Pov Lieke:
Ik word gebeld door Roel en de zenuwen gieren door mijn lijf. Het telefoontje waar ik al de hele dag op wacht. Ik neem op en hoor meteen Roels stem:
R: hee schat
L: Hee, en?
R: het is niet goed, ze heeft een eetstoornis omdat ze zichzelf te dik vind en heeft zich zo kut gevoeld de afgelopen tijd dat ze is begonnen met sh
L: wat...?
R: ja dus we gaan nu proberen haar zo goed mogelijk in de gaten te houden
We praten nog even en hangen na een tijdje op. Ik ben in shock. Mijn kleine meisje, die zichzelf haat. Ik vertel het aan de rest van de meiden en ook die schrikken zich helemaal kapot. We besluiten vandaag naar huis te gaan in plaats van dinsdag pas. Dus zitten we niet veel later in de auto richting huis.
Pov Milou:
Ik heb net aan iedereen moeten vertellen wat er omgaat in mijn hoofd. Papa heeft mama al gebeld, ik heb ze horen praten. Ik wil echt niet dat mijn ouders denken dat het door hun komt, want zij doen altijd hun best voor mij en zorgen super goed voor me. De komende nachten slaap ik bij Matt, dat vind ik heel fijn want als ik alleen slaap krijg ik neigingen zoals sh en lig ik avonden huilend en bed.
We liggen met zijn allen op de bank en ik lig met mijn hoofd op de borst van Matthy, het klinkt alsof we een relatie hebben maar dat is absoluut niet zo. Matthy en ik zijn gewoon een soort van broer en zus. Ik hoor de deurbel gaan en kijk de rest verbaasd aan, "Verwachten jullie iemand?" Vraag ik, ze schudden nee en mijn vader staat op om te kijken wie het is. Ongeveer 5 minuten later gaat de tussendeur open en zie ik mijn moeder en de rest van de vrouwen staan. Ik ren naar mama toe en geef haar een hele dikke knuffel die ik ook terug krijg. Ook geef ik de rest nog een knuffel en vraag dan: "Waarom zijn jullie nu al terug?" Jamie kijkt me aan en zegt: "We zijn teruggekomen voor jou schatje" Ik kijk ze met open mond aan, "Echt?" ze knikken en ik geef ze allemaal nog een knuffel. Na een tijdje heeft iedereen zich op de bank gesetteld en kijken we nog een film.
Pov Matthy:
Het is al best laat en ik begin al aardig moe te worden, Lou ligt nog steeds op mijn borst dus fluister ik in haar oor: "zullen we gaan slapen?" Ze knikt en staat op, we wensen iedereen weltrusten en lopen naar mijn kamer, we kleden ons om en gaan in bed liggen. "Lou, ik ben trots op je" zeg ik als we eenmaal goed en wel liggen. Ze kijkt me met een glimlach aan en zegt: "Dankje Matthy, ik ook op jou" Ik glimlach nu ook en geef haar een knuffel. We kletsen nog even en besluiten dan te gaan slapen aangezien Lou morgen naar school moet en ik en de boys naar een video op gaan nemen
--
Hee guys, ben ik weerr
Hoe gaat het met jullie? Nu serieus nog een deel strakjess (hoop ik)
xx
YOU ARE READING
De dochter van Raoul - ft. Bankzitters
FanficJaja! Een nieuw boek! maar dit keer is Milou (jij) de dochter van Raoul en Lieke. Je struggled met je mental health, maar niemand weet het, en niemand hoeft het ook te weten. Dit verhaal speelt zich af in casa del huts en iedereen (dus ook Milo en a...