Ik word wakker en kijk meteen op m'n klok naast m'n bed, 9 uur. Wacht wat?! 9 uur al! Nieuw record, ik klap in m'n handen en spring uit bed. Ik doe m'n jogging broek aan en een blouse en een snel naar beneden, ik had Cassie belooft om op bezoek te komen. Ik rende de bocht om en kwam Mia en Mattheo tegen... met hun tong in elkaars mond. "Heeeee, hallo!" Ik trek ze uit elkaar en Mat moet grijnzen en Mia word helemaal rood. "Mag ik ook een likje?" Vraag ik en ik moet enorm m'n best doen om m'n lach in te houden. "Wat?! Gatverdamme!" Schreeuwt Mia en Mat kijkt ook echt, ik vind grappig, vragend. "Nou, jullie doen echt alsof jullie waterijsjes zijn." Zeg ik schouder ophalend. Ze kijken nu echt heeeeeeel dom en het lukt niet meer om m'n lach in te houden, dus val ik bijna om van het lachen. Ze kijken me raar aan en lopen dan hand in hand weg, waarschijnlijk naar de vriezer omdat ze elkaar te hot vonden en dus smolten van de love in de lucht.
Ik lach nog harder van m'n eigen grap en loop dan verder."Caaaaaassieeee!" Ik loop de zaal binnen en zie daar Cassie die ligt te slapen. Ik maak hem voorzichtig wakker, "hey koekie, lekker geslapen?" Vraag ik hem, "ja, cookie dough, erg lekker." Hij gaat rechtop zitten en ik ga naast hem op bed zitten. "Twee jongens, een bed. Gaat nooit goed." We schieten beide in de lach, oh man ik heb hem zo gemist! "Je weet dat je m'n beste vriend bent toch?" Vraag ik hem en hij kijkt me aan, "ja natuurlijk en ik die van jou!" Het is een tijd stil, geen vervelende stilte, gewoon zo'n fijne vertrouwde stilte. "Ik hoord dat Ricky gisteravond pas laat terug was. Iets gedaan?" Vraag ik met een grijns. "Ik kan me niet veel meer herinneren omdat, volgens mij, die medicijnen die ze me gaf me niet helemaal helder maakten. Maar wat ik me wel kan herinneren is dat ze bij mij in bed is komen liggen." M'n ogen worden groot "gast je zit in de derde!" Hij kijkt me niet begrijpend aan maar dan valt z'n mond open. "NEE! Ik bedoel- we hebben niks gedaan! Ik zweer het! Ik zweer het op Neko!" Oké dan meent hij het echt, hij houdt enorm veel van Neko. "Als we het toch over Neko hebben, verzorg je hem goed?" Ik knik en hij zucht gerust. "Zal ik hem anders een keer langs brengen?" Hij knikt enthousiast. We praten nog even door, maar ik kan het echt niet uit me hoofd halen. Ricky en Casper passen ZO goed bij elkaar! "Maar weetje, even ander onderwerp, jij en Ricky passen echt zo goed bij elkaar!" Hij knikt "I know, we gaan ook op een date volgens mij, als ik uit de ziekenboeg ben gaan we naar Zweinsveld. als ik het me nog goed herinner dan." Ik kijk hem verrast aan, "lekker bezig man! Ik moet dan ook maar ship naam bedenken." Ik denk even na en spring dan uit bed. Ik begin iets te imiteren en Cassie kijkt me echt raar aan. "Wat doe jij nou weer?" "Ik doe een hond na, jullie ship naam is ras en je hebt verschillende soorten rassen honden. WAF WAF!" Ik kan echt goed toneelspelen! Vooral m'n hondegeblaf is goed! "WAF WAF! RiCKy PluS CAsPEr Is RAs, WaF wAF!" Ik ga nog even door tot Missy de zaal binnen komt en kijkt ons raar aan en draait zich om en loopt weer weg. "Laat maar." Zegt ze nog even. "MISSY! Ricky plus Cas is RAS wAF WaF!" Ze schrikt als ik zeg Ricky plus Casper en draait zich snel om en komt naar ons toe. "Sarah en Agness zeiden ook al dat Ricky echt heel laat vannacht terug kwam, WaT HEbBen JulLIE GeDAan?!" Ik moet lachen en reageer voor Cassie "samen geslapen!" Ik ga echt stuk! "WAT! JIJ JIJ!" Ze neemt diep adem en n begint opnieuw. "Zeg me dat ze niet heeft geneukt met een mens als JOU!" Ze doet alsof ze moet overgeven en Cassie kijkt haar beledigd aan. "Nee, we hebben niet geneukt. Ze had het koud en ze moest op me blijven letten aangezien ik mega koorts had." Hij keek naar mij en weer naar Missy "ik zou trots zijn op je zus, oh en er waren geen andere dekens in de buurt." Zegt hij rustig, Missy kijkt van mij naar Cas en weer terug. "Hooookeeee." Zegt ze twijfelachtig en dan draait ze zich om en rende snel weer weg. "Lekker bezig." Cassie richt zich boos op mij en komt meer naar voren. "Als. Je. Dit. Zo. Ook. Nog. Maar. Tegen EEN IEMAND verterlt hè!" Ik stap naar achteren en hoor de deur weer open en dicht te gaan. "Hallo Ca- Leo?" Zegt Ricky wanneer ze binnen komt lopen, "wat doe jij hier?" Ik ben op visite bij m'n Koekie!" Zeg ik en ik loop naar Cassie toe en doe helemaal klef. "Oookeee..." ze trekt een vies gezicht en loopt naar het kantoor van madame Plijster. "Wat is ze van plan?" Vraag ik Cas. Hij haalt z'n schouders op en houdt zn ogen op de deur van het kantoor.
