Medya; Alisa Özdemir
Yazım yanlışlarım olursa düzeltmekten çekinmeyin lütfen. Ve bölüm hakkında yorum yapmaktan tabikii. Oy vermeyi söylemiyorum bile 😁
Yazar Bakış Açısı;
Özgürlük.
Bazen kendi özgürlüğümüzü başkalarının kısıtladığını düşünürken asıl o prangaları ellerimize, ayaklarımıza, boynumuza hatta düşüncelerimize kendimizin attığını farketmeyiz. Sürekli yakınıp dururuz. Bir arayış içinde oluruz.Özgürlük adı altında yaptıklarımız bazen başkalarının istekleri olur ama biz kendimizi kandırırız. Kendi hür irademizle yaptık sanarız ama aslında başkalarının satranç oyununda bir piyonuz.
Alisa'da o piyonlardan biri ama farkında değil. Annesi ve babasının prensesi, abisinin minik kardeşi, kardeşlerinin merhametli ablası.. ama gerçekler bunlar değil. Alisa annesiyle babasının prensesi olmak yerine savaşçı olmayı istiyordu içten içe. Abisinin minik savaşçısı, kardeşlerinin arkasında onlara güç veren kılıcı önlerinde kötülüklerden koruyan kalkanları olmak istiyordu.
Ama hiçbirine bunları anlatamadı. Ben onların kılıcı, kalkanı, savaşçısı olacağıma onlar beni korusun düşüncesini yer ettirdiler.
O da bunu kabul etti, kendi düşünceleri sandı. Prenses oldu, minik kardeş oldu, merhametli abla oldu.
Sonra hayatına biri girdi. Sevdi onu. Herkesten gizlemek istedi başta. Kendisine saklamak istedi.
Sonra bundan vazgeçip abisine anlattı Yiğit adamı. Hayatındaki iki erkeğin iyi anlaşmasını istedi. Abisi kıskansa da anlayış gösterdi ilişkilerine. Alisa bundan güç alarak kardeşleriyle tanıştırdı sevdiğini. İki kardeşi Yiğit adamı sevselerde Ali sevememişti onu. Hissetmiş gibi ters davrandı Yiğit'e. Konuşmadı onunla. Aradan bir kaç ay geçti Yiğit adamın tavırları değişti Alisa'ya karşı.
Önceden saat başı arayan adam günde bir defaya düşürdü aramasını. Telefonu geç açılıyor diye endişeden çıldıran adam Alisa'nın aramalarını açmaz oldu. İki dakika görmek için bir saatlik yolu hiç düşünmeden giden adam her randevu planına bahaneler sunmaya başladı.
Bir ay boyunca devam etti böyle. Yiğit adam işlerini bahane etti hep. Zor durumda olduklarını anlattı. Alisa'da tavırlarını buna bağladı. Sonra tekrar eski haline geri döndü Yiğit adam.
Sonra kız kardeşiyle ilgili gerçekler ortaya çıktı. Alisa uzun zamandır hissetmediği kadar mutlu ve heyecanlıydı. Bir kere olsun görememişti onu ama çok seviyordu Sare'sini.
Babası Sare hakkında hiçbir bilgi vermemişti kardeşlere. Sadece bulduğunu söylemişti. Alisa o kadar merak ediyordu ki Sare'yi. Acaba kime benziyor, bu yaşına kadar hayatı nasıldı, hayatında biri var mı.. diye düşünüyordu sürekli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARE | Gerçek Ailem
ChickLitHırs ve para uğruna 2 ailenin hayatı değişti. Bundan zarar gören çok insan oldu. Gizlenen gerçekler bir bebeği ailesinden uzaklaştırdı. Peki gerçekler ortaya çıkınca en çok kim zarar görecek? O bebek mi? Gerçek ailesi mi? Onu büyüten ailesi mi? ...