Shoppen?

282 6 15
                                    

Pov Charlotte:

Het is 20.00 iedereen doet zijn eigen ding, ik zie dat Lou, Matt en Miel in de tuin aan het voetballen zijn het ziet er heel erg schattig uit, wat een cuties. De laatste tijd proberen we Milou allemaal zo goed mogelijk te helpen maar toch heb ik het idee dat dat niet helemaal lukt, ze is heel erg op zichzelf en toont haar emoties niet echt. Het is 20.00 dus ik verwacht dat die 3 zo weer naar binnen komen omdat het buiten te koud word en ik verwacht ook dat Lou niet zo laat naar bed gaat aangzien ze morgen weer gewoon naar school moet, ze slaapt nog steeds bij Matt, omdat hij als enige geen vriendin heeft. Ik vind het heel schattig hoe hun met elkaar omgaan, Milou heeft Matthy heel erg geholpen toen het uit ging met zijn vrienden en nu helpt Matt, Lou heel erg aangezien zei nu met zichzelf in de knoop zit.

En ja hoor, ik had gelijk het is nog geen 10 minuten later en ze komen naar binnen. Ze komen bij mij en Raoul op de bank zitten, de rest is nogsteeds boven of buiten of opnemen en dergelijke. Heerlijk om iedereen zo apart zijn leventje zien te lijden. Ik denk dat ik morgen na  school van Lou eens lekker met haar ga shoppen, even ergens wat lunchen, als ze wil eten. Ik hoop dat ze daar een beetje blijer van word en ze zich dan een beetje beter voelt. 

Pov Matthy:

We zitten met zijn vijven op de bank, ik ben echt enorm moe en Lou volgensmij ook, "Lou, zullen we anders vast in bed gaan liggen nog effe kletsen beetje op ons telefoon en dan gaan slapen?" Vraag ik, ze knikt "Ja is goed!" ik knik terug, "Wacht heel even dan, Lou heb je zin om morgen na school met mij te gaan shoppen in de stad? Kunnen we daar ook lunchen als je wil?" Vraagt Char als we naar boven willen lopen, ze knikt enthousiast "Ja heel gezellig!" Charlotte knikt en we lopen naar boven. 

--

Tering kort deel maar dat heb ik nu al te vaak gezegd dus het word irritant hihi!

Uhmm ja, ik ben een soort van terug, ik ben gewoon een comeback gemaakt ofzo, maar ja sorry voor de weinig upload ik zit/zat niet zo goed in mijn vel<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now