~ hey girlies, ik ga proberen nog een hoofdstuk vandaag erop te zetten, dus 2 hoofdstukken. Ik wil nog iemand bedanken voor haar support, ze heeft geen Wattpad Mare Elise thxxx girlie! Love youuuu ❤️❤️! Naja veeeeeel lees plezieerrrrr! ~
(Skip de ochtend, lunchtijd)
Ik loop de zaal binnen en zie Ricky bij 2 andere meiden zitten, huh wat is er met haar haar gebeurd, ik loop ernaar toe en ga naast haar zitten. "Heyyyy Naomi!" Ik zwaai een beetje verlegen naar haar en de andere meiden, "Sarah, Agness dit is Naomi Trein, ik had haar ontmoet in de ziekenboeg. Ze is in de studie bij madame Plijster." Ik schud hun handen en pak dan een broodje. "Uhm Ricky, wat is er met je haar gebeurd?" Fluister ik in haar oor, "prank." We kletsen even en wanneer ik wil opstaan, houdt Ricky me tegen. "Kom anders over een halfuurtje naar de Ravenklauw kamer." Ik knik en loop dan weg.
In de ziekenboeg kloot ik nog een beetje en geef ik Dipshit eten. Dan loop ik naar de Ravenklauw kamer en klop ik op de deur. Ricky doet open en laat me binnen, ik heb haar niet extreem vaak gezien ofzo, Mare het ziet er wel echt heel raar uit, dat fel roze haar. "Jongens, dit is Naomi." We lopen naar ze toe en gaan op de banken zitten. "Hallo Naomi." Ik schud iedereen de hand, we hebben een Leo, Missy, Casper, Mia, ik kende ze al Agness en Sarah, wie nog meer? Oh ja Mattheo, die naam herken ik, ik kijk hem aan. Is dat nou? Nee dat kan niet... ik ga naast Ricky zitten, oh man die roze haren, die leiden zo af. We kletsen lang door tot het 4 uur is, "oké, ik moet me gaan klaarmaken." Zegt Ricky, ze geeft die ene Casper een knipoog en Mia, Sarah, Agness en Missy lopen met ze mee. Casper staat ook op en Leo en Mattheo volgen hem. Ik ga ook maar weer terug naar Dipshit, maar Mattheo houdt me tegen, "wat doe je hier?!" Fluistert hij, "uhm sorry ken ik jou?" Hij rolt z'n ogen en loopt dan weg, uhm weird.
"Diiiipshitt!!" Roep ik als ik weer in de zaal ben, "waar is ze nu weer?" Ik kijk rond en zie Dipshit op een kast liggen. Ik pak haar op en we gaan op een bed zitten. "Dipshit, er is dus een jongen, Mattheo, en hij kent mij en ik herken hem vaag ofzo... maar ik weet niet precies waarvan." Geen reactie, wat niet echt gek is. Het is geen magische kat ofzo, ik heb haar opstraat gevonden en naar huis genomen. Sinds dien is Dipshit het enige lichtpuntje in m'n leven, maar Meschien hier op Zweinstein en met Ricky enzo dat het anders zal worden. Langzaam val ik in slaap, ik heb de afgelopen nacht verschrikkelijk geslapen, ik heb zeker 4 á 5 uur wakker gelegen. "Jij!" Hoor ik, waarschijnlijk, een meisje roepen. "Blijf met je smerige poten van me af!" Roept ze weer. "Hooo rustig!" Hoor ik een jongens stem, ik sta op en schraap m'n keel. "Uhm, sorry? Is er iets aan de hand?" Ik loop naar ze toe en ga voor het meisje staan. "Ja! Dat vieze mormel van een Todd probeert me terug te krijgen MAAR IK WIL HEM NIET!" Dat laatste schreeuwt ze over mij heen naar hem. "Hé," ik richt me naar hem, "blijf van haar af!" Ik schop hem in z'n ballen. Dan draai ik weer terug naar het meisje en steek m'n hand uit, "hey, Naomi uhm," ik heb geleerd dat je meteen je achternaam moet zeggen, tenminste kennelijk. "Naomi Rails..." ze schud m'n hand, "hai, Belle Dawkins." Die gast die zo kut deed tegen Belle zorgde dat we hem konden zien. "Hey IK ben Jason Todd." Hij pakt m'n hand en schudt het. Ik geef hem een vies gezicht, dan bekijk ik hem even. Wow! Hij is hooottt! Bij Ricky voel ik me prima, bij de rest van hun voel ik me toch echt een buitenbeentje. Maar bij deze twee voel ik me echt op me gemak. Ik merk dat ik naar hem staar EN DAT IK ZN HAND NOG VAST HEB! Ik laat het snel los en Dipshit komt ook even kijken wat er aan de hand is. Dipshit is niet zo'n fan van jongens in mijn buurt, dat heb ik al gemerkt bij Casper, maar bij Jason gedraagde ze zich prima. Jason pakte haar zelfs zonder moeite op! "Hoe-?" Begin ik, "ik ben goed met katten, zelf heb ik er ook een Kat-Ja." Zegt hij trots en laat dipshit los. "En hoe heet jou kat?" Vraagt hij, "uhm Dipshit!" Ik vind het zooooobnn fantastische naam! Ze lachen "Dipshit?!" Belle is het zo te horen met me eens, en Jason ook zo te zien. "Ja zeker, faaaaaantastische naam!" Ik grijns en dan vraagt Jason "in welk van de vier (ik weet niet hoe je het noemt) zit je eigenlijk?" Ik kijk hem aan, "ik zit in geen, ik help madame Plijster in de ziekenboeg. Al zou ik opzich wel kunnen vragen of ik mag worden in gesprteerd, aangezien ik ook gewoon een heks ben." Ik haal m'n schouders op, "in welke zitten jullie dan?" Vraag ik en trek een wenkbrauw op, wayo ik wist niet eens dat ik dat kon! "Ik in Zwadderich en Belle, hier, in Huffelpuf. Echt JE ZOU MAAR!" Belle Port hem in z'n zij en rent weg, Jason rent achter haar aan en zo lijkt het net alsof 8 jarige tikkertje aan het doen zijn. Ik moet daarom ook heel hard lachen. "Jongens" ik probeer weer op adem te komen, maar dan valt Jason tegen mij aan en we vallen om. We moeten nog harder lachen en Belle springt ook op ons, dan komt Dipshit er natuurlijk ook op liggen. En zo kijken we net een 3 lagen taart met een kers als top. Jason onder op, aangezien hij kennelijk m'n val probeerde te breken, cuteeee, ik daar boven op, oh dat klinkt echt heel raar, en Belle ligt op mij. En Dipshit als prinses op de erwt of kers op de taart op ons alle drie, waardoor we niet kunnen opstaan. Uiteindelijk besluit ze om op te staan en kunnen we ook opstaan, "nou Dippie, had je niet even kunnen blijven liggen? Ik had twee meiden op me!" Ik kijk hem vies aan en maak oogcontact met Belle, "hé wacht, mag ik je nummer?" Vraagt Belle en ik pak m'n telefoon, "ofcourseee!" Ik zet m'n nummer bij haar in haar contacten en geef meteen ook mijn nummer aan Jason. We kletsen nog tot laat in de nacht door en ik blijf maar naar Jason kijken, ik merk ook dat hij naar mij blijft kijken.
~ heee girliess! Sorry het hoofdstuk kwam weer later dan de bedoeling, raad een... m'n tel was weer leeg! Ik wacht gewoon meestal tot hij 1% is en dan leg ik hem pas aan de oplader. Mensen zeggen dat dat slecht is, maar ik kan er niets aan doen! Zo doe ik het gwn. Maar goed Jason en Belle zijn er bij gekomen, oh en ooit Artfull Dodger gekeken? Zeker doen! Daarvan heb ik ook de naam Belle vandaan en Dawkins, van Jack Dawkins. En het is zo'n goed stel en zo'n kut cliffhanger, ik ga niets spoilerwn, dat ik het maar gwn heb gedaan. Maar goed het volgende hoofdstuk word de date, en ik ga proberen hem er vandaag nog op te zetten maar kan zijn dat ie later dan 12 uur pas klaar is aangezien het nu kwart voor elf is... maar goed bye bye
Ya girl Ricky out! 🤟❤️ ~
JE LEEST
Hospital Wing Hassle (Dutch)
Mystery / Thriller(Dutch) Ricky en Missy gaan voor hun 5e jaar naar Zweinstein, in de trein zien Ricky en Casper elkaar weer. Eén probleem, Ricky vind Casper heel irritant en Casper wil Ricky hebben... wanneer Casper Ricky probeert aan te raken pakt ze hem zo vast da...