~ hey girliessss! Het spijt me dat ik gisteren geen hoofdstuk heb geplaatst, ik was van plan om het te doen alleen toen was ik ineeens ergens anders mee bezig en voor ik het wist was het al weer later dan 12 uur. Dus uhm veel leesplezier ~
Het is s'ochtends vroeg als ik wakker word, gister had Zwadderich een feestje dus waarschijnlijk zal Cas nu nog wel aan het slapen zijn. Ik ga m'n bed uit en kleed me snel aan, ik kijk of Sarah en Agness al wakker zijn, nee. Kut. Dan ren ik naar de Zwadderich kamer en ik wil op de deur kloppen maar hou mezelf tegen,"ze slapen zo i zo nog." Zeg ik tegen mezelf, ik kijk om me
Heen en zie Neko. "Neko!" Ik zwaai en maak zilke geluidjes wat je tegen een kat doet. Hij loopt naar me toe en merk dat er een briefje aan zit, "ach Cassie toch." Ik ai hem even over zijn kopje en pak dan het briefje eraf. 'Hé Tensh, het wachtwoord is Pure-Blood. Kom naar m'n kamer, ik ben alleen. *smiley-face*' ik lach en merk dat ik moet blozen, beter is hij niets van plan. Anders is z'n andere arm straks ook gebroken. Ik zeg het wachtwoord en loop snel naar Caspers kamer, "caaaasssiee!" Ik doe z'n deur open en hij staat in niets behalve een handdoek om z'n middel. "Oh mijn- sorry!" Ik draai me snel om, ik hoor hem lachen en hij pakt me bij m'n schouders vast. "Draai je maar om Tenshi, er is niets zichtbaar wat je nog niet hebt gezien." Ik zucht een beetje bang of zo, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen en draai me voorzichtig om. Ik kijk hem aan en, ik had het kunnnen verwachten, hij kust me. Ik lach maar kus hem terug.
Ik trek terug en ga op z'n bed zitten, "is je haar nog nat?" Vraag ik hem moeuwsgierig, "uhm ja?" Hij kijkt me vragend aan "ieeeehhh!" Fangirl ik, ik ga sne naar z'n badkamer en pak z'n föhn, "oké Cas kom hier!" Hij loopt de badkamer in en ik leg hem uit wat ik wil doen, "oké ik ga een Curly hair routine op je doeennnn!" Ik zeg dat hij moet gaan bukken zodat ik er beter bij kan en begin te scrunchen en te föhnen, "oké bijna klaar!"
"Kijk maar in de spiegel." Roep ik blij als het klaar is. "Eyo het is echt pluizig!" Hij voelt aan z'n haar en pakt me bij m'n heup vast met een arm. Trekt me naar hem toe en kust me weer, ik trek terug en hij kijkt me beteuterd aan. Ik steek m'n tong naar hem uit en hij pakt het vast met twee vingers, "hé! Laap lop!" Probeer ik te schreeuwen in ik bijt op z'n vingers, "héeee! Niet bijten Tenshi!" Hij doet alsof ik een kat ben en aait me onder m'n kin. Ik loop plagend weg en ga wee op z'n bed liggen. Hij komt ook uit de badkamer maar struikelt waardoor z'n handdoek naar beneden valt, "oeps." Zegt hij grinnikend, ik sla snel m'n handen voor m'n ogen "Casper Darin! Doe NU die handdoek weer om je middel!" Roep ik, "nee." Zegt hij koppig, ik sta op en loop richting de deur, met m'n ogen nog steeds dicht natuurlijk, en dat gaat nooit goed. Ik loop tegen de muur aan en val op de grond, "ahhhh..." ik wrijf over m'n hoofd en knijp m'n ogen stevig dicht. Casper komt naar me toe gelopen en probeert me te helpen met opstaan. "Nee! Jij, ga weg! Kleed je zelfs aan!" Ik duw hem weg, kennelijk via z'n gezicht aangezien ik N neus voelde. "Oké oké, ik kleed me aan. Rustig!" Hij loopt weer weg en na echt 10 secondes komt hij alweer terug. "Aangekleed." Ja sure. "Echt niet." Hij zucht en rolt waarschijnlijk met z'n ogen, "Tenshi ik heb een broek aan, m'n bovenlichaam heb je toch al gezien." Ik doe voorzichtig m'n ogen open en zie inderdaad een gespierde knappe Casper MET een broek aan. Hij helpt me opstaan, wr lopen naar z'n bed, niet om iets vies te doen! Maar ik glij uit en val met m'n hoofd tegen het bed aan. "Au." Zeg ik sarcastisch, het doet wel pijn maar niet zo veel als de muur. Ik weet nog een keer dat ik en een niet hekserige vriendin Maze Chaser aan het kijken waren en zij zei 'jij zou heel Maze Chaser overleven, maar jij zou of zo hard tegen een muur aanrennen dat je dood gaat of je zou gesplasht worden tussen de muren.' Ik lach bij de gedachten en kijk omhoog naar Casper, "Rick?" Hoor ik hem vaag zeggen, "Rick!?" Ik schut m'n hoofd door elkaar en kom weer bij nu, ik merk dat ik in Cas z'n bed lig met een doek op mijn hoofd. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik, "oh gelukkig je bent wakker, je bent tegen het bed aan gevallen en je hebt nu een lelijke snee op je voorhoofd." Ik zucht maar sta dan weer op, "ik ga even met Missy praten, zie je later Cassie?" Hij knikt en ik geef hem nog een laatste kus.Ik klop op de deur van missys kamer en loop naar binnen, "hé Miss!" Ik ga naast haar zitten in bed, "hé Rick, hoe kom je aan die snee?" Vraagt Missy bezorgd, "gevallen.@ zeg ik en de moet lachen. "Mare wanneer zullen we het feest doen? Ik kan nu al jiet wachte?!" Vraag ik enthousiast. "Wat dacht je van rond onze verdaag. Daf is namelijk nog lang niet." Ik zocht, jammer. "Hoe was het feest gisteren?" Vraag ik, "leuk, maar Ricky ik voel me niet helemaal goed van al dat feest en alcohol gisteravond. Zou je me even kunnen laten?" Vraagt ze, "natuurlijk." Ik sta op en loop weer terug naar de ravenklauw kamar.
Ik loop naar binnen en vind Sarah en doe Hugfelpuf Guy bekken. "Oh uhm hallo!" Zeg ik een beetje awkward, ze stoppen snel en Sarah kijkt me een beetje beschaamd aan, "uhm hey Ricky, dit is Willem, Willem Scorrel." Ik zwaai naar hem en hij glimlacht een beetje verlegen. "Ik zal jullie dan maar laten?" Ik lach en loop weer weg, hm nergens gewenst. Ik loop een beetje door het kasteel heen en sta dan ineens stil stijf stil. Dan schiet er een stekende pijn door heel mijn lichaam, "aaaauuuuweww!" Ik schreeuw het uit en val op de grond, de pijn word alleen maar erger en het voelt alsof ik versteend ben. "Aaaaaaahh!" Er schieten pijnlijke steken door m'n lichaam heen en het lukt niet goed meer om te ademen, alles word wit en dan zakt de pijn langzaam, heel langzaam, een beetje weg en word het zwart. Het laatste wat ik hoor is nog iemand weg rennen.
~ heeeyyy girliesss! Ikke heb echt zin in het einde, aangezien die echt heel zielig is. Maar goed Pancake_Oakleaf ik heb wat inspiratie van jou ff geleend. Ik ga het alleen niet terug geven, Mare ya girl Ricky out! ❤️🤟 ~
JE LEEST
Hospital Wing Hassle (Dutch)
Mystère / Thriller(Dutch) Ricky en Missy gaan voor hun 5e jaar naar Zweinstein, in de trein zien Ricky en Casper elkaar weer. Eén probleem, Ricky vind Casper heel irritant en Casper wil Ricky hebben... wanneer Casper Ricky probeert aan te raken pakt ze hem zo vast da...