Friends with benefits, Leo's pov

9 1 0
                                    


2 weken later

Geez man, ik ben dood op. Casper en Ricky werden steeds, je weet we, kleffer. En Casper werd steeds bezorgder over hoe Ricky zou reageren op zijn geheimen, Ricky is gelukkig wel weer helemaal beter. Er was een avond waarvan madame Plijster dacht dat ze dood zou gaan
(Btw ik wou Ricky eig dood laten gaan, omdat dat grappig is, maar van Pancake_Oakleaf nog dat. Niet, ze heeft het me verboden.... Dus dan maar dit 😁) maar dat heeft ze ook overleefd. Missy heeft niets meer tegen me gezegd sinds die avond van onze 30 secondes lange kus. Ik, Ricky, Sarah, Agness en Anna lopen naar onze les Transfiguratie. We hebben die samen met Grifoendor, we lopen naar binnen, ik ga naast Agness zitten, Anna en Sarah gaan naast elkaar en Ricky gaat bij Roos Wemel-Griffel (das🦡haar naam toch?) zitten. "Hey wisten jullie dat er een nieuwe professor is?" Hoor ik iemand zeggen, ik draai me naar die mensen om. "Echt wie?" Vraag ik ze, "ben jij niet die ene Leo Gallou? Vriendje van Missy Treaty?" Mijn ogen worden groot, denken mensen zo over ons?! Waarom zouden ze zo over ons denken?! "Uhm nee! Waarom zou ze m'n vriendinnetje zijn?!" Tuurlijk wil ik wel dat ze m'n vriendinnetje is, maar ze praat niet tegen me dus zal ik dat maar eerst moeten oplossen. "Nou, jullie hebben gekust!" Roept de jongen door het hele lokaal, hoe weten ze dat? "Maar wie i-" ik word onderbroken door een jongen vrouw die het lokaal in loopt. "Hallo." Zegt ze vriendelijk, ze heeft een zachte en lieve stem en een beetje rood blonde haren en fel groene ogen. Wow, ze is echt knap! "Ik ben Emily Bruce, ik ben, hopelijk, de komende jaren jullie professor bij Trandfiguratie." Ze pakt haar spullen uit haar tas en legt het op haar bureau. "Is ze niet knap?" Vraag ik aan Agness, ze kijkt me onbegrijpelijk aan. "Ze is niet lelijk ofzo, maar jij hebt iets met Missy. Je zou niet zo moeten denken Leo, dat is verkeerd!" Ze geeft me een schop tegen m'n kuit onder de tafel , waarom de fak denkt iedereen dat ik en Missy een stel zijn?! Ik bedoel 'yayyyy!' Als het echt zo is, maar het is niet echt dus is het eerder een 'neee... sad face 😢' . Ze pakt haar toverstok ook uit haar tas en begint uit te leggen wat we gaan doen. Volgens mij iets met iets veranderen in iets. Ja weet ik veel. Ik probeer al de hele les contact te krijgen met Ricky maar ze zat stiekem in een boek te lezen dus heeft geen idee wat om haar heen gebeurt. Ze krijgt de beurt en heeft dus geen idee wat ze moet zeggen, "een kikker, professor Bruce." Zegt ze zelfverzekerd. Bruce kijkt haar vragend aan, "uhm nee, let je we op? Het antwoord was taart?" Ricky kijkt teleurgesteld, "maar kikkers zijn zo veel leuker!" Je kunt wel merken dat ze weer de oude is, "meschien, maar let je nu weer op?" Vraagt Bruce lief, Ricky knikt maar gaat gewoon verder met lezen.
"Als je je boek nu niet weg legt neem ik hem in!" Zegt Bruce nu boos, Ricky kijkt op. "Ik heb hem het gekocht!" Gebruikt ze cool als excuus, "ja en ik neem het zo in, dus in je tas of op mijn bureau." Bruce gebruikt dezelfde stem als Ricky nu. Ricky schrikt en doet snel haar boek in haar tas, ik moet zachtjes lachen en we gaan weer verder met de les.

