Medya; Ali Özdemir
Bölüm şarkısı; Çağan Şengül-Şubat
Yazım yanlışlarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Ve bölüm hakkında yorum yapmaktan tabikii. Oy vermeyi söylemiyorum bile 😁
Yazar bakış açısı;
Geçmişten günümüze;
Özdemir ailesi yıllardır bir hüzün içinde yaşıyordu. Hasan Özdemir hem karısının hem küçük kızının yasını yaşıyordu 20 yıl boyunca. Karısı kızına hamileliğinin son günlerinde kaçırılmıştı. Tam bir ay boyunca bulamamıştı karısını.
Hem çocuklarına bakmak zorunda kalmış hemde karısını aramıştı bir ay. En büyük iki oğlu ve büyük kızı olayları hissetmiş gibi sürekli huzursuzlardı. Ağlıyorlar annelerini istiyorlardı.
Saatler, günler geçmek bilmiyor sürekli acı çekiyordu Hasan Özdemir. Bir ayın sonunda bulabilmişti karısını. Ama artık o karısı değildi. Yürümüyor, konuşmuyor, kimseyle yüz yüze gelmiyordu. Aklını yitirmişti. Hafızasını da kaybetmişti. Tek hatırlayabildiği son 10 gündü. Asıl cehhenemi.
Hasan küçük kızına ne olduğunu bilmiyordu. Karısına soramıyordu. Kızının başına ne geldiğini asla öğrenemiyordu. Araştırıyor ama hiç bir şey bulamıyordu. Karısını kaçıran adamlar da yer yarılıp içine girmişti sanki.
İlk zamanlar karısını hastanede yatırdılar. Ruh sağlığı hastanesinde. Taburcu olduğunda artık her gün götürüyordu hastaneye. Zaman geçtikçe haftada bir olmaya başladı. Sonra ayda bir. Sonra yılda bir kaç defa. Ama karısı çoğu şeyi atlatsa bile hafızasını geri kazanamamıştı.
Artık konuşuyor, yavrularına bakabiliyor, kocasına sevgiyle bakabiliyordu ama hafızası hala yoktu. Ve küçük bir kızı olduğunu bile bilmiyordu. Hasan bunu doktorlarla çok konuşmuştu. Sorması gerektiğini söylemişti. Kızına ne olduğunu öğrenmek istemişti.
Ama doktorlar izin vermemişti buna. Belki de küçük bebeğin öldüğünü düşünüp kadının tekrar o zamanlardaki gibi olmasını istememişlerdi.
Aradan yıllar geçmişti. Bir çocukları daha olmuştu. Onu her ne kadar Sare'nin yerine katmak istemese de, her yüzüne baktığında Sare'ye bakıyor gibi olmuştu.
Sonra bir video kaydı ulaşmıştı eline. Karısının adamlardan kaçmaya çalıştığı zamanın videosu. Bebeğini, küçük Sare'sinin kucağında olduğu zamanın. Adam önce karısının mahvolmuş haline baktı ağlayarak. Sonra kucağındaki onun için aldıkları battaniyeye sarılı minik vücuda. Minik bebeğine.
Video sürekli sokak sokak atlıyordu. Karısı sokağa girdiği zaman başlıyor çıktığı zaman bitiyordu. Bütün görüntüleri birleştirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE | Gerçek Ailem
ChickLitHırs ve para uğruna 2 ailenin hayatı değişti. Bundan zarar gören çok insan oldu. Gizlenen gerçekler bir bebeği ailesinden uzaklaştırdı. Peki gerçekler ortaya çıkınca en çok kim zarar görecek? O bebek mi? Gerçek ailesi mi? Onu büyüten ailesi mi? ...