Gizemli İsmim

22 2 0
                                    

Ve işte adımı ilk duyduğunuzda tuhaf geldi dimi ? Herşeyin bi nedeni vardır , adımın Erçin olmasının da bir nedeni var . İlk başta adımdan nefret ediyordum ama insan hikayesini duyunca ister istemez sevesi geliyor adını. Annemle babam ismimi çok araştırmışlar ki annem kendini bildi bileli kızı olduğunda adının Erçin olacağına karar vermiş babamda sevmiş . Neden mi Erçin hep bunu merak etmisimdir ve şimdi neden olduğunu biliyorum gerçekten düşünerek bulmuş olmalı , annem babama sürekli 'Hiçbir yere çiçekli yollardan gidilmez' yani her zaman karşına bi engel çıkar dermiş ismimin anlamı bunla doğru orantılı basamak , zor ve doğumumla bağıntılı olan erken doğan anlamına geliyormuş ilginç değilmi adımı sevmem normal bence . Ben engelin hasıyım heralde herşey çok güzel giderken aptal bi kız yüzünden hayata gözlerini yumuyorsun . Cesur kadın yaşamalıydın . Belkide beni secmemeli bu vicdan azabıyla yaşatmamaliydin çok bencilsin sırf kendin vicdan azabı çekme diye bana cektiriyorsun sana kırgınım anne ama her ne kadar kırgın olsamda sen bi 'Anne'sin . Babam küçükken böyle avuturdu annelere küsülmez , küs kalınmaz derdi o bi şekilde kendini sana affettirir derdi . Sırf bu yüzden sana senelerce kırgınmışım gibi davrandim , sırf geri gelirsin ve kendini affetmeye çalışırsın diye . Ben çok bişe istememiştim be anne ben sadece seni istemiştim . Seni özledim hani nasıl insan hiç görmediği konuşmadığı birini özler derler ya oluyormuş işte . Ve en çok içimi ne acıttı biliyormusun geriye kalan güldüğün benimle konuştuğun görüntüler .. En son çektiğinde ben doğmadan sadece bi kaç saat önce yani sen ölmeden önce çektiğin en çokta o acıtıyor . Hani "Eğer seni bırakırsam beni affet "dediğin en çok o cümle işliyor içime . Ve babamla komik şirin konuşmalarınız, hayalleriniz sen onları hep birlikte yapacagız diyordun hani yoksun ne zaman yapacağız ,o kadar bekledim daha ne kadar bekleyecegim . Ben ne yapacağımı bilmiyorum .Babam adımı söylerken bile acıyor içi sesi titriyor Erçin derken . Keşke onuda götürseydin yanında ben o adamın yıkılışına acısına dayanamıyorum be anne . İçim gidiyor her adımı söylediğinde . Sana söz veriyorum sen beni nasıl canından çok sevdiysen bende onu o kadar çok sevicem . Ben senin gibi 'Annem' gibi olcağım ben cesur olcağım .

Benim PenceremdenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin