyung'un şimdi ki kurbanı olacağından habersizdi. Taekook Namjin Yoonmin Hoseowoo Başlama tarihim:16.06.2024