Pov Koen:
We zitten in de auto, nog steeds bezig met de challenge. We komen bijna aan bij de trainingsvelden van Utrecht, waar we een foto moeten maken met een van de spelers, want dat is een van de opdrachten. In de auto is het super gezellig, we zingen wat mee met muziek, kloten wat en maken wat grapjes dus vervelen doen we ons zeker niet.
TIMESKIP: het is nu zaterdag middag, de vrouwen zijn met zijn allen een weekendje weg. (Niet met Milou)
Pov Milou:
Het is zaterdag, eindelijk weekend, we hebben net gegeten, of nou ja, daarna heb ik mijn hele maaginhoud er weer uitgegooid, maar dat maakt niet uit. Ik zit beneden op de bank samen met Koen en Matthy voetbal te kijken, Feyenoord - Ajax. Ik ben voor psv, dus heb niet echt een voorkeur, Matthy en Koen zijn voor Feyenoord, Milo is voor Ajax alleen die is bij zijn vriendin.
Het is een tijdje later, de wedstrijd is afgelopen, het is 6-0 voor Feyenoord geworden, dat wordt gezellig als Milo straks thuis is. Ik zit boven op mijn kamer, huiswerk te maken, ik snap er geen reet van dus ik flip hem helemaal. Na een tijdje heb ik geen zin meer dus besluit ik naar beneden te lopen, om drinken te pakken. Ik doe beneden de deur open en zie alle jongens op de bank zitten, zodra papa mij ziet begint hij tegen me te praten: "Hee Lou, lukt het allemaal?" ik kijk hem aan, "Hou je bakkes man, tuurlijk lukt het niet" wat denkt hij, ik loop verder. "ZOZO IEMAND IS ONGESTELD" Roept Koen keihard door de kamer, ik roep 3x harder terug: "HOU JE BEK MAN, KRIJG JIJ S EEN BLOEDENDE PIEMEL" Ik ben het hele weekend de enige vrouw, en of het niet erger kan ben ik ook nog eens ongesteld, ik kan wel janken.
Pov Stijn:
Lou komt net boven, ze voelt zich niet lekker, dat komt omdat ze ongesteld is, dus ik besluit haar even naar mijn kamer te roepen. Ze staat in de deuropening met tranende ogen, "Kom is bij mij zitten meisje" Zeg ik, en ze loopt snel naar mijn bed toe en komt bij me liggen, ik doe mijn armen om haar heen, "wat is er toch Loutje?" Vraag ik, ze snikt, "I-ik heb e-echt h-heel veel b-buikpijn" Stottert ze, acherrem, we knuffelen nog even en na een tijdje valt ze in slaap in mijn armen.
--
Kort deel, en ik ben lang weggeweest. Sorry daarvoor!
YOU ARE READING
De dochter van Raoul - ft. Bankzitters
FanfictionJaja! Een nieuw boek! maar dit keer is Milou (jij) de dochter van Raoul en Lieke. Je struggled met je mental health, maar niemand weet het, en niemand hoeft het ook te weten. Dit verhaal speelt zich af in casa del huts en iedereen (dus ook Milo en a...