Medya; Alp Tekin Türk
Bölüm şarkısı; Kendimden Hallice- Beni Geri Ver
Yazım yanlışlarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Ve bölüm hakkında yorum yapmaktan tabikii. Oy vermeyi söylemiyorum bile 😁
Yazar Bakış Açısı;
Freud'a göre:
"Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek
sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür."Bunu yapabilen kaç kişi vardır acaba hayatta. Hatalı olabileceğini utanmadan kabullenebilecek, çekinmeden özür dileyebilecek kaç kişi vardır bu dünyada.
"Sadık bir arkadaş, on bin akrabaya bedeldir." demiş Euripides.
Anne rahmine düştükten sonra aileni, akrabalarını, evini seçemezsin. Onlar seni seçer. İyi veya kötü, huzurlu veya acı dolu. Bir şekilde yaşarsın, büyürsün. Bir süre sonra alışmak zorunda kalırsın. Çünkü mecbur kalırsın buna.
Ama kan bağınız olmayan birini seçersen bu tamamen senin kendi isteğine bağlı olur. Seversin, sevilirsin. Güvenirsin, güvenilirsin. Yıllarca beraber olduğun insanlara güvenip en ufak bir şeyini bile anlatamazken ona hayatının en büyük olayını bile ikinci bir kere düşünmeden rahatça anlatabiliyorsun.
Bir arkadaş, dost, kardeş. Adını ne koyarsan koy. Hissettikleri her zaman aynıdır.
"Sevenler birbirlerine yara izlerini gösterirler. ilk
önce bunu yaparlar.
'Sana ruhumu açmadan önce bil ki incinebilirim' demek için.
Çünkü en çok sevdiklerin yaralar seni."
diyor Alper CanıgüzÇünkü en çok sevdiklerimize kırılırız. Çünkü onlara bu hakkı biz vermiş oluruz. Bu yüzden en çok sevdiklerimiz yaralar bizi.
Buna engel olmak için güvenmeye başlar başlamaz hayatımızın emarelerini anlatırız. Kimileri anlatıp rahatlamak için der ama insan beyni ayrı bir frekansta bunun gerçeğini bilir. Önlem almak için yaptırır insana. Belki de kabul etmeyeceğimizi bildiği için rahatlama bahanesini sunar bize.
Sare bu hayata kırgın başlamıştı doğar doğmaz. Öz annesine kırgındı. Öz babasına kırgındı. Bunu bilmese de, bilip de kabullenmese de asıl gerçek buydu.
Bakamayacaksa, kendine güvenmiyorsa dünyaya getirmeseydi, diye düşünüyordu ama bir yandan da bunun için bile minnettardı onlara.
Onu bıraktıkları yer cehennemi bile olabilirdi ama onlar Sare'yi bu hayatta en çok seveceği yere bırakmıştı. Aile eksikliğini yaşatmayan bir yere bırakmışlardı. Sırf bunun için bile onları kendi içinde bir kısmı affetmişti bile çoktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE | Gerçek Ailem
ChickLitHırs ve para uğruna 2 ailenin hayatı değişti. Bundan zarar gören çok insan oldu. Gizlenen gerçekler bir bebeği ailesinden uzaklaştırdı. Peki gerçekler ortaya çıkınca en çok kim zarar görecek? O bebek mi? Gerçek ailesi mi? Onu büyüten ailesi mi? ...