Praten met Lou

337 5 5
                                    

Pov Koen:

Het is zondagochtend en ik kom beneden, ik zie dat Roel alweer pannekoeken aan het bakken is, voor het ontbijt. Verder is iedereen al beneden, behalve Milou en natuurlijk de vrouwen niet mar die zijn weg met zijn allen. "Is die kleine luilak nog steeds niet beneden?" vraagt Robbie lacherig, iedereen lacht mee. Ik denk dat het niet zo goed met haar gaat en dat ze daarom zoveel in haar bed ligt, maar ik denk dat ik dat allemaal beter aan Roelie over kan laten. Na ongeveer een half uurtje komt ook Milou aan wandelen, zeg gerust slenteren, met een slaaphoofd ploft ze op de bank. "Wat heb jij uitgespookt joh, het lijkt wel alsof je een kater hebt" Lacht Milo, Milou kijkt hem sarcastisch streng aan maar schiet daarna in de lach. Vandaag gaan we niet veel doen denk ik, gewoon lekker chillen is ook wel eens lekker, al heb ik ergens opgevangen dat Roelie met Lou wil gaan praten, ik ben benieuwd. 

Niet veel later gaat Milou naar boven om te douchen, en ik had gelijk we gaan vandaag niet echt iets doen dus gewoon lekker chill. "Roel? ga je vandaag met Lou praten?" besloot ik te vragen omdat mijn nieuwscherigheid het niet meer aankon, hij knikt: "ja, het word tijd, ik ben bang dat het helemaal niet goed gaat en dan hebben we er helemaal niks aan gedaan" Ik knik. Stel er is nou echt iets ergs, dan is het nu nog 3x erger omdat de vrouwen pas overmorgen terug komen en Milou dus ook niet naar der moeder kan. 

Pov Lieke:

We zijn met de vrouwen op vakantie, naar Ibiza, overmorgen gaan we terug, maar gisteren heb ik met Roel gebeld en we hebben samen besloten dat hij vandaag met Milou gaat praten, want het kan echt niet langer zo, ze eet amper, lacht veel minder en is veel sneller moe. Ik baal heel erg dat ik niet thuis ben en ik er dus niet kan zijn voor mijn dochter, maar dan moeten we het nog langer uitstellen en word het dus nog erger, dus dan maar zo.

Pov Milou:

Ik kom uit de douche en trek mijn joggingsbroek en trui aan, ik loop naar mijn kamer en doe mijn skincare en haircare. Ik ruim mijn kamer een klein beetje op en ga daarna op mijn bed liggen, ik kijk het nieuwe seizoen van "Too hot, to handle" een paar afleveringen en beantwoord wat snaps.Even later en ik krijg een appje van papa: "Kom je zometeen even naar het kantoortje?". Dit kan niet veel goeds betekenen...

--

Sorry voor de break schatjess, but I am backkk


De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now