Ohoh, Missy's pov

11 1 4
                                    

~ hey girliesss! Oké ik wil echt even iemand bedanken, Pancake_Oakleaf ze heeft me echt ENORM geholpen met dit hoofdstuk, ik had wel een idee, maar ik had hem nog niet uitgewerkt en ik wist ook niet echt wat ik echt wou. Maar goed echt love ya! Dit hielp mij zo erg!! ❤️❤️ ga allemaal ook haar fan fiction lezen! Het gaat eigenlijk over alles en iedereen! Hij is SUPER goed en als je mijn verhaal al leuk vind, dan ontploft je hoofd echt helemaal als je die van haar leest. Hij heet trouwens Slytherin Secrets (Dutch) hij is zo goed! En Pancake_Oakleaf kom ff een keer logeren ik mis je! ❤️❤️ love youuuuu!! Naja veeeeeel leesplezier! ~

(Btw dit speelt zich af voor het avondeten)
Ik, Scorpius en Albus rennen snel naar buiten voor iemand ons ziet, naar de Beukwilg om precies te zijn. "Oké boys," zeg ik terwijl we naar de boom kijken. "Hoe waren we van plan om bij de knoest te komen?" Vraagt ik en ze halen hun schouder op. "Meschien kan ik Wingardium Leviossa gebruiken?" Stelt Scorpius voor, ik en Albus schudden onze hoofden. "Nè veel te saai!" Zegt Al en ik ben het met hem eens. "Oeh oeh oeh! Ideeeee!" Roep ik en ik begin op en neer te springen. "Vertel vertel vertel!" Doen Albus en Scorpius me na, "oké, als ik dit niet overleef... zeg dan tegen Rick dat ik van haar houd." Ik neem een aanloop naar de boom en ren zo hard als ik kan naar de knoest toe, ik ontwijk 2 takken die met volle kracht langs me zwaaien. En dan duik ik naar voren en kom vol met me gezicht tegen de knoest aan. "Ahhhh..." ik wrijf over m'n neus en Mark dat in een bloedneus heb, ach boeie! Dat was leukkk! "Nog een keeeerrr!" Roep ik en ik hoor dat Al en Scor zuchten. "Mijn god Missy echt?!" Roept Scor terwijl ze snel naar me toe rennen. "Kom der in, dames voor." Zegt Albus met een grijs op z'n gezicht. Ik rol met m'n ogen en loop de gang in. Scorpius, die voorop is zegt "lumos" en er verschijnt een lampje aan het puntje van z'n toverstok.
Het is een vrij lange gang, en vooral lage, ZELFS IK moet bukken (love you Missy, geen haat. die 10 cm verschil tussen ons ziet niemand ❤️❤️).

We doen het luik open en komen in de woonkamer van het Krijsende Krot. "Ah dit ding ziet er echt vervallen uit!" Zegt Scorpius als hij de muren bekijkt. Overal zitten krassen, stof, het is donker en die krassen zijn dat.. "zijn dat klauwsporen?!" Roept Albus, Scor knikt. Hij is duidelijk de slimste van ons drieën. Terwijl we naar de voordeur lopen besef ik me dat de ramen zijn dicht gespijkerd met planken en dat eigenlijk alle deuren er wel uit liggen. "Geez, ziet er gezellig uit hier..." zeg ik en ik sta stil om weer even rond te kijken. "Is dat nou...?" Een mens?? Of nee, een meisje! "Uhm hallo?" Roep ik en ik wil naar haar toe lopen. "MISSYYY, kom juhhh??" Hoor ik Scorpius roepen, ik kijk naar waar ze naar toe waren gelopen en dan weer terug waar ik het meisje zag, maar ze was verdwenen. "Ja ik kom al!" Ik ren snel naar ze toe, "er was daar een meisje." Zeg ik en ze kijken me ongeloofwaardig aan. "Ja sure, er zijn hier al jaren geen mensen meer geweest." Zegt Scor en we lopen verder. Hé, der is wel een voordeur deur! We doen de deur, die er gewoon wel is!, open en lopen snel het steegje door. "Hallo meneer." Zeg ik tegen een enge man die me probeert aan te raken. "Jongens door!" Ik por ze in hun ruggen en we beginnen te rennen. "Dit is echt no way, een veilige plek voor meiden en vrouwen. Vooral zo sexy als ik!" Ik maak een pose en we moeten lachen. We lopen langs de Zacharinus' Zoetwarenhuis en ik merk dat ik er al naartoe loop. "Missy! Houd je aan het plan!" Albus en Scorpius trekken me weg van de winkel maar ik geef ze een trap tegen hun schenen en ren snel de winkel in. "Misssyyyy!!" Hoor ik ze nog roepen.

Ik kom weer naar buiten met me handen vol snoep, "heyyy!" Zeg ik met een grijns en geef ze ook wat snoep. "Kom!" We gaan snel door en komen uit eindelijk bij Zonko's Fopmagazijn. We lopen de chaos in en kijken onze ogen uit, elke keer is het weer een fantastische plek! We lopen naar de plek met de kleine pranks, dus bijvoorbeeld; wat wij gaan doen, een borstel met een soort van verf wat er echt niet goed uitgaat. Eigenlijk echt bijna niet... maar goed! "Oké boys, welke kleur?" Vraag ik ze, "fel groen!" Roept Scor, ik schud m'n hoofd. "Donker rood?" Stelt Al voor, "nee dat kan er nog goed uit zien." Zeg ik, "uhmmm fel roze?" Vraagt Scor, "geez jij wil graag een felle kleur hè?" Vraag ik lachend, maar fel roze klinkt wel goed. Ik loop naar de kast waar die waarschijnlijk ligt, en ja hoor, daar ligt ie. Ik pak hem op en laat het aan hun zien. "Woehoeee!" Roepen we en we lopen naar de kassa. Ik geef de meneer 1 galjoen en 6 sikkels (€9,75 ongeveer), auw m'n portemonnee, hopelijk de prank waard, en we nemen de borstel mee. We gaan weer terug het steegje in, de meneer zit er weer en ik steek een middelvinger naar hem op. Hij staat op en ik ren snel weg, het huis weer in. Ik kijk snel rond of ik het meisje al kan zien maar nee. "Mihiss! Kooommm!" Roepen Scor en Al weer. Ik ren naar ze toe en we gaan het luik weer in.
Als we weer buiten zijn gaan we naar de eetzaal en gaan bij de rest zitten en doen alsof we niets hebben gedaan.

Hospital Wing Hassle (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu