School

347 6 2
                                    

Pov Koen:

Het is maandagochtend, iedereen is al weg, dus moet ik Lou wakker maken. Ik blijf vandaag thuis omdat ik me niet helemaal lekker voel, dus dan kan ik beter een dagje uitrusten. Ik klop op Milou haar deur, en zwaai de deur open, ik maak haar wakker en zeg dat er beneden eten klaarstaat, ik zie aan haar dat ze erg moe is, die heeft zeker niet lang geslapen, ik gok een uurtje of 3. Ik loop naar beneden en ga terug op de bank zitten, ik moet denken aan het gesprek van gisteren over Milou, iedereen dacht dat het niet goed met haar ging, ik heb wel een paar dingen opgemerkt de laatste tijd, maar dat wil ik niet meteen tegen iedereen zeggen, ik denk dat ik het vanavond ofzo het er even met haar zelf over ga hebben. Ik heb bijvoorbeeld opgemerkt dat ze veel minder eet en veel sneller moe is, ik ben erg bang voor wat er met haar is, aangezien Roel vroeger een depressie heeft gehad. 

Na een tijdje zie ik haar beneden komen, ze heeft een  blauw met wit rokje aan met een lange mauwen body, ik zie ook dat ze als jasje haar blauwe stradivarius jas mee heeft genomen, voor op de fiets ofzo. Maar er is 1 ding wat mij wéér heel erg opvalt en dat is dat ze weer lange mauwen aanheeft, ik ben echt bang dat ze zichzelf dingen aandoet, die niemand mag weten, want het is zo een lief meisje met zo een groot hart. 

Pov Milou:

Ik zit op een barkruk mijn broodje op te eten, ik ben alleen thuis met Koen dus kan hem niet stiekem weggooien ofzo, tijdens het eten grap ik wat met Koen, totdat ik moet gaan.

Ik kom aan op school en zoek mijn vriendinnen op, we hebben vandaag geen gym dus daar ben ik allang blij mee, ik voel me alleen nogsteeds schuldig dat ik net een heel broodje heb gegeten, dus dat word de rest van de dag maar niks dan...

--

heel kort deel, sorry!!

ik denk straks meer!!
kusjesss

De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now