2

19 2 28
                                    

"Serra annem, tamam ben yerim yiyecem hepsinden sakin ol lütfen." diyerek yanağına öpücük bıraktım Serra annemin. Yemekte ne varsa hepsinden bol bol tabağıma sıkıştırıyordu.

"Yavrum benim çok zayıfsın, azıcık kilo al. Bak üzülüyorum. Sinem darılacak bana kızıma bakmamışsın diyecek."

"Aselcim buraya geldiysen, bunlara katlanmak zorundasın canım benim. Biliyorsun." dedi gülerek karşımda ki sandalyede oturan, Ahlasın babası Çetin babam. Kendisine baba dememi istemişti.

Pes ettim ve zar zor yemeye çalıştım tabağıma ne koyulduysa.

🪁


Vetoş Çağrı: Ahlas hayırlı olsun demeyi unutmuşum kankam, aceleyle gittiniz. (19.08)

Vetoş Çağrı: Çok yakışıyorsunuz :). (19.12)

Müstakbel Dr. Ahlas: Çok teşekkür ederim veteriner adam djsjjskajfjdks.

Müstakbel Dr. Ahlas: Ama sen hayırlı olsun demiştin zaten doktorluk kazandığım için. Bidaha neden diyorsun, hafızanı mı kaybettin görüşmeyeli naptın djlskdjfjdeksl.

Müstakbel Dr. Ahlas: Ve evet biliyorum hiç mütevazı olamayacağım. Mesleğim ve ben çok yakışıyoruz.

Müstakbel Dr. Ahlas: Ama valla ne yalan söyleyeyim. Sende veteriner olmak için doğmuşsun adamım.

Vetoş Çağrı: Yok yok meslekten bahsetmiyorum sevgilinle siz diyorum.

Müstakbel Dr. Ahlas: Sevgilim mi?

Müstakbel Dr. Ahlas: Ne sevgilisi canını yediğim?

Vetoş Çağrı: Ya bugün yanındaki kızı diyorum.

Müstakbel Dr. Ahlas: He sen Asel'i diyorsun JŞSKLALSKÇSLDKRĞKSJAK

Vetoş Çağrı: Ne gülüyorsun oğlum?

Müstakbel Dr. Ahlas: Lan o benim süt kardeşim lan lspwlkdjdkwdkwk.

Görüldü

Vetoş Çağrı: Nasl yni ciddi misn?

Müstakbel Dr. Ahlas: Tamam tamam utanma yanlış anlaşılma olmuş. Dili tutuldu yazık dkalaldrjeksksksl

Vetoş Çağrı: Ay Ahlas kusura bakma ya bilmiyordum gerçekten.

Müstakbel Dr. Ahlas: Yok canım ne kusuru. Eee sen ne yaptın görüşmeyeli? Bugün konuşamadık çok.

Vetoş Çağrı: Ya işte Melisa'nın yanındaydım 3 4 aydır. Okula da gidemedim. Sonra dayım çağırdı dönmem gerekiyordu döndüm. İş, güç, okul devam. Klinikte yoğunluk var şu sıralar. Salgın var sanırım. Hayvanlar çok hasta oluyor.

Müstakbel Dr. Ahlas: Anladım. Valla senin işin de zor be.

Vetoş Çağrı: İnsan kendi sevdiği şeyi yapınca inan hiç yorulmuyor. Çok seviyorum hayvanları.

Müstakbel Dr. Ahlas: Benim Asel de çok sever biliyor musun? Yolda kedi görse sevmeden oradan geçmez.

Vetoş Çağrı: Biliyorum :')      (Bu mesaj silindi)

Vetoş Çağrı: Neyse knk yengem çağırıyor yemek yiyecez sanırım, ben kaçtım.

Müstakbel Dr. Ahlas: Tamam tamam afiyet olsun görüşürüz.

🪁

"Ne yapıyormuş benim aslan kardeşim?" diyerek üzerime atlayan Ahlas'la beraber elimdeki kitabı kapattım.

"Ne yapıyorsun Ahlas ya omuriliğim yamuldu." dedim kızgın ve şakayla karışık bir sesle.

"Özür dilerim bal peteğim. Çok tatlısın ne yapayım uğraşmadan duramıyorum ki." demesiyle beraber gülüp yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.

Abim gibiydi, aramızda sadece 15 gün olmasına rağmen. Abi sıcaklığını hissediyordum onda, çok değerliydi benim için.

"Kitap okuyordum kardeşim. Sen ne yapıyordun?"   diye sorarken yanımda kıvrılıp uyuyan Kristal'in tüylerini okşuyordum.

"Bende Çağrı ile konuşuyordum ya öyle canım sıkıldı sana bir bakayım dedim."

"Hm şu bugün karşılaştığımız çocuk mu?"

"Evet evet o." dedi ve aklımdan geçen soruyu sordum.

"İyi birine benziyor. Nerede tanıştınız?"

"Siz taşındıktan bir kaç yıl sonra. 8. Sınıfta mı neydim tam hatırlamıyorum Kristal'i bulmuştum sokakta." diyerek sevdiğim tavşana indirdi gözlerini. Sonra devam etti,

"Öylece yatıyordu, hasta olmuş ve yaralıydı. En yakın veterinere götürmeye karar verdim. Oradaki veterinerde tanıştık. Meğerse dayısının veteriner kliniğiymiş. O da hayvanları çok sevdiği için dayısına yardım ediyormuş. Şu an da da veterinerlik okuyor. Sence de çok yakışmaz mı ona veterinerlik?" diyerek bana fikrimi sordu.

"Yani evet hayvanları seviyor gibi duruyordu zaten. Çok değer verdiği belli. Elindeki kedi onun kedisi miydi?"

"Yok onun kedisi değil. Onun kedisi doğum yapmıştı. Sanırım yavrusu olması lazım öyle bir şeyler dediğini hatırlıyorum. Yani otomatik olarak onun kedisi oluyor aslında." dedi gülerek.

"Çocuklar hadi akşam yemeğine. Çabuk gelin kurt gibi açız babanızla." Serra teyzenin sesiyle ikimizde kahkaha atıp çıktık benim odamdan. Ve mutfağa gittik.

🪁

Vetoş Çağrı: Ahlas gece gece rahatsız ediyorum ama sana şey soracaktım. (12.46)

Vetoş Çağrı: Nasıl girsem konuya bilmiyorum.

Vetoş Çağrı: O yanındaki kız, Asel.

Vetoş Çağrı: Onun sevdiği veya sevgilisi var mı?

Görüldü


♡Bölüm sonu♡



Aybalı'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin