Trui

334 6 4
                                    

Pov Milou:

Ik word wakker in de armen van Matthy, ik zie dat hij al wakker is. "Goeiemorgen" Zeg ik tegen hem hij geeft mij een goedemorgen terug en we stappen allebei uit bed. Matthy loopt naar de badkamer om te douchen dus beluit ik me om te kleden. ik doe mijn grijze Stradivarius broek aan die nog op Matthy's kamer lag van gisteren en ik pak zijn Dailey Paper trui uit zijn kast. Ik doe hem aan. Nogmaals we hebben echt geen relatie of fiks en ik vind hem ook niet leuk we zijn gewoon als een broer en zus voor elkaar. Ik doe mijn haar in een slickback staart en ik doe mijn make-up en loop dan naar beneden. 

Ik begroet iedereen en pak dan een bakje yoghurt. "zozo, mevrouw heeft het voor elkaar. met de trui van Matt" Grapt koen, ik steek mijn middelvinger op en moet lachen. Na een tijdje komt ook Matthy beneden, "Jonge dame, heb jij gevraagd of je die trui aan mocht?" vraagt hij lachend, ik knik "Ja, dat zeiden de vogeltjes voor het raam tegen mij" En iedereen moest lachen.

Het duurt niet lang en iedereen is van huis vertrokken naar werk. Max is al op school, dus alleen Stijn, ik en Roxy zijn nog thuis, want Roxy gaat vanmiddag pas naar de studio. En ik en Stijn moeten een uur later naar school vandaag. We hebben allebei uitval. "Rox, kan jij me misschien naar school brengen?" Vraag ik, ze kijkt op en moet lachen, "jaa, maar wie haalt je op dan?" ik denk luid na, "Ik regel wel iets" Zeg ik en ze kijkt me lachend aan, "als jij het zegt". 

Pov Koen:

We zijn een video aan het opnemen, Op de foto met zo veel mogelijk bn'ers, ik zit in het team met Rob en Roel. Ik besluit Rox te bellen, naar mijn mening is zij ook een bn'er. "Hee koentje" Zegt ze zodra ze opneemt, ik leg uit wat de bedoeling is en ze zegt: "jaa is goed, ik ben met een kwartiertje thuis, ik zit nu in de auto om Lou naar school te brengen" Roel moet lachen "Fietsen is moeilijk he Lou" Milou moet ook lachen, "Heel moeilijk". We spreken nog even af hoe en wat en dan hangen we op. "nou let's go dan maar" Zegt Rob. 

--

Kort deel alweer, het word irritant gewoon. Maar ja ik ben terug jippiee

De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now