Pov Raoul:
Ik en Milou zitten in het kantoor, "Oke Lou, kan je me vertellen wat er aan de hand is?" Ze kijkt me aan met tranen in haar ogen en begint stotterend met praten: "Oke papa, ik ga het vertellen maar je moet niet boos worden, ik voel me al een hele tijd kut, ik voel me lelijk, raar, dik, gewoon alles, stemmetjes in mijn hoofd werden me te veel en toen ben ik begonnen met sh. Toen ik vaker in de spiegel begon te kijken, vond ik het mooi geweest met mezelf dik vinden en ben ik gestopt met eten. " de tranen stromen over haar wangen. Ik kan niet geloven dat mijn eigen dochter zichzelf zo erg mishandelt. Ik had er beter voor haar moeten zijn en daarom ga ik er nu alles aan doen om haar te helpen. "Lou? vind je het goed als ik dit wel aan de rest vertelt, dan kunnen zij je ook helpen?" Vraag ik aan haar, waarop ik een knik als antwoord krijg.
Milou en ik zijn samen naar de woonkamer gelopen, we hebben besloten dat ik het voor haar ga vertellen aangezien ze het nu zelf niet kan.
Ik heb het hele verhaal uitgelegd en iedereen is in shock, ze geven Milou allemaal een knuffel en ze hebben allemaal gezegd dat ze haar gaan helpen. Matt vroeg aan haar of ze de komende nachten bij hem wilde slapen en dat wilde ze. Matt en Lou hebben een hele hechte band, best cute. Milou heeft ook een hele hechte band met haar broers, en ook die zijn enorm geschrokken. Ook ik zelf kan het nogsteeds niet geloven. Maar nu moet ik mijn vriendin en dus ook de moeder van Lou gaan bellen, om te vertellen wat er allemaal aan de hand is. Ik wil het het liefst ein het echt zeggen en haar vakantie niet verzieken, maar ze moet dit echt weten. Dus ik besluit haar op te bellen.....
--
Even een heel deeltje in Roelie pov
En guys, it's okay to be not okay!!
Je kunt niet altijd gelukkig zijn en uiteindelijk kom je der <33
straks nog een deeelell
YOU ARE READING
De dochter van Raoul - ft. Bankzitters
FanfictionJaja! Een nieuw boek! maar dit keer is Milou (jij) de dochter van Raoul en Lieke. Je struggled met je mental health, maar niemand weet het, en niemand hoeft het ook te weten. Dit verhaal speelt zich af in casa del huts en iedereen (dus ook Milo en a...