Wow, Naomi's pov

12 1 1
                                    

~ heyyy girliesss, kan zijn dat ik nu wat minder hoofdstukken plaats en waarschijnlijk al helemaal slechteren, ik ga echt proberen minstens 1 keer per dag een hoofdstuk te plaatsen en ook echt m'n best doen het zo goed en lang mogelijk maken, maar ik wil echt graag bij het hele ding komen maar dat duurt nog zo laaaaNG 😭. Najaveel leeeeeesplezier! ~

Ik sta in de ziekenboeg dekens te wassen en tegelijk een boek te lezen, wanneer Ricky binnen komt stormen. "Heee girlie!" Roept ze, ik kijk naar haar en glimlach. "Hey!" We lopen naar elkaar toe, "zin in iets leuks?" Ik knik enthousiast, "of course!" "Oké, je weet wel Missy hè?" Ik knik, "oké, je weet wel die tijd dat m'n haar fel roze was?" Ze pakt een plukje onder al haar haar, ik knik weer. "Tuurlijk weet ik nog nog! Dat was gisteren!" Lach ik, ze lacht en gaat verder. "We pakken haar terug! Wat dacht je van iets van iets wat echt lang op haar gezicht blijft?" Ik krijg een idee, "een tattoo?! Dat blijft voor eeuwig!" Ricky schud snel van nee, "dat is TE exteeem, eerder iets van permanente stiften ofzo, niks magisch." Ik haal m'n schouders op en loop naar een la. "Hier hebben we rood, blauw en zwart." Zeg ik en ik geef haar drie stiften, "oké thanks! Wil je mee?" Vraagt ze enthousiast, ik schud van nee. "Nee sorry, ik moet nog wat dingen doen voor madame Plijster." En ik heb afgesproken om met Belle en Jason naar dat gare feest te gaan vanavond bij de ZwDderich kamer.

Ik maak snel m'n klusjes af en kijk dan in m'n kleding kast wat ik aan kan doen... dit jurkje? Nee. Rokje? Kweenie, meschien torch maar dat jurkje? Ik pak het jurmje en bekijk hem goed. Hij is donker groen en staat me goed, strak en niet heel kort, tot het midden van m'n boven benen zeg maar. Ik trek hem aan en doe m'n haren los, mascara en nog meer make-up op en loop naar de gang voor de ziekenboeg waar ik had afgesproken met Jason en Belle. "Hey!" Toe ik als ze eraan komen lopen, oh mijn- Jason is hot! En Belle ziet er ook echt prachtig uit! Met haar honing kleurige haren over haar schouders en haar lange jurk, wauw. "Mag ik?" Vraagt Jason aan mij en steekt z'n hand uit. "Nee jij mag niet." Ik steek m'n hand uit naar Belle en ze pakt m'n hand vast. "Zij. Mag wel!" We lopen met een sexy loopje naar de Zwadderich kamer en Jason doet de deur voor ons open en we stappen binnen. Ik kijk om. Me heen, m'n eerste echt feestje! Waarvoor geen idee, maar dat doet er nie toe. De muziek gaat aan en ik word door Belle en Jason mee gesleurd naar de bar. "Ooit gedronken?" Ik schud twijfel achting mn hoofd. "N nee..." Belle geeft me een drankje en we drinken met z'n drieën veel, tot we echt helemaal dronken zijn. Er komt een jongen langs ons als we aan het lachen zijn en een beetje dansen, hij neemt Belle bij de hand en ze gaan weg. Ik en Jason blijven alleen achter, oh oh... ik probeer oogcontact te vermijden maar het is lastig. Hij is echt heel erg dronken. "Zin om te dansen?" Vraagt hij met een grijns en zonder dat ik kan reageren pakt hij m'n hand en trekt hij me mee. Er komt een lekker nummer op en besluit om maar wat lol te maken. Hij pakt me bij m'n heupen vast en ik leg m'n armen om z'n nek. "Je ziet er goed uit vanavond." Fluisterd hij, "ik zie r altijd goed uit." Fluister ik lachend, hij moet ook lachen en hij wil me kussen. Maar ik grijp hem bij z'n wang vast, "niet hier! Straks ziet iemand ons nog!" Sis ik, "dus?" "Ik zou me schamen, stel je voor zo'n knappe meid met- met hoe je dit ook wilt noemen!" Ik stap naar achteren en knipoog. Hij moet lachen en pakt me weer bij m'n heupen vast, hij probeert het opnieuw. Hij komt dichter bij, ik voel de warmte al van z'n adem en hij raakt bijn slijm lippen als ik m'n hoofd weg draai en hij kust me op m'n wang. "Jij..." zegt hij en likt me over m'n wang. "Ewww!" Ik veeg het speeksel weg en we dansen verder. Wat een geweldige avond!

Na het feest wanneer iedereen, of nouja de meeste, weg zijn kom ik Mattheo en Mia tegen. "Hey, waar zijn Leo en Missy?" Vraag ik ze, Belle is weg gegaan met die jongen, ik hoop dat ze niets vies van plan zijn, en Jason staat naast me. "Ricky had op Missys hoofd geschreven "RAVENCLAW IS THE BEST!" Met permanente stiften, dus wou Missy niet komen en Leo is ziek." Hm raar, Leo ziek. Kweenie maar het voelt gewoon raar. Ik ken hem niet en al. "Iehhh idee! Laten we spin the bottle doen met hun!" Roept een meisje die op de bank zit op schoot  bij een jongen. "Jahhh!" Ze komen naar ons toe en vragen of we mee willen doen, "ja hoor, maar niemand mag Mia kussen behalve ik." Zegt Mattheo beschermend. Jason gaat heel dichtbij mij zitten als we in een kring gaan zitten op d gerond, onze benen raken elkaar en de vlinders in m'n buik gaan te keer. Er komen meer meiden en jongens bij zitten en een meisje draait de fles, het komt op een hele knappe jongen en ze grijnst, zo te merken is iedereen hier wel dronken. Ze staan op en kussen, meer details hoefden ik niet dus keek ik weg. Toen het mijn beurt was om te draaien kwam hij natuurlijk op JJ, hm wel een leuke bijnaam voor hem. Ik rol m'n ogen en sta op, "kus me dan JJ!" Hij legt een hand op m'n wang en kust me, hij heeft de zachtste lippen ooooooiiittt! En... wow... dit had ik me nog niet beseft maar. Dit is gewoon m'n eerste kus! Met JJ! Ik kus hem terug en ik voel dat hij z'n arm om m'n nek legt en me nog dichterbij trekt. Ik trek terug en ik ga weer zitten, wauw. "Kom Naomi." Jason pakt m'n hand vast en trekt me mee, we lopen terug naar de ziekenboeg.

In de ziekenboeg kijk ik door het raam en zie de prachtige volle maan. Dan krijgt JJ weer m'n volle aandacht wanneer hij z'n keel schraapt.
"Naomi..." zucht JJ, "ik- ik vind je- l-le-" stottert hij, maar voor hij z'n zin af kan maken kus ik hem weer.

~ he girlies. Ik had echt zo geen zin om te schrijven, maar ik wou vandaag wel nog een hoofdstuk erop krijgen dus hier heb je hem. Pancake_Oakleaf ik ga nog schrijven over hoe de prank word uitgevoerd, maar Jonguh hoe krijg je het voor elkaar om de hele tijd zo snel te schrijven?! Je komt echt om de 2/3 uur met een nieuw hoofdstuk! Naja ya girl Ricky out! ❤️🤟 ~

Hospital Wing Hassle (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu