TW: SH
Pov Matthy:
Het is inmiddels een tijdje later en we zitten in het restaurant, iedereen is een beetje door de menukaart aan het kijken, en niet veel later komt de ober om onze bestelling op te nemen. Iedereen besteld een hele maaltijd, maar het valt mij nogal op dat Milou iets erg kleins besteld, nou het zal wel.
Inmiddels is het eten geserveerd en zit iedereen lekker te smikkelen, de gespreksonderwerpen wisselen om de minuut ongeveer, wat erg grappig is aangezien er dan geen verhaallijn is. Het gaat allemaal zo snel dat we niet eens doorhebben dat we bijna allemaal ons eten ophebben, we geven onze borden aan de ober, maar in mijn ooghoek zie ik dat Milou haar bord bij lange na, niet leeg is. Ik besluit het te laten ze zal vast buikpijn hebben ofzo.
Een tijdje later en we zitten in het busje richting huis, we hebben een leuke dag gehad met zijn allen, ook hier gaan de gespreksonderwerpen van hot naar hér, er is geen touw aan vast te knopen dus ik moet weer erg lachen.
Pov Milou:
We zijn thuis aangekomen, en ik ben erg moe, deze dag heeft mijn sociale batterij, waar niet veel energie in zit, gewoon helemaal opgemaakt, dus het liefst wil ik nu naar boven. Ik besluit nog even mee de kamer in te lopen en na een tijdje zeg ik: "Ik ga naar boven, weltrusten" iedereen wenst mij weltrusten en ik ga naar boven, ik ben gesloopt. Waarom moet ik nou weer bijkomen van een dagje stad, ik ben letterlijk 14 en ik kan nog niet fatsoenlijk een hele maaltijd opeten, ik schaam me kapot, de tranen stromen over mijn wangen. Ik lig een tijdje huilend op mijn bed met al deze gedachte, maar na een tijdje ben ik er klaar mee en pak ik mijn mesje, een paar diepe sneeën herhalen zich op mijn arm, na een tijdje spoel ik het bloed eraf, maak ik het droog met een doekje en trek ik mijn pyjama aan. Ik lig nog een tijdje huilend op mijn bed, en huil mezelf vervolgens in slaap.
--
Guys, iets korter deel aangezien ik nu 3 verhalen heb die ik bij moet houden
xx
YOU ARE READING
De dochter van Raoul - ft. Bankzitters
FanficJaja! Een nieuw boek! maar dit keer is Milou (jij) de dochter van Raoul en Lieke. Je struggled met je mental health, maar niemand weet het, en niemand hoeft het ook te weten. Dit verhaal speelt zich af in casa del huts en iedereen (dus ook Milo en a...