Pov Koen:
We zitten met zijn allen aan tafel en we zijn een eetwedstrijd aan het opnemen, de jongens zijn naar huis gekomen van kantoor zodat ik wel mee kan doen. Milou komt zometeen thuis van school en ik hoop dat we dan klaar zijn met opnemen, want ik zou het kut vinden als ze thuiskomt en er staat meteen een camera op haar. Ookal weet ik dat ze dat niet zo erg zou vinden.
Milo zit te kotsen aan tafel van de vis die hij moet eten en ik hoor de voordeur open gaan, een paar seconden later gaat ook de tussendeur open, Milou, zodra ze Milo ziet kotsen ligt ze in een deuk van het lachen. Ze komt er nog even bij zitten en gaat daarna naar boven.
Na een tijdje zijn we klaar met opnemen, het gaat echt een leuke video worden!! Het is 17.00 dus Roel gaat vast beginnen met koken, ik ga even gamen met Rob.
Pov Charlotte:
Het is 17.04 en ik kom thuis aan, aan de auto's te zien is iedereen thuis, ik heb een lange werkdag gehad, dus ik ben erg moe. Ik doe de deur open en begroet iedereen in de woonkamer, ik besluit even naar Lou te lopen, om te kijken hoe het gaat. Ik doe de deur van haar kamer open en zie haar op bed liggen, ik kijk even voor de zekerheid of ze niet slaapt, maar ze kijkt zelf al op, dus dat is niet zo. "hee Loutje!!! hoe is het?" Vraag ik enthousiast, ze kijkt me met een glimlach aan, "ja goed hoor, beetje moe van de eerste dag" Zegt ze, ik knik "snap ik, heb je veel gedaan vandaag?" Ze kijkt me even aan, met een blik alsof er een besef binnenkomt, maar dan zegt ze: "O nee hoor, ik denk dat het ook ligt aan dat ik heel weinig heb geslapen" Ik knik, we kletsen nog even totdat Roel roept dat we kunnen eten en we lopen samen naar beneden.
Pov Matthy:
We zitten met zijn allen aan tafel te eten, we praten een beetje over voetbal, totdat het onderwerp school voorbij komt, Max en Stijn vertellen een beetje over hun dag op school, Milou zit een beetje in haar gedachten merk ik, ook zie ik dat ze nog geen hap heeft genomen van haar bord, dit gaat zeker niet de goede kant op.
Na het eten gaat iedereen weer zijn eigen gang, Koen en Milo gaan gamen, Robbie gaat even wat dingen regelen voor bankzitters, de meiden gaan huishoud dingen doen, Max gaat naar buiten, Stijn is naar boven gegaan om iets te regelen voor zijn opleiding en Raoul en Milou gaan een film kijken, ze liggen al op de bank, ik loop ernaartoe en zeg: "Is er nog ruimte voor een +1?" Vraag ik lachend, "Ja tuurlijk, gezellig! Kom Matt langs mij liggen!" Zegt Milou, tijdens haar laatste zin klopt ze op het plekje naast haar, maar daardoor schuift de mauw van de trui, die ze net had aangedaan een beetje omhoog, ik zie een paar littekens, maar ik zie niet veel want snel trekt ze de mauw naar beneden en kijkt in paniek om zich heen. Shit. Ik ga naast haar op de bank liggen en Roel zet de film aan.
Na een tijdje voel ik een hoofd op mijn schouder, Milou. Milou en ik hebben een hele goede band, ik hou heel erg van haar en toen het uitging met mijn vriendin heeft ze me heel erg geholpen, het klinkt misschien raar aangezien ik zo'n 15 jaar ouder ben, maar ze kwam heel vaak met me kletsen en knuffelen enzo, dus ik meot er nu ook voor haar zijn, vooral nu ik de littekens heb gezien.
--
yesyess, little updateee
xx
YOU ARE READING
De dochter van Raoul - ft. Bankzitters
FanfictionJaja! Een nieuw boek! maar dit keer is Milou (jij) de dochter van Raoul en Lieke. Je struggled met je mental health, maar niemand weet het, en niemand hoeft het ook te weten. Dit verhaal speelt zich af in casa del huts en iedereen (dus ook Milo en a...