Medya; Balamir Özçelik
Bölüm şarkısı; Soner Avcu- Kayıp Şarkı
Sia- Elastic HeartYazım yanlışlarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Ve bölüm hakkında yorum yapmaktan tabikii. Oy vermeyi söylemiyorum bile 😁
Yazar Bakış Açısı;
Hayat bazen insanın kaldırabileceğinden çok daha fazlasını veriyor yıkmak için. İnsanlar bunlara alışıyor hayat bir yenisini ekliyor. Onlara da alışıyor en büyüğünü veriyor. Ama insanlar yine alışıyor ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyor hayatına.
Balamir kendini bildi bileli yaşıyordu bunu. Babası askerdi. Bazen günlerce bazen aylarca bazende yıllarca kayboluyordu ortalıktan. Annesi babasının yokluğunda üstüne hastalıklı derecede düşüyordu. Boğuluyordu Balamir.
Sonra bir gün uyandığında bebek ağlama sesleri duydu. Koşarak içeri girdiğinde annesinin kucağında bebeği gördü. Her gün kendisini uyandıran annesi artık başka biriyle mi ilgileniyordu? Annesinin ilgisinden boğuluyor olsa bile hoşlanmamıştı bu durumdan. Annesi onundu. Balamir'indi. Kıskanıyordu Balamir.
Zaman geçtikçe kardeşine bağlandı Balamir. Her kötülükten sakınmak istedi. Kardeşine karşı her kötü düşünceyi bile uzaklaştırmak istedi. Bir abi gibi oldu. Koruyordu Balamir.
Asker olduktan sonra, kendisi yüzünden kardeşi kaçırıldığında kendini kaybetmişti. Babasını zaten kaybetmişti. Kardeşini de kaybedemezdi. En değer verdiği insanın başına bir şey gelmesini asla istemiyordu. Korkuyordu Balamir.
Balamir'in gözünde kardeşi hep 5 yaşındaydı, 6 yaşındaydı. Asla büyümemişti onun için. Babasının vefatından sonra kendisini hem abi hem baba olarak gördü kardeşi. Ona uygun davrandı Balamir. Seviyordu Balamir.
Bu duyguları hissettiği tek kişi minik Sare'siyi. Onun için daha fazla uzak kalmak istemiyordu kardeşinden. Şırnak'taki son görevine gidecekti. Tayinini istemişti Adana'ya. Sonra gidecekti.
Ama gidince, öğrendiklerini de yaşanacakları da bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE | Gerçek Ailem
ChickLitHırs ve para uğruna 2 ailenin hayatı değişti. Bundan zarar gören çok insan oldu. Gizlenen gerçekler bir bebeği ailesinden uzaklaştırdı. Peki gerçekler ortaya çıkınca en çok kim zarar görecek? O bebek mi? Gerçek ailesi mi? Onu büyüten ailesi mi? ...