8. Bölüm

152 9 8
                                    

Medya; Sare Melek Özçelik (Özdemir)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya; Sare Melek Özçelik (Özdemir)

(Göz rengini mavi yapacam diye canım çıktı umarım olmuştur kakdjsksj)

Bölüm şarkısı; M Lisa- Ellerim Boş
Melike Şahin- Ortak
Lia Shine- Ben Gibi Bakmaz

Yazım yanlışlarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Ve bölüm hakkında yorum yapmaktan tabikii. Oy vermeyi söylemiyorum bile 😁

Yazar Bakış Açısı;

İnsan bazen sürekli konuşmak yerine dinlemeyi tercih etmeli. Dinleyip başkalarının o konu üzerinde ki düşüncelerini karşısındaki kişiye göre uyarlamadan anlatarak neler düşündüğünü idrak etmeli.

Detayına kadar incelememeli. Resime yukarıdan bakmalı. Belki böylece bazı insanların nasıl iki yüzlü oldukları çok açık bir şekilde görülür.

Her insanın farklı bir yüzü vardır. Kimisinin acısını gizlemek için kullandığı, kimisinin kendisinin bile görmezden geldiği düşünceleri kimisinin ise kandırmak için sakladığı. Kimseye koşulsuz şartsız güvenilmemeli aslında. Her zaman bir şüphe olması gerekir.

Böylece karşındaki kişi güvenini sarsacak bir şey yaptığında, düşünülenin aksine bir yıkım olmaz içinde. Beklersin çünkü bir şeyler yapacağını, kendini içten içe hazırlarsın buna.

İçinde bir yıkım olmaz belki ama yine de kırılırsın, tüm kelimeler boğazına dizilir bir ağırlık yapar. Öyle ki bırak konuşmayı nefes bile alamazsın. Kalbin ağrır. Bir yük gibi hissedersin yaşamanı sağlayan organı. Ama toparlanırsın. Bir daha da kimseye eskisi gibi yaklaşamazsın, istesen bile güvenemezsin.

Sare bu hayatta kimseye güvenmediği kadar abisine güveniyor. Asla bir şüphesi yok içinde ona karşı.

Nasıl olsun ki? Kendisini büyüten, koşulsuz seven, koruyan, kendisini korumayı öğreten, hiçbir şeyi kendisinden saklamayan biri olarak görüyor abisini. Canının canını.

Ama öyle bir şekilde yıkılacak ki bu güveni, istese bile kimseye eskisi gibi bakamayacak. Abisi bile kendisine böyle bir şeyi yaptıysa kim niye yapmasın ki?

Sonra bir bakacak kendisine doğru söyleyen kimse yok. Güvenebileceği hiç kimse yok. Ailesi, hayatına yeni giren arkadaşı sandığı çocuk ve ailesi, nişanlısı.. Hiç kimse. Bir insan birine güvenmeden nasıl yaşar ki?

Nefes almadan nasıl yaşanır gibi bir şey bu. Yaşanmaz. Ne nefes almadan yaşanır ne güven duygusunu hissetmezsen yaşanır.

Ama Anka kuşu misali ölünce küllerinden doğmayı da başarır Sare. Düştüğü yerden öyle bir sağlam kalkar ki kimse ne olduğunu anlamadan her şey değişir. Tüm oyunlar, tüm hayatlar.

SARE | Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin