Het gaat niet goed

349 7 0
                                    

Pov Raoul:

We zijn thuis aangekomen na een dagje stad, we hebben lekker gegeten, zoals ik al had verwacht gaat Lou meteen naar boven. Na een tijdje, wanneer ik zeker weet dat ze ons niet meer hoort begin ik te praten: "he, ik en Lieke hebben een beetje het idee dat het niet helemaal lekker gaat met Milou" Iedereen knikt instemmend "Ja dat had ik ook een beetje, ook een beetje toenstraks tijdens het eten" Zegt Matthy terwijl de rest knikt. We hebben het er nog even over en besluiten met zijn allen Milou een beetje meer in de gaten te houden. Wat zou er toch zijn met Lou? Van mezelf weet ik, dat ik toen ik depressief werd, ik stopte met eten, als dat zo is bij Lou, zou ik dat echt vreselijk vinden, ik moet er niet aan denken dat mijn kleine meisje zichzelf uithongert.

Pov Milou:

Het is de volgende ochtend, zondag, morgen begint school weer, kut. De eerste dag is bij ons meteen les, de kennismaking en alles is altijd op de laatste dag van het schooljaar, dus die heb ik al gehad. Ik kijk op de klok en zie dat het 11.00 is, dat wordt of brunch, of geen ontbijt, allebei is prima. Ik loop naar mijn kast en pak een wit rokje, daarop doe ik een roze Ralph Lauren shirt, met lange mauwen en ik doe mijn rode Campus eronder, ik doe mijn make-up en haar en loop dan naar beneden. ik begroet iedereen en ga aan tafel zitten, ik ga vandaag niet echt iets doen maar als ik me niet klaarmaak weet ik dat ik de hele dag een beetje emo in mijn bed ga liggen dus dan kan ik me maar beter gewoon klaarmaken. 

Het is een tijdje later en ik heb inmiddels gelunched, of nou ja, ik heb een cracker met komkommer op, maar dat is beter dan niets.

--

fk kort deel, ik weet.

Morgen meer!!!!

De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now