23 temmuz 2012
"Kenan oyun oynayalım mı?"
Yerinde duramayan minik kız yere değmeyen ayaklarını sallıyordu.
"Olmaz."
"Nedeen."
Pür dikkat televizyona bakan minik oğlan kızı umursamıyordu.
"Bugün çok oynadık."
"Oynamadık."
"Oynadık."
"Oynamadık."
"Oyna-"
Minik oğlan daha cümlesini söyleyemeden minik kız onun kolunu ısırmıştı.
"Ahh! Kızım bırak kolumu köpek misin?!"
Minik kız ısrarla kolunu ısırmaya devam ediyordu.
"Ben başkalarıyla oynucam."
Sonunda ısırdığı kolu bırakmış koltuktan zıplayarak inmişti. Minik oğlan ise acıyan kolunu tutup minik kızın arkasından bağırdı.
"Cadaloz!"
-
"Ben ebe olmam!"
Minik kız yere çöküp kollarını bağlamış bağırıyordu.
"Ama sayıştırmada sen çıktın."
Diye karşılık verdi mahalledeki çocuklardan biri.
"Mızıkçılık yapma ebesin işte."
Bu sefer diğeri karşılık verdi.
"Ben mızıkçı değilim!"
"Mızıkçı! Mızıkçı!"
Çocuklar etrafında dönüp minik kızla alay ederken sinirle ayağa kalkıp köşedeki taşı aldı ve ona 'mızıkçı' diyen çocuğa fırlattı.
Çocuk eliyle alnını tutarken acı ile inlemeye başladı. Diğerleri ise minik kıza kınayıcı bakışlar atıyordu.
"Bittin kızım sen!"
Başını yardığı çocuk üstüne doğru yürüyünce minik kızı itip yere düşmesini sağladı. Minik kızın elleri ve dizlerinin acımasıyla ağlamaya başladı.
Çocuk minik kızın elindeki bebeği zorla alıp yere atacaktı ki duyduğu sesle durdu.
"Alara!"
Gelen Kenan idi. Minik kız sümüğünü koluna silip dizine baktı dizinin kanadığını görünce daha çok ağlamaya başladı.
"Gidin burdan!"
Kenan'ın bağırmasıyla tüm çocuklar kaçışmış minik kızı iten çocuk tek kalmıştı.
"Alara iyi misin?"
"Mango kafa!"
Minik kızın çocuğa bağırıp tekrar ağlamasıyla ne yapamayacağını bilemeyip kaçan çocukların peşinden gittmişti. Kenan da hızla minik kızın yanına oturup bir yerine birşey olmuş mu diye bakmaya başladı.
"Dizim acıyor Kenan diziiğm!"
Daha çok çırlayıp ağlamasıyla Kenan dizine baktı. Hafif derisi sıyrılmıştı ve kanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends || Kenan yıldız
Fanfiction"arkadaşın olmak istemiyorum." başlangıç :23 temmuz 2024 bitiş:? 🥇#kenanyıldız 25/08/2024 !!