23. Bölüm

412 46 29
                                    

Selam aşklarım yine yeni bölümle karşınızdayım Oy verip yorum yapmayı unutmayın İyi okumalar🤗🌸

Yazarın Anlatımıyla
Düğünde herkes dans edip eğlenirken Berfin içindeki kötü hisle yerinde kıpırdanıyordu. Ne kadar umursamaz görünmeye çalışsa bile bir türlü başaramıyordu.

Kendiside çok net birşekilde biliyordu ki Boran'ın sessizliği, fırtına önceki sessizlik gibiydi.

Boran ise yaptığın şeyin arkasında rahat birşekilde misafirlerle konuşuyordu. Eren sessizce arkada Berfin'i izlerken dolan gözlerini saklamaya çalışıyordu.

Kendi kız kardeşinin düğününde uzaktan izlemek zorundaydı. Yaptığı şeyden pişman mıydı? Sonuna kadar pişmandı.
Ama bildiği bir gerçekte vardı ki Berfin'in Boran'la daha mutlu olacağı.

Herkes bunu düşünerek karar vermişti. Oysaki Berfin tek başınada mutluydu. İnsanlar yalnız diye mutsuz olacak diye birşey yoktu.

Berfin çocukluğundan beri hem aile ortamı olsun hem okul ortamı olsun hep dışlanmıştı.

Berfin'de bu yüzden herkese tüm hayata küsmüştü.

Eskiden babasını memnun etmek için elinden geleni yapan biriydi,sırf babası yalandan bile olsa şefkat göstersin diye neler yapmazdı ki?

Berfin'inde çok fazla acımasız yönleri vardı. Fakat o acımasız yönü sadece ona hata yapanlara ve nefret ettiklerine karşıydı.

Berfin insanların hata yapma sebebine bakmaz direkt terkederdi. Ve terkettiği kişide öldü mü? Kaldı mı? Umrunda olmazdı.

Boran'ında tek korkusu buydu zaten. Berfin'in Boran'ı terketmesi.

Berfin'in gidişi Boran'ın ölüm sebebiydi.

Berfin içindeki sıkıntıyı boşvermeye çalışıp etrafına bakıyordu. Nilsu ve Yunus'un birbirine aşkla baktıklarını farkındaydı. Onun tek istediği şey ikisininde kaderinin, onun kaderi gibi olmamasıydı.

Berfin Yunus'u düşünürken, Yunus'un Berfin'in kaderini belirlediğinden bi-haberdi.

Boran misafirlerin yanından kalkıp tekrar sevdiği kadının yanına gitmişti. Çünkü biliyorduki Berfin kalabalık ortamlarda tek kalmayı pek sevmezdi.

Eğerki tek kalırsa kulaklığını takar müzik dinlerdi. Düğün ortamıda buna uygun değildi. Bu yüzden Berfin sıkılıyordu.

Pastalar falanda kesilmişti. Tek kalan şey takı takma merasimi ve çiçek fırlatmaydı.

Boran Berfin'in yanına oturunca Berfin ters bakışlarını Boran'a atıp
" Hiç gelmeseydin Boran... Zaten misafirler yarın konağa tekrar gelecekler bu kadar uzatmanın bir anlamı yok." Boran Berfin'in terslemelerine alışıktı.

Hatta Berfin Boran'ı terslemediği iyi davrandığı zaman Boran'ın kalbi yerinden çıkacak gibi oluyordu. Ve Boran heyecandan ölecek gibi oluyordu.

Sevdiği kadınla mutlu mesut yaşamak varken heyecandan ölmeyi tercih etmiyordu. Bu yüzden Berfin Boran'ı terslese daha iyi olacak gibiydi.

Tabi dozunu kaçırmadığı sürece.

" Karıcım, onlar Azerbaycan'dan gelmişti bu gecede uçakları var. Yarın misafirliğe gelemeyecekler. Bu yüzden konuşma fazla uzadı." Berfin sebebini merak etmemişti ama Boran'ın yinede ona detaylı bir şekilde anlatması hoşuna gitmişti.

Bunlar hoşuna gidiyordu ama tek sıkıntı Berfin'in bunları farkında olmamasıydı. Farkında olsaydı en azından Boran'a daha sıcak yaklaşırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin