Medya; Aren Can Özdemir
Bölüm şarkısı; Kendimden Hallice- Hatamı Dansa Kaldırdım
Kendimden Hallice- Seni Kimseye AnlatamazdımYazım yanlışlarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Ve bölüm hakkında yorum yapmaktan tabikii. Oy vermeyi söylemiyorum bile 😁
Yazar Bakış Açısı;
Aren Can'ın hayatı hep kayıp ablasının gölgesinde geçti. Annesi dışında herkes onu ablasının yerine koyarak sevdi. Hiç kendi olduğu için değildi abilerindeki, büyük ablasındaki, babasındaki sevgi.
Aren biliyordu annesi hatırlasaydı o da onlar gibi yapardı. Bunun için küçük yaşta bile asla hatırlamasını istemiyordu ablasını. Kendisini kendi olduğu için sevmeye devam etsin istiyordu.
Ya da ablası çıkıp gelsin herkesin bu yalandan sevgileri ona yönelsin istiyordu. Kıskanıyordu ablasını. Ama üzülüyordu da. Küçücük yaşlarda bile suçu olmayan ablasını suçlamıyordu o. Kimin ne suçu vardı gayet farkındaydı.
Evet kıskanıyordu. Yokluğunda bile herkesin onu nasıl sevdiğini görebiliyordu. Bu sevginin gerçek halini, annesi dışında, kimseden görememesi onu çok kırıyordu ve kıskanmasına sebep oluyordu. Ama gerçekten üzülüyordu onun için.
Kendilerinden ayrıydı. Belki bir anne, baba bile diyemiyordu başkalarına. Nerede kalıyordu, sağlığı yerinde miydi, heves ettiklerini yaşıyor muydu, ya da bir şeylere heves edebileceği bir hayatı var mıydı? Bunları bile bilmiyordu.
Çok geçmeden nasıl bir hayat yaşadığını öğrendi ama. Bu onun daha da kıskanmasına sebep oldu tabi. Ailesinin heyecanını gördükçe daha da katlandı kıskançlığı. Kendisi de heyecanlanmıştı ama onların sevincini gördükçe gittikçe sönmüştü bu heyecanı.
Sonra bir gün geldi evlerine. Davranışlarını, tarzını gördükçe içindeki küçük sevgisi artmaya başladı. Onun annesi gibi gerçek sevgisini kazanabilir miyim diye düşündü. Ailesinin diğer üyeleri gibi değil. Kendisini kardeşi olarak, kendisi olduğu için sever miydi acaba diye düşünmekten alıkoyamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE | Gerçek Ailem
ChickLitHırs ve para uğruna 2 ailenin hayatı değişti. Bundan zarar gören çok insan oldu. Gizlenen gerçekler bir bebeği ailesinden uzaklaştırdı. Peki gerçekler ortaya çıkınca en çok kim zarar görecek? O bebek mi? Gerçek ailesi mi? Onu büyüten ailesi mi? ...