Mielőtt elkezdenéd

113 11 2
                                    

Mielőtt elkezdenéd olvasni a könyvet, szeretnék pár apró dolgot megosztani veled.

 – A történet sok Kdrámát említ meg és sok hasonlat is található benne, ami ehhez köthető. Ha zavar, és emiatt visszafordulsz, teljesen megértem.:D

 – Bár a szereplők felnőttek, az egész történet során egy 18+-os rész sem fog előkerülni. Nincs benne spicy jelenet, a fő karakterek dinamikája és szerelme másként nyilvánul meg. Így bátran olvashatod már 14 éves kortól is:)

 – Mivel Koreában játszódik az egész, így sok koreai szó/kifejezés jelenik meg benne. Ehhez létrehoztam egy kisebb szólistát, amit a következő 'fejezetben' találsz meg, de ha valami nem teljesen egyértelmű, bátran írj. (Emellett a fejezeteknél, kommentekben is be lesznek téve az adott szavak)

 – Ez egy sima, romantikus történet, nem akar világot váltani, vagy bármi nagyobb dolgot teremteni, de ha mégis megtalálod a rejtett mélységeit, annak örülni fogok. A fő célja mégis a szórakoztatás és pár óra kikapcsolódás.

– Jól tudom, hogy sokat lehetne még dolgozni ezen a szövegen, vannak hiányosságai, ennek ellenére remélem, hogy így is tetszeni fog, és örömödet találod az olvasásában.:)

Jó olvasást!

(A gondolatjelekkel sajnos folyton problémázik a wattpad, így kérlek ezt nézzétek el nekem, ha netán kijavítja a párbeszédeknél)

Törékeny PorcelánDonde viven las historias. Descúbrelo ahora