6. Bölüm

1.7K 166 17
                                    

Aşklarım yeni bölümle karşınızdayım ama şöyle birşeye karar verdim bundan sonra hem kitabımın dahada yükselmesi adına hemde kendi açımdan düşünerek sınır koymaya karar verdim.

Şimdilik

Oy 10

Yorum ise isteğe bağlı

Ve 10 oy almayana kadarda yeni bölüm gelmeyecek iyi okumalar dilerim💗🌼

...
( 2 Gün Sonra)

İki gün boyunca hiçkimsenin aramalarına cevap vermedim. Gerçekten kimseyle uğraşmak istemiyordum.

Kendi kendime kafa dinlemek istiyordum. Ve bu şehirdede haddinden fazla kalmıştım. Bu şehir benlik değildi. Törelere adetlere asla uyum sağlayamıyordum.

Ve telefonumda gezinirken yine o numaradan mesaj geldi

0546*******: Günaydın

Ve daha fazla bu numaraylada uğraşmak istemiyordum. O yüzden direkt engeli bastım. Ve aramalara girdim.

Abim ve babam asla aramamıştı. Tabikide aramalarını beklemiyordum. Fakat bence ne olursa olsun insan çocuğunun başına birşey geldi mi diye merak ederdi.

Fakat sorun şurdaki ben onların çocuğu değildim onların piyonuydum onların gözünde.

Bunuda çok geç farketmiştim. Fakat boşuna geç olsunda güç olmasın demiyorlar.

Aramalarda yengemin Yunus'un Kerem'in ve Eren abimin cevapsız çağrıları duruyordu. Hiçbirine cevap vermek istemedim. Bilmiyorum istesem geri arayabilirdim ama aramadım gerek yoktu.

Tam o sırada kapımın çalmasıyla oflayarak yataktan kalktım. Kim gelebilirdiki hiçkimse bilmiyordu evimi.

Ve kapıya doğru gittim. Ve hiç kim olduğuna bile bakmadan kapıyı açtım. Açmamla beraber Bahar Hanım'ı görmemle şok oldum.

Tabikide beklemiyordum.

Ve Bahar hanım'da gülümseyerek bana sarıldı. Şokumu bir kenara bırakıp bende kollarımla Bahar Hanım'ı sardım. Kim bilebilirdi düşmanımın annesini bu kadar çok seveceğimi.

Ve Bahar hanımda saçımı okşayıp dediki

" Sana yemek getirdim kızım dışardan sağlıksız şeyler yiyorsun kendine zarar veriyorsun." Dedi ve bende Bahar Hanım'ı içeri alıp dedim ki

" Evimi nerden biliyorsunuz veya dışardan yemek söylediğimi?" Dememle Bahar hanım dediki

" Şimdi onu boşver gel sana güzelce yemeğini yedirelim." Dedi sorumu atlayarak.

Ve içerdeki koltuğa oturdu ve benide yanına çekip yemekleri çıkardı. Ve çatala bir tane sarma koyup zorla ağzıma tıktı. Bunu defalarca tekrarladıktan sonra artık son lokmayıda yutup dedim ki

" Bahar hanım gerçekten çok teşekkür ederim." Dememle Bahar hanım saçlarımı okşadı ve dediki

" Sende benim kızımsın. Ve bu benim görevim. Ve söyle bakalım evi neden terk ettin benden dolayı mı?" Demesiyle başımı Bahar Hanım'ın dizlerine koydum. Bahar hanımda şefkatle saçlarımı okşamaya başladı.

İlk kez birisinin dizlerine uzanıyordum ve ilk defa anne sevgisi görüyordum.

İlk kez anne sevgisi görüyordum.

Bu gözlerimi doldursa bile zorlukla konuşmaya başladım.

" Annemi tanıyorsunuz zaten dimi?" Dememle Bahar hanım dediki

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin