Stadje pakken

465 6 3
                                    

TW: ED en sh 

Pov Milou:

Het is zaterdag ochtend, maandag moet ik weer naar school, waar ik erg van baal, ik heb zo'n leuke vakantie gehad. Ik ga naar Havo 3, ik heb er niet echt zin in, want dan heb ik nog meer dingen om me zorgen over te maken. Ik lig nu al een half uur na te denken over deze dingen in mijn bed, het is intussen half 12, dus ontbijten hoef ik niet meer, gelukkig, ik probeer echt af te vallen, maar ik zie nog niet echt verschil. Ik besluit naar beneden te lopen, ik doe de tussendeur open en begroet iedereen met een "Goedemorgen!" en ga dan op de bank zitten, "Lou, we gaan zo lunchen, daarna gaan we met zijn allen de stad in en daarna uiteten" Zegt papa ik knik. Lou of Loutje, de bijnaam die iedereen mij geeft, al vanaf dat ik klein ben. Ik ben de jongste thuis, ik vind het meestal niet erg maar soms heeft het wel echt nadelen, ik mag bijvoorbeeld wel eens alchol drinken van papa en mama, maar nog niet zo als Max en Stijn. Maar goed, uiteten, dat is super chill, want dan let niemand echt op de rest, behalve met bestellen, maar met eten niet en shoppen, ja, men littekens misschien, maar ik hoef niet perse een shirt  aan denk ik, of nou ja, hoop ik vooral, in de zomer heb ik gewoon body's met lange mauwen gedragen en soms een shirt en dan deed ik foundation over mijn littekens maar nu heeft dat niet zoveel zin denk ik.

Pov Lieke:

Dadelijk gaan we naar de stad, ik en Roel hebben het er al vaker over gehad dat Milou niet meer echt goed eet en ook niet echt meer shirts aandoet, we moeten beter op haar letten hadden we afgesproken, we moeten het alleen nog even met de rest bespreken, dat doen we vanavond na het uiteten wel als ze op bed ligt. Nu is iedereen zich aan het klaarmaken, het is vandaag niet echt warm, 18 graden, voor de zomer is dat nogal koud. 

Niet veel later en iedereen is klaar om te gaan, we stappen met zijn allen in het busje dat we een half jaar geleden hebben gekocht, zodat we met zijn allen weg kunnen en we rijden naar Utrecht. Eenmaal aangekomen en de parkeerkosten betaald te hebben, lopen we een aantal winkels in, maar leuke dingen zien we niet echt. Het duurt niet lang of Milou heeft de douglas gespot, "Ik weet niet wat jullie ervan vinden, boeit me niet zoveel eigenlijk, maar ik ga de douglas in" Zegt ze enthousiast, iedereen moet lachen en we lopen erachter aan. Ze heeft uiteindelijk een paar dingen gekocht, wat skincare, aangezien ze vaak last heeft van acne, en nog wat make-up. In de winkel zelf heeft ze een hele skincare uitleg gegeven aan de jongens, omdat die de hele tijd vroegen waarvoor het was, het was echt een grappig gezicht. 

--

Niet een heel lang deel, maar maakt niet uit johh!

morgen avond (denk ik) meer!!!

xx mijj


De dochter van Raoul - ft. BankzittersWhere stories live. Discover now