Ai shitu iru, Caspers pov

12 1 0
                                    

~ hallooeee girlies, uhmmm geen idee wat ik ook alweer wou zeggen dus dan maar gwn veel leesplezier(?) ~

Ze legt haar hoofd op m'n shoot en ik merk dat ze in slaap valt. Ik geniet nog even van het moment en til haar dan op, wat lastig is aangezien een arm in het gips zit. Maar hè, alles voor mijn Tenshi. Ik kijk op m'n horloge en zie dat het al half elf is, tijd vliegt als je het leuk hebt, maar goed dan zijn we waarschijnlijk om elf uur terug ofzo. Kan ik dan nog aan kloppen bij de Ravenklauw kamer? Ik denk het niet... ik neem haar wel eerst mee naar mijn kamer.

"Zozo, je girl al op je eerste date meenemen?" Zegt Mat lachent, ik rol m'n ogen en leg haar voorzichtig op m'n bed neer. "Denk je dat ik nog bij de Ravenklauw kamer kan aankloppen?" Vraag ik en hij kijkt op de klok, "kwart over elf, dan moet je daar nog naartoe lopen, in het gips met haar in je armen. Nee die zijn allemaal in hun kamer." Hij haalt z'n schouders op, "ja of je moet haar wakker maken." Ik schud gelijk van nee, "dan slaapt ze maar bij ons vannacht!" Zeg ik met een grijns. Hij lacht en trekt zn shirt uit, springt in bed en pakt z'n telefoon. "Ga je Mia appen??" Vraag ik, "of nee vraag of ze hier heen komt!" Hij schud zn hoofd, "waarom? Dan kan je met haar tongennnn!" Ik doe alsof ik met de lucht aan het tongen bent en hij moet lachen. "Prima ik vraag het wel, maar we gaan niet tongen." Hij appt Mia en tien minuten later word er op de deur geklopt. Mat doet open en Mia stapt binnen. "Is dat nou Mattheo's trui?" Lach ik, ze knikt en Mattheo kijkt haar geschokt aan, "die was ik kwijt!" Mia loopt trots naar Mats bed en gaat erin zitten. "Waarom is Ricky hier?" Vraagt Mia, "ze was in slaap gevallen en het was te laat om haar nog terug te brengen." Mia kijkt me onderzoekend aan, haalt dan haar schouders op. Mat gaat bij haar zitten en Mia kruipt in z'n armen. Ze valt ook langzaam in slaap en ik ga ook maar liggen, naast mijn Tenshi. Ze opent haar ogen een klein beetje en rolt naar mij toe. "Truste." Zegt ze slaaperig, ik kus haar voorzichtig op haar voorhoofd en merk dat Mat me grijnzend aan kijkt, ik steek m'n tong naar hem uit en draai me om zodat ik Ricky kan knuffelen en ik val ook in slaap.

Ik word wakker van het licht dat fel in m'n ogen schijnt. Ik wil op staan maar iemand houdt me tegen, "nog een minuutje." Kennelijk is die iemand Ricky, ik draai terug en kijk haar aan. Ze is zo mooi in het ochtend licht, en haar blonde krullen die nog een beetje licht roze zijn schitteren. Ik geef haar een kusje op haar mond en ze glimlacht. "Lekker geslapen?" Vraagt ze, "het lekkerst in eeuwen!" Ik grijns en ze geeft me een duwtje. "Jij ook?" Vraag ik zacht. Ze knikt en gaat rechtop zitten. Ik volg haar voorbeeld en ze komt tegen me aan zitten. "Waarom is Mia hier?" Vraagt ze en we kijken naar Mia en Mattheo. "Ik dacht dat het gezellig zou zijn en toen zei ik tegen Mat dat hij moest vragen of ze bij ons zou komen slapen." Ze knikte en ik legde m'n arm om haar heen. Het viel me op dat zogoed als al het roze eruit was, Naja eerder dat ze gewoon een beetje blond roze had, maar dat er een plukje nog steeds de roze was. "Hé Tenshi één plukje is nog steeds felroze." Ik pakte het plukje vast en ze keek ernaar. "Oh ja." Ze moest lachen en deed haar staart uit, die al half uit was dus waarschijnlijk niet zo lekker zat. Ze schudde haar hoofd zodat haar haren iets beter gingen zitten en legde haar hoofd weer op mijn schouder. Mia en Mat werden ook langzaam wakker en toen we allemaal wakker waren gaf ik Ricky een trui van mij, zodat ze iets fris aan kon doen en kleden we ons on. Toen we naar de eetzaal liepen kwamen we Missy tegen. "Hebben jullie samen geslapen?!" Vraagt ze vol ongeloof. "Ja!" Reageert Rick, toen besefte ze zich iets. "Maar niets vies gedaan!!" Riep ze en Missy maakte een kotsende beweging. We liepen met z'n vijven naar de eetzaal en Ricky ging bij Sarah en Agness zitten. "Dus hoe was je date?!" Hoor ik Sarah vragen, Ricky kijkt naar me en lacht. "Super leuk!" Zegt ze me nog aankijkend. Ik draaide naar Missy, Mia en Mattheo en we begonnen te eten. "Morgen beginnen de lessen weer." Zegt iemand naast mij, "echt?! Is het al zondag?" Vraag ik hem, hij knikt en ik zucht. "Waarom moeten de lessen nou weer beginnennnn!" Roept Mat tragisch.

Na de lunch gaan Ricky en ik naar de ziekenboeg om m'n arm te controleren. "Nou het gaat stukken beter, over een week mag je het gips uit en krijg je voor, ik denk, 1/2 weken een brace." Zegt madame Plijster, boeja! "Lets gooo! Mag ik dan ook het zwerkbal team weer in? Ik MOET zorgen dat in deze tijd dat ik niet mee kan doen zorgen dat Missy beter word!" Ze schud haar hoofd, "nouuuu..." ik zie dat Ricky schuldig weg kijkt en ik leg m'n arm om haar schouder. "Tenshi, dat betekend alleen maar meer tijd voor jou." Zeg ik om haar op te vrolijken, ze geeft me een zwakke glimlach. "Komop Tenshi, tijd voor je eerste les Japans!" Ik trek haar mee naar de bieb en ik pak een pen en papier. "Oké laten we beginnen..." ik schrijf een paar woorden op, Neko, natuurlijk-
"ho wacht stop! Neko, dat is toch je kat?" Ik knik trots, "maar waarom zag ik haar vanochtend niet in je kamer?" Ik haal m'n schouders op "ze loopt overal en nergens altijd rond." Ik schrijf meer woorden op, Darin, m'n achternaam, Fukurō, Fukura noem ik Ricky ook weleens en dat mag ze wel weten, Ten'no, omdat mij achter oom dat is, utsukushi-sa, omdat Rickydat is, fakkuyū, omdat ik het een leuk word vind en de zin ai shite iru.
"En wat betekend het allemaal?" Vraagt ze, "oké goed onthouden, ik geef je het papiertje natuurlijk wel mee, maar dit is het belangrijkst, voor nu." Ik geef haar de pen, "jij schrijft, oké wat denk je dat kat betekent?" Braag ik haar, ze schrijft achter Neko — Kat. "Goedzo!" Ik geef haar een kus, "waarom heb je je kat kat genoemd?" Vraagt ze lachend, "dat vind ik leuk!" Ik lach ook en we gaan verder
Darin — schat
"Wow betekend je achternaam schat?!" Vraagt ze wanneer ze het heeft opgezocht op Google Translate. "Ja zeker! Eigenlijk was je gewoon al sinds je me kent smoor verliefd" zeg ik romantisch. "Yeaahhhh surreee." Reageert ze met een side eye. "Maar nu dat ik dit weet mag niemand je meer bij je achternaam noemen, hè!" Ze steekt haar kin omhoog, "jaja" ik grijns, "veel chicks noemen schat al jaaaaaren, zonder überhaupt te weten dat ze me zo noemen!" Wowwww dit had ik me nog nooit beseft, OOK MISSY! Missy noemt me ook zo! Bahahahaaah wacht maar tot ze erachter komt!
We gaan verder
Fukurō — uil
Ten'no — keizer
Utsukushi-sa — schoonheid
Fakkuyū — fak you
Ai shitu iru — love you
Ik geef haar het briefje terug en we gaan terug naar onze kamers.

~ heeee girlies, ik heb dit hoofdstuk geschreven in de auto. Mijn superkracht is dat ik kan lezen in de auto en dat ik gwn NIET misselijk word! Das echt super chill. Maar goed mijn favo word in Japans denk ik dat dan toch fakkuyū en Darin, ai Cassie! Naja ya girl Ricky outttt! 🤟❤️ ~

~ aangepast 13-09-24 ~

Hospital Wing Hassle (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu