Miko-duo

325 4 5
                                    

Pov Milou:

Ik kom thuis na school, met een zucht plof ik op de bank en niet veel later komt Koen aangelopen "Zwaar leven?" vraagt hij lachend, ik lach ook en zeg: "Afgelopen 2 dagen wel, morgen niet dan heb ik vrij" zeg ik, hij glimlacht, "soso, luxe leventje" Ik moet lachen. "Film kijken?" vraagt Koen, "ja sure, maar moeten jullie niet opnemen?" Antwoord ik hem, hij schud nee en verteld me dat ze vandaag even rust nemen. Ik knik, en we kijken samen een film. 

Zodra de film is afgelopen vraagt Koen: "En? nog leuke jongens in het leven van Milou?" Ik moet lachen en schud mijn hoofd, "Nope, ik ben bang voor jongens die iets te dicht in de buurt van fix komen weet je nog?" Hij moet lachen, we roddelen nog even en dan roept Roel dat we kunnen gaan eten, kutzooi. Het was net zo gezellig met Koen en dan verkloot eten weer alles. 

Pov Jamie:

We zijn net klaar met eten en zie Milou en de jongens weer kloten, ik vind het heel schattig om te zien wat voor band Lou heeft met de jongens, ze past er best goed tussen. Iedereen gaat weer zijn gang en Koen en Milou lopen naar Koens kamer, volgens mij gaan ze gamen, net waren ze ook al aan het gossipen met zen 2en, heel schattig dat duo. Ik ga met Rox even een koffietje drinken in de tuin. We hebben het over van alles en nog wat, we kunnen het heel goed vinden samen, en dat vind ik erg fijn.

Pov Koen:

Lou en ik zijn boven aan het gamen, Fifa, Lou flipt hem helemaal omdat ik een goal maak, ze staat echt te schreeuwen naar mijn pc en ik lig in een deuk. Na een tijdje zijn we klaar met gamen en besluiten we te gaan voetballen in de tuin, waar Jamie en Roxy ook zitten, die zich helemaal kapot lachen om hoe Milou en ik aan het voetballen zijn.

--

straks meer!!!

xx


De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now