Wanneer de les eindelijk afgelopen is en ik het lokaal zo snel mogelijk uit wil gaan, pakt Bruce me bij m'n boven arm. "Meneer...?" Ze vraagt me duidelijk om m'n naam, "oh uhm sorry, professor Bruce, maar ik moet zo snel mogelijk naar een vriend van mij." Zeg ik en wil weer weg rennen. "Nee nee!" Ze pakt weer m'n arm vast, "oh ja, ik ben Leo Gallou, doei!" Nu trek ik mezelf los en ren meteen weg, zodat ze me niet nog een keer kan vast pakken. Ricky wil achter me aan rennen, maar word wel tegen gehouden door mevrouw Bruce, ze is waarschijnlijk een van de aardigste, en zeker de knapste, professors op school, maar ze weet ook wel hoe ze straf moet uitdelen. "Wat is je naam?" Hoor ik Bruce nog vragen, "Ricky Treaty." Ricky begint achter me aan te rennen en haalt me in. "Waar ga je naartoe?" Vraagt ze me en houdt me tegen. "Naar Casper." Ik loop weg en zoek Casper, volgens mij zeiden ze dat ze astronomie.

Ik loop de deur binnen, "Casper maag je spreken? Het is... dringend." Casper staat op zonder aarzelen en loopt met me mee. Professor Aurora Sinistra hield hem wel even tegen maar hij loopt daarna meteen met me mee. "Sorry professor ik moet echt m'n vriend helpen." Hij rent met me mee en we gaan in de bibliotheek zitten.

We gaan tegenover elkaar zitten, "dus, waar heb je me voor nodig?" Vraagt Casper me, "nou kijk, sinds doen of waarheid, denkt iedereen dat ik en Missy een stel zijn." Antwoord ik, "dus jij en Kissy,wow ik bedoel Missy, zijn toch ook een stel?" Wow mensen denken dat echt! "Nee! Dat zou Missy ook nooit willen..." ik heb eigenlijk echt al sinds het tweede jaar gevoelens voor haar, maar ja, ikkuh ja. "Maar jij hebt echt al jaren een crush op Kissy... weetje ik noem haar voortaan gewoon Kissy. Is ook veel leuker dan Missy." Hij spuugt haar naam er echt gewoon uit. "Wow wow, Missy en ik hebben niets, en zo i zo als we iets zouden hebben dan zou het friends with benefits zijn... maar dat is het niet!" "Waccchhhhttt... wat voor benefits?" Ik kijk hem vragend aan, wat bedoeld hi- oh shit! "Uhm gewoon kussen, NIETS MEER HOOR!" Zeg ik snel, we moeten lachen en dan komt Ricky  aanlopen, shit ze heeft ons gevonden. Ze loopt zonder iets te zeggen naar Casper, pakt z'n kin vast, zorgt dat hij haar aankijkt en kust hem. Kort maar krachtig zou je kunnen zeggen, I geuss(?) Dan loopt ze weer verder, maar Casper pakt haar pols vast en wilt dat Ricky terug komt, dus trekt hij aan haar pols. Maar Ricky blijft staan waardoor Casper met stoel en al achterover valt. Hij gaat snel weer overeind staan en doet alsof er niets gebeurt is. "Tenshi wat doe je hier?" Vraagt hij haar, "nou kijk, Mia en, uhm volgensmij, Missy gingen iets doen, Mattheo geen idee, jij en Leoweo zijn dus kennelijk hier, maar dat wist ik natuurlijk niet. Dus dacht ikkkkkk... laten we naar de bieebbb!" Zei ze vrolijk, waarom is ze ineens zo vrolijk? "Uhm oké...?" Zeg ik, ze loopt weer vrolijk verder en Casper zet z'n stoel rechtop en gaat weer zitten. "Geez man, jij bent echt sleeeeecht!" Lach ik, "hoezo, ze kuste me, zonder dat ik wat deed." Zegt hi ontschildig. "Ja man, van je stoel afvallen is echt zo knap!" "Ik heb in ieder geval een ECHTE vriendin! Geen 'friends with benefits'!" Schept hij op. Ik rol m'n ogen en we praten nog even door, dan gaan we naar de eetzaal en ik ga bij Ricky, Sarah, Agness en wat andere vrienden zitten. Casper bij Missy en Mia en ze beginnen over iets te fluisteren. Mattheo kijkt gewoon heel chagrijnig om zich heen en ik zie Casper bezorgd onze kant op kijken.

~ joooooo jooooo girleeeezzz! Ik schrijf dit allemaal op zeilkamp, maar op een of andere reden lukt het niet op hem te publiceren. Dus jullie lezen hem waarschijnlijk pas een week later (dan wanneer ik hem schrijf zegmaar) Mare nog wat?? Oh ja ik heb een idee voor nog een deel, deel 2 van dit boek, over het 6e jaar. (Dit is toch de 5e? Ik ben het ff vergeten) oh ja noem mij voortaan maar Alpha Rizzler Rizzy! 😎 Naja ya girl Alpha Rizzler Rizzy outtttt! 🤟❤️ ~

Hospital Wing Hassle (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu