XII

11 3 0
                                    


       Haosul de lumini bicolore și palpaietoare ma ametisera  bine,  sau poate era cantitatea mare de alcool consumată in ultima vreme deși dădeam vina mai mult pe prima opțiune, încăperea era una mare și perfect amenajată pentru un asemenea eveniment, peste tot era plin de adolescenți amețiți și veseli, fetele erau doar pe jumătate îmbrăcate, iar băieții nu păreau deranjați, aerul devenise prea greu de respirat din cauza fumul gros de tigara .  

Prietenii mei se întrec ca de obicei in prostii, Kevin o sa iasă sigur pe locul 1 ca de fiecare data, concursul este unul despre cine bea mai multe Shot-uri fără sa își folosească mâinile, nu m am băgat in jocul lor deoarece nu îmi place sa concurez pentru ceva, ceasul indica deja ora 2 noaptea dar nu aveam chef sa ma duc acasă, mai ales acum sa ii stric buna dispoziție a mamei, am oftat și am ieșit pe terasa de afara care avea priveliște spre poarta principala unde am remarcat parul roșcat al unei persoane care îmi este antipatica, purta o fusta scurta peste care avea o cămașă albă mai lunga, in spatele ei nu era nimeni altul decât Eliot care purta o pereche de ochelari de doare și haine negre, asta chiar m a lăsat cu gura căscată, ce caută Eliot intr un loc ca asta, probabil ca roșcata aceea l-a tarat după ea, nu mi-am mutat privirea de pe cei doi , ci doar am ridicat paharul roșu de carton pentru a lua încă o înghițitura din alcoolul tare ce îmi arde gâtul.

Ei nu m-au observat, au intrat înăuntru și s au pierdut prin mulțime, poate ca asta ar trebui sa fac și eu, aveau nevoie de un pahar nou cu alcool, roșcata dansa energica alturi de doua fete brunete iar Eliot luase loc pe o canapea din colțul camerei, mi am oprit impulsul de a ma duce la el, simțeam ca e in zadar, alcoolul însă nu e in zadar așa ca am continuat sa ma afund in el, o dominisoara drăguța mi a atras atenția printr un gest cu ochiul, am zâmbit îndreptându-ma spre ea, măcar o sa am ceva de făcut noapte asta.

                                    ***

       — Ah! A gemut nerăbdătoare la contactul dintre buzele mele și gâtul ei, am vrut sa ii dau sutienul jos când dintr o data muzica s-a oprit iar in urma ei s au auzit doar zeci de murmure îngrijorate sau unite. Eram nervos ca nu mai puteam continua dar m am îmbrăcat nervos și am ieșit afara, am văzut doar o mulțime de persoane adunate in jurul piscinei imense, sper ca nu se îneacă cineva ? M am apropiat mai mult, pe măsura ce imaginea mi se contura pe retina bătăliile inimii mi se aceleași odată cu fiecare pas ce avea sa ma ducă mai aproape de piscina, nici nu am relizat când tot corpul meu era ud și înfrigurat din cauza apei prea reci, am reușit cu greu sa prin trupul firav al lui Eliot care se zbătea de mama focului sub apa, ceilalți ne priveau cu interes și filmau scena de groaza care s-ar fi putut termina mortal pentru Eliot, el era in stare de șoc, nu s a putut opri din tremurat nici măcar când a fost tras pe uscat și lovit cu palmele peste fata de mine, nu îmi auzeam gândurile in momentul ăla, nici inima care urma sa cedeze cu fiecare clipa care trecea .

         — Haide, Haide ! Respira ! Eliot, sa te ia dracu ce ai căutat in piscina dacă nu știi sa înoți ! Drace! Revino-ți ! Am strigat la el înainte sa se liniștească total, nu mai tremura, in schimb respira greu și tusea atât de tare încât am avut impresia ca o sa se înece in tuse, nervii mei au fost alimentați la maxim când am văzut o pe Clary cum îngenunchează lângă el îngrijorată strigând la el.

        — De ce dracu l ai tarat aici dacă nu ai de gând sa stai cu el ? Eliot putea sa moara iar tu habar nu aveai ! Am țipat la aceasta care m a privit încruntată probabil pentru ca nu stia cine eram, ultima data când ne an căzut Eliot i a spus ca nu ma cunoaște .

         — Care ar fi treaba ta, ma rog ? L ai ajutat, mulțumesc ! Mai vrei ceva sau ma lași sa îmi fac griji pentru prietenul meu ? Eram gata sa ii întorc replica când vocea lui Eliot ne a oprit pe amândoi, jur ca fata asta o sa ii aducă moartea intr o zi .

    
         — Mulțumesc Oliver !

         — Idiotule ! Puteai sa mori ! Ce cauți in apa asta atât de rece ? Spune mi dacă vrei sa mori ca te rezolv eu ! Doamne ! O sa îmi provoci un infarct intr o zi !

         — Eu...eu nu știu am ajuns in apa.

Nu am putut sa articulez nici măcar o propoziție, m-am ridicat de lângă el si mi-am aprins o tigare aproape stricând bricheta din cauza nervilor.

          — Acum...cine a făcut asta ? Am zâmbit si am aștept ca viitorul cadavru sa iasă din mulțime deși asta nu s a întâmplat, dar ma voi asigura ca nu scapă nepedepsit.

Parfumul tău... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum