Oy vermeyi unutmayalım iyi okumalar aşklarım 💗🌼
***
Konağa girdiğimiz gibi tüm aşiretlerin bakışları bizim üzerimizde olmuştu. Buraya ikinci sefer geliyordum ilkinde başkalarının problemlerine yardımcı olmak için gelmiştim.
Şimdi ise kendimi berdelden kurtarmak için burdaydım. Umarım beni anlayan olurduda yanımda dururdu. Yoksa tek başıma kendimi savunmam biraz zor olacaktı.
Ve yaşlı bir adam öne çıkıp dediki
" Berdelden dolayı evlenecek kişiler siz misiniz?" Demesiyle sinirle dedim ki
" Biz evlenmeyeceğiz!" Dememle Boran sakince dediki
" Evleneceğiz." Dedi onun bu sakinliği benim sinirimi dahada arttırıyordu.
Ve Eren abime baktım. Umarım utanıyordur beni düşürdüğü hale utanıyordur. Ama utanacağını sanmıyorum. Hepsinden nefret ediyordum.
Aslında benim suçumdu. Üniversiteyi bitirdiğim gibi terk etmeliydim bu şehiri ama babam gitmemi istemediği için kalmıştım.
Ve sinirle herkesin olduğu kısma gittim. Ardımdan Boranda geldi. Ve babama dönüp dedim ki
" Sadece tek birşey soracağım." Dememle babamın bakışları bana döndü.
" Oğlunun mutluluğu için beni Boranla evlendirecek misin?" Dedim diğerleri umrumda değildi ama babamın cevabını merak ediyordum.
Ve babam bakışlarını yere çevirip dediki
" İkinizde benim evladımsınız ama ben oğlumun ölümüne sebep olamam hiçkimseninde olmasına izin vermem." Dedi ben cevabımı almıştım.
Berdel gerçekleşsin istiyorlardı. Gözlerimin dolmasına engel olamayarak yere çevirdim bakışlarımı. Ve dedim ki
" Beni evladın olarak görmüyorsun. Buna birkez daha emin oldum." Dedim ve bakışlarımı anneme çevirdim.
Zaten beni savunmasını beklemiyordum ama yinede belki beni anlardı diye düşündüm. Annem ise dediki
" Baharla daha iyi anlaşıyordun yapsın sana annelik." Dedi duygusuz bir sesle.
Ve Bahar hanımda araya girip dediki
" Tabikide annelik yapacağım kızına yıllarca veremediğin sevgiyi sadakati ben vereceğim bundan hiç şüphen olmasın." Demesiyle bakışlarımı tekrar yere çevirdim.
İlk defa acınılası hissediyordum. Ve Boran sanki farketmiş gibi elimi tuttu ve dediki
" Ben hep yanındayım kendini sakın yalnız ve çaresiz hissetme." Dedi güven verircesine bir sesle. Ve daha sonra Suat abime dönüp dediki
" Bu arada Suat ben hamile kadınları öldürüp çocukları satıyormuşum benim niye bundan haberim yok." Dedi alaycı bir sesle bu tavrı abimin dahada sinirini bozarken abimin nefretle bakışları bana döndü.
" Sen mi söyledin lan!" Dedi abimden ilk defa böyle bir tepki alıyordum gerçi ilk defa değil geçen sefer nerdeyse dövecekti beni kendimi savunmasam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Ficción GeneralMardin'in en büyük aşiretine sahip olan acımasız Boran Ağa'nın sevdiği kıza bir türlü açılamaması sonucu umudunu kaybetmesidir. Sevdiği kız ise düşman aşiretlerden olan Berfin Soysal kendini asla ezdirmeyen sosyal medyada fenomendir asla aşık olmaya...