Na 10 minuten gaat de deur weer open en zien we een Ricky die heeft gehuild naar buiten lopen. Ze loopt naar Casper toe en ik besluit ze even met rust te laten. "Uhm jongens ik ga even ontbijten, ik neem dadelijk wel wat te eten voor jullie mee." Ik loop weg en ga naar de eetzaal.
Ik ga aan de Ravenklauw tafel zitten naast m'n andere vrienden Ziggy en Winny zitten, een tweeling ze lijken echt sprekend op elkaar. "Yo." Zeg ik als ik een bord eten opschep. Ze reageren niet en gaan verder één op één, ik mag ze niet heel erg maar het zijn de okeeste jongens van Ravenklauw, de rest is allemaal heel erg, hoe noem je het? Niet mij. Ik eet snel m'n bord op en neem dan twee boorden eten weer mee terug naar de ziekenboeg.
Ik blijf even voor de deur staan en luister even. "Cas ik ik..." ik hoor dat Ricky begint te huilen dus dacht ik dat het nu wel een goed moment te zijn om binnen te komen. Ik doe de deur voorzichtig open en zie dat Ricky bij Casper in de armen ligt en dat ze allebei roden ogen hebben. "Het is allemaal mijn schuld, ik ja niet zo dom moeten doen en je arm in zo'n positie houden." Huilde ze. "Shhhh nee hoor, verdiende loon." Hij aait haar over haar haren en maakt met me oog contact. Ik snap de hint en zet de boorden neer. "Hé Ricky?" Ze kijkt naar me en knikt. "Jullie zijn echt schattig samen." Ze glimlacht en staat dan weer op, veegt haar tranen weg en pakt het eten. "Man ik heb honger." Zegt ze, het is heel normaal voor de familie Treaty om van eten te houden kennelijk. Ik bedoel Missy houdt ook enorm veel van eten. "Thanks Leo, dit had ik nodig." Ik lach en geef het andere boord aan Cassie. "Mag ik vragen waar jullie het net over hadden?" Vraag ik voorzichtig. "Volgensmij vraag je het nu al." Antwoord Ricky met haar mond vol, "ik moet waarschijnlijk nog 2 maanden in het gips en daarna een brace, Rick had me goed te pakken!" Lacht hij, ik kijk hem verdrietig aan. "Maar dan kan je het zwerk al team dit jaar niet doen!" Ik vind het echt jammer, zelf kan ik er echt helemaal niks van maar Casper kan het echt goed! "Ja..." zegt hij ook verdrietig, maar hij kijkt meteen weer vrolijk als hij merkt dat Ricky zich weer schuldig begint te voelen. Hij pakt haar hand vast en wrijft er een paar keer over. Ik begin te blaffen en roep de hele tijd "Ricky en Casper zitten in een boom, eerst komt kussen, dan komt huwelijk, dan komt kind in kinderstroom!" Roep ik vrolijk en ze kijken me allebei boos aan. "We zijn geen koppel!" Roept Ricky terwijl ze me een tik geeft tegen m'n achterhoofd. "Gewoon vrienden!" Roept Cas er lachend achteraan, zo te merken vind hij het een leuke show. 2 hotties aan het vechten om hem. "Die af en toe kusssssesennn!" Roep ik en ,ik had het kunnen verwachten, krijg ik nog een tik alleen dan harder. Missy komt ook binnen en geeft Ricky een high five toen ze zag dat ze me een tik had gegeven en liep daarna meteen door naar het eten wat er nog over was. Ze propt alles in haar mond en doet dan mee, met waar we ook mee bezig zijn.
Uiteindelijk, na 10/15 minuten lol hebben gemaakt en er meer mensen zijn gekomen, Mia en Mat, deze keer met hun tong uit elkaars bek en Scorpius en Albus, zitten we allemaal lachend op de bedden naast die van Cas terwijl Ricky naast hem zit.
Dan komt madame Plijster binnen "goed nieuws! Meneer Darin als deze dag goed loopt mag je vandaag uit de ziekenboeg! Je moet wel elke dag of om de dag terug komen voor controle bij mij. En mevrouw Treaty jij moet nog steeds voor hem zorgen, maar volgens mij vind je dat niet zo erg." Ze knipoogt en gaat dan weer aan het werk. Iedereen begint te juichen en Ricky geeft Casper een kusje op z'n wang. "Nee dat vind ik niet zo erg nee." Fluistert ze in z'n oor, waarschijnlijk had niemand het gehoord maar ik zat op de stoel naast hun dus ik lekker wel. Ik stak trots m'n kin omhoog en we kletsten zeker nog uren door.~ Woehoe! Weer een hoofdstuk! Meer dan 1600 woorden, yeah boyyy! Maar goed RAS is nu officieel een ding, of nou ja eerder gwn goede vrienden die af en toe kussen 🤭🤭. Ik krijg steeds meer zin in de date! En aangezien Cas uit de ziekenboeg magggg... iehhhhh ik kan niet waaaachten! Oh ja en Pancake_Oakleaf bedankt voor het helpen, ik had echt geen idee hoe je cookie dough moest schrijven 😏. Naja bye bye! Ya girl Ricky out ❤️🤟 ~
JE LEEST
Hospital Wing Hassle (Dutch)
Misterio / Suspenso(Dutch) Ricky en Missy gaan voor hun 5e jaar naar Zweinstein, in de trein zien Ricky en Casper elkaar weer. Eén probleem, Ricky vind Casper heel irritant en Casper wil Ricky hebben... wanneer Casper Ricky probeert aan te raken pakt ze hem zo vast